pfff ik heb me weer eens verkeken op de zon! Nu dus lekker verbrand en flink aan de aftersun! Zit hier wel lekker te smeren, maar ik heb niet het idee dat het heel veel effect heeft!
Ben ook weer niet enorm verbrand, maar ik voel me toch wel een kacheltje en heb geen zin om te gaan vervellen...
Helpt aftersun? of is het eigenlijk gewoon onzin?! Wat helpt er dan wel? 
1373x bekeken
troep
er zit veel zooi tussen .. ben niet snel merken geil
als je nu echt erg verbrand bent .. helpt yoghurt ook wel een klein beetje mits je dat in huis hebt
succes in ieder geval
laatste aanpassing
donateur
een hydraterend creme-etje werkt net zo goed.
je vervelt dan effe wat minder snel omdat het niet droog is

je vervelt dan effe wat minder snel omdat het niet droog is











