Partyflock
 
Forumonderwerp · 1099868
Waarschuw beheerder
Poll, geopend op maandag 16 augustus 2010, looptijd van 5791.4 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Handig op een meerdaags festival?

3492%
Ja
38%
Nee

Voor Pukkelpop maar 4 van die dingen gekocht met een zooi vrienden..
Anders wordt 't een dure telefoonrekening denk ik zo

Bereik: 5km
Waarschuw beheerder
donateur
paar jaar geleden op nature one hadden vrienden van me dat ook :lol:
Waarschuw beheerder
Geen idee of 't werkt, of dat je ineens gesprekken hebt met onbekende, jwt frequenties..
we zullen zien :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Denk niet dat ze dat overal gaan toelaten, toch niet proffesionele want zoals hiervoor gezegd kan je op frequenties gaan zitten van de bewaking enzo :p Ik kan misschien eens de Action-Man walkie talkies van m'n zus lenen :lol: Is wel handig :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Cosovic op maandag 16 augustus 2010 om 19:45:
Voor Pukkelpop maar 4 van die dingen gekocht met een zooi vrienden..
Anders wordt 't een dure telefoonrekening denk ik zo

Bereik: 5km


Genious! Hoe duur is die shit?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P P op maandag 16 augustus 2010 om 19:52:
jezus wat een idee :lol:


Waarschuw beheerder
Wij hebben ze gewoon bij de Intertoy's gehaald..
Geloof 40 euro voor vier van die dingen :D
*Roger that*
 
Waarschuw beheerder
Vet goed:LOL:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr. Cosovic op maandag 16 augustus 2010 om 20:14:
Wij hebben ze gewoon bij de Intertoy's gehaald..
Geloof 40 euro voor vier van die dingen
*Roger that*


Keihard! Kan je nog leuke verstopspelletjes doen ook :lief:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.Knots op maandag 16 augustus 2010 om 20:18:
Keihard! Kan je nog leuke verstopspelletjes doen ook


Naja de bedoeling van die dingen is dus dat je elkaar dus terugvindt ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoop voor je dat die dingen tegenwoordig een stuk kleiner zijn dan vroeger, anders is het lastig in je zak stoppen 8)
Of zit er nog steeds zo'n keihandige klip aan dat je em aan je riem kan doen :P:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 16 augustus 2010 om 20:17:
Vet goed


zullen we die ook aanschaffen voor zaterdag? :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 16 augustus 2010 om 21:25:
zullen we die ook aanschaffen voor zaterdag? :lol:


In de Beekse bergen werkt bluetooth volgens mij ook:jaja:

maar op zich wel tof, hoef ik mijn telefoon ook niet mee, heerlijk (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tante Lien op maandag 16 augustus 2010 om 20:10:
Denk niet dat ze dat overal gaan toelaten, toch niet proffesionele want zoals hiervoor gezegd kan je op frequenties gaan zitten van de bewaking enzo


Veel zin heeft het voor hun niet om je met portofoon de toegang te weigeren, want ze ontvangen toch al iedere babyfoon en taxi uit de omgeving.
Áls ze je toch weigeren, dreig dan om gedurende de duur van het evenement buiten het hek met die dingen te blijven spelen, daar hebben ze meer last van dan wanneer je ze mee naar binnen neemt en alleen sporadisch gebruikt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 16 augustus 2010 om 21:44:
maar op zich wel tof, hoef ik mijn telefoon ook niet mee, heerlijk


Ik neem hem altijd mee en heeft totaal geen zin, pas op de parking na afloop vallen alle sms-en ineens binnen :[
Is elk jaar hetzelfde daar :[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 16 augustus 2010 om 21:54:
Ik neem hem altijd mee en heeft totaal geen zin, pas op de parking na afloop vallen alle sms-en ineens binnen :[
Is elk jaar hetzelfde daar :[


Ik heb dus de pech dat wel alles doorkomt, en dat mensen wat terug verwachten:X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 16 augustus 2010 om 22:06:
Ik heb dus de pech dat wel alles doorkomt, en dat mensen wat terug verwachten


gewoon zeggen dat ze niet aan zijn gekomen en pas op de parking :lol:
Waarschuw beheerder
Eyz ontvangstbevestiging gehad!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 16 augustus 2010 om 22:06:
Ik heb dus de pech dat wel alles doorkomt, en dat mensen wat terug verwachten:X


Ja maar wat mensen verwachten is toch niet JOUW probleem? Ik zeg altijd: het feit dat ik een gsm heb wil nog niet zeggen dat ik altijd maar bereikbaar moet zijn. Dat bepaal je helemaal zelf! ;)

Overigens, even over de frequenties van de walkie-talkies en de portofoons: portofoons voor professioneel gebruik hebben een andere frequentie als de pret walkie-talkies. Bovendien heb je op beiden verschillende kanalen dus dan kun je een ander kanaal kiezen. De enige reden waarom ze het zouden KUNNEN weigeren is in verband met de veiligheid (relschoppers die contact met elkaar kunnen onderhouden) maar anderzijds moeten ze dan ook gsm's verbieden. In feite zal er dus niet echt een reden kunnen zijn om die dingen te weigeren. Ik vind het een subliem idee om die dingen mee te nemen! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 16 augustus 2010 om 22:19:
Overigens, even over de frequenties van de walkie-talkies en de portofoons: portofoons voor professioneel gebruik hebben een andere frequentie als de pret walkie-talkies. Bovendien heb je op beiden verschillende kanalen dus dan kun je een ander kanaal kiezen.


