Partyflock
 
Forumonderwerp · 1041777
1514x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Poll, geopend op woensdag 17 december 2008, looptijd van 6401.2 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Zou jij de confrontatie aangaan?

6777%
ja
2023%
nee

Als ik van alle kanten iemand allerlei slechte dingen over me hoor zeggen, en zoals ik het noem, stoere praat over me hoor spuien, ga ik graag