Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
daar kom ik nooit
moet je eens doen!!...
gelukkig maar anders was je de zoveelste hier op PF...
maar mij maakt het niks uit , zou zeggen kom eens in mij wereld
waar spijkerbroeken niet toegestaan worden
laat je dan je vrouwelijke kant zien ?
nee dank je, jurkjes en rokjes staan me niet
jij staat in een rokje op een foto
raad eens op welke site jouw naam foto en adres staat dan??
daar lopen alleen maar van die kontebonkers
hoe weet jij dat dan??
raad eens op welke site jouw naam foto en adres staat dan??
zal ik er ook nog een telefoonnummer bij verzinnen voor je ?
hoe weet jij dat dan??
heb weleens foto's gezien op pf, daar lopen ze allemaal in van die rokjes als jou, lijken wel allemaal homofiele ridders
jij in een rokje op de foto staat
jij staat met je kop op meerdere sites , ik maak je wel populair
ff serieus.. doe normaal man
ik moet normaal doen?? als iedereen mekaar gewoon in ze'n waarde laat is er niks aan de hand!!
ik loop nu stilletjes weg met me staart tussen me benen
pff gelukkig was al bang dat je boos op me werd
jij staat met je kop op meerdere sites , ik maak je wel populair
ach gozer al zet je me op 100 sites , ik sta tenminste niet in een rokje op de foto
pff gelukkig was al bang dat je boos op me werd
ach die dingen die jij zegt zeggen kinderen van 8 ook , dus het doet me niks hoor
iedereen mag wel alles zeggen over mij maar ik niet iets over een ander??
schijt doe het toch , net zoals ik de spaanse vlieg op gay sites heb gedropt
zoiets zeg je gewoon niet.. PUNT!
dat je zelf aandacht vraagt door een foto te plaatsen in een rokje moet je zelf weten.. maar iemand een kanker pedo noemen en dat ie zijn kind maar moet gaan neuken is echt not done
ach die dingen die jij zegt zeggen kinderen van 8 ook
mensen van jouw leeftijd dus
ik sta tenminste niet in een rokje op de foto
daar komt nog wel verandering in
schijt doe het toch , net zoals ik de spaanse vlieg op gay sites heb gedropt
o je was weer ff gasten aan het checken
durf te wedden dat jij er vrijwillig opstaat
ik heb trouwens een klacht ingediend bij de dierenbescherming
die foto in dat rokje van jou naast die hond , dat kan echt niet
mensen van jouw leeftijd dus
jouw vader
nee jou vader
laatste aanpassing
ja kinderen hebbe al meer verstand als hem
ken je niet van jouw kinderen zeggen of wel?? - dat ze verstand hebben ... verstandelijk gehandicapt misschien..
ik zit al heel de tijd te wachten tot hier iets gaat zeggen waar die me mee heeft,
schijt doe het toch , net zoals ik de spaanse vlieg op gay sites heb gedropt
Je wist ze wel te vinden dus, die sites..
Vaak moet je om op dat soort sites dingen te toch een account hebben?
Dus of je zit errug veel op die sites, of je bent zielig genoeg om zo veel moeite te doen om iemand daar op te zetten..
Zo zie je maar weer; kontneuken loopt altijd uit op ruzie. 
Die jij blijkbaar heel goed wist te vinden...
Zat je toen toen stiekem mee te kijken ?
bah gatverdamme
Hai sharon
Zo zie je maar weer; kontneuken loopt altijd uit op ruzie
Zo zie je maar weer; kontneuken loopt altijd uit op ruzie

zo...
gezellig nacht gehad?
Houden we het nu dan weer even netjes?
gezellig nacht gehad?
Houden we het nu dan weer even netjes?












