Partyflock
 
Forumonderwerp · 1062850
Waarschuw beheerder
Poll, geopend op vrijdag 5 juni 2009, looptijd van 6231.4 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Ik koop battlefield bad company 2 voor:

1232%
Xbox 360
1232%
PC
821%
Ik koop hem gewoon niet :D
616%
PS3

Kreeg net weer een mailtje van EA met daarin een nieuwe trailer voor Bad Company 2

http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2009/05/29/bad-company-2-e3-trailer.aspx?sssdmh=dm24.158965&sourceid=ea3740

Kan niet wachten!
Deel 1 was al een succes.. en ik verwacht hetzelfde voor BFBC2.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
360 uiteraard!
Waarschuw beheerder
donateur
Binnenkort eerst nog BF 1943 :jaja:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op vrijdag 5 juni 2009 om 11:39:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "PC"


 
Waarschuw beheerder
donateur
Nja voor pc, maar kopen doen we niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 15:31:
Nja voor pc, maar kopen doen we niet.


Ach, als een game het echt waard is.. koop ik hem wel :P
Geen gezeik met updates.. of wat dan ook.
Gewoon spelen die handel (y)
Waarschuw beheerder
nieuwe trailer trouwens weer op de e3 :D
 
Waarschuw beheerder
hopelijk werkt de aiming wat beter dan in BC1
verder was het wel vet spel, zeker online!
Waarschuw beheerder
aiming beter?

geen last van hoor :d
Waarschuw beheerder
Ook nooit last gehad met aimen..
Uitspraak van Mitchell b) op maandag 8 juni 2009 om 23:12:
nieuwe trailer trouwens weer op de e3


Alweer een nieuwe?
Doe eens link posteng xD
Waarschuw beheerder
zag m in de psn store staan :P nog niet gekeken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mitchell b) op dinsdag 9 juni 2009 om 18:33:
zag m in de psn store staan nog niet gekeken


Niet de zelfde als die ik gepost heb?
Naja zal zo zelf ook eens kijken..
Waarschuw beheerder
PS3

Wordt duur kwartaal, met Modernwarfare2 en Operation Flaspoint 2
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ponx op zaterdag 20 juni 2009 om 16:27:
Modernwarfare2


Hmm twijfelgevalletje..
Vind COD modern warfare te beperkt.. misschien dat deel 2 breder is.. geen idee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spoookje op dinsdag 23 juni 2009 om 18:47:
misschien dat deel 2 breder is.. geen idee


Verwacht het niet. COD zal wel enorm beperkt blijven... kleine levels met weinig uitwerking. (multiplayer)

COD MW2 omdat vrienden dit spelen
BBC 2 omdat deel één echt geweldig was!
Waarschuw beheerder
en laten we MAG niet vergeten maar die zal denk ik wel naar volgend jaar gaan?!