Partyflock
 
Forumonderwerp · 1109354
Hallo! Weetniet of ik in het goede deel zit van het forum maar pastte het beste hierbij denk.

Heb een Nokia met opwaardeerkaart en heb bij postkantoor een opwaardeercode gekocht van 20 euro. De code ingetoetst zoals ik altijd doe maar het nummer klopt niet zegt het bandje. Teriwjl de code net nieuw is. Ik eiste mijn geld terug bij postkantoor en die stuurde me weg en zei dat de winkel hier niet verantwoordelijk voor is en er werd verteld dat er problemen zijn bij t-mobile. Ik kan op inetrnet nergens iets lezen over problemen met opwaardeercodes?

Weet iemand hiervan en heeft het postkantoor gelijk? Ik bedoel zij verkopen iets aan mij dta niet deugt, dan zijn zij verantwoordelijk toch?

Alvast bedankt!
even naar de klantenservice bellen en daar je code doorgeven.
dan zorgen zij ervoor dat het opgewaardeerd word.
en beltegoed mogen ze idd niet terug nemen omdat ze niet kunnen nagaan of jij de code wel of niet gebruikt hebt.
Uitspraak van Toobjuh op donderdag 30 december 2010 om 19:40:
even naar de klantenservice bellen en daar je code doorgeven.
dan zorgen zij ervoor dat het opgewaardeerd word.
en beltegoed mogen ze idd niet terug nemen omdat ze niet kunnen nagaan of jij de code wel of niet gebruikt hebt.


oke dankje! ga ik dat even proberen!
Uitspraak van Toobjuh op donderdag 30 december 2010 om 19:40:
klantenservice bellen


Dat ja. (Y)