Vroegerrrr, had ik ook zo'n een pret ding en ik kon alle nooddiensten ermee afluisteren als ze in de buurt waren :D

En het maakt niet uit wat voor frequentie je gebruikt als er te veel radiosignalen zijn storen de meeste pret dingen altijd.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 16 augustus 2010 om 22:19:
portofoons voor professioneel gebruik hebben een andere frequentie als de pret walkie-talkies.


C2000 is voorbehouden aan de hulpdiensten, beveiliging zal meestal met 446 MHz PMR werken.
Uitspraak van actief op maandag 16 augustus 2010 om 22:19:
relschoppers die contact met elkaar kunnen onderhouden


Dan kan de beveiliging ook meteen meeluisteren.
 
Waarschuw beheerder
whahaha een walkie talkie :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 16 augustus 2010 om 22:16:
gewoon zeggen dat ze niet aan zijn gekomen en pas op de parking :lol:


Dat doe ik dus ook altijd :LOL:

Uitspraak van actief op maandag 16 augustus 2010 om 22:19:
Ja maar wat mensen verwachten is toch niet JOUW probleem? Ik zeg altijd: het feit dat ik een gsm heb wil nog niet zeggen dat ik altijd maar bereikbaar moet zijn. Dat bepaal je helemaal zelf! ;)


Daarom heb ik ook geen geluid meer op dat ding als ie afgaat, heerlijk rustig (L)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 16 augustus 2010 om 22:19:
Overigens, even over de frequenties van de walkie-talkies en de portofoons: portofoons voor professioneel gebruik hebben een andere frequentie als de pret walkie-talkies. Bovendien heb je op beiden verschillende kanalen dus dan kun je een ander kanaal kiezen.


Uitspraak van *John*Boy* op maandag 16 augustus 2010 om 22:28:
Vroegerrrr, had ik ook zo'n een pret ding en ik kon alle nooddiensten ermee afluisteren als ze in de buurt waren :D


Ik ook : Met Action-Man Walkie Talkies kan je dus de politie afluisteren :p Heb ik toch eens voor gehad vroeger maar wel direct hem afgezet :p

Smsen op festivals is gewoon zo kut, de helft van m'n smsen zijn niet verzonden (gelukkig :p ) en ik kreeg er nou net een paar toe van vrijdag nacht :o
Waarschuw beheerder
Lijkt me alleen een beetje schraal als je in een feesttent staat, want zit geen trilfunctie op dat ding geloof ik :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tante Lien op maandag 16 augustus 2010 om 23:02:
Met Action-Man Walkie Talkies kan je dus de politie afluisteren


kon
Uitspraak van Mr. Cosovic op maandag 16 augustus 2010 om 23:09:
zit geen trilfunctie op


Zijn ook met te krijgen. Ik zou ook meteen op de oortelefoon- en microfoonaansluiting letten, ICOM en Kenwood zijn het meest gangbaar.
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van opie | optjenkere op maandag 16 augustus 2010 om 19:57:
paar jaar geleden op nature one hadden vrienden van me dat ook


Daar hebben wij ze ook ooit voor aangeschaft. Op zich wel zo handig voor daar en onderweg.. maar wij doen er niks meer mee. Dus voor de liefhebbert:

Elro WT01 porto's, 4 stuks, bereik >3km. Werken op 4x AAA batterijen én er zit zo'n hippe led zaklamp functie op! 3 kanalen op de 446 mhz band, oproepfunctie, regelbare volume en broekzakformaat(13 cm incl antenne)..
[img width=640 height=480]http://members.chello.nl/t.beek97/porto_elro_wt01.JPG[/img]
Voor 15 punten plus verzendkosten zijn ze van jou!
Waarschuw beheerder
Waarom gebruik je ze niet voor Pukkelpop? :D
Waarschuw beheerder
wheee yup mr cosovic sms is de antwoord jwz.

verdomde goede zin :O

straks het pukkelpop festival inluiden :yes:
 
Waarschuw beheerder
Wij hadden ze ook mee. Ontzettend handig.
 
Waarschuw beheerder
Geweldig idee :lol:
Waarschuw beheerder
idee beter dan de uitvoering achteraf 8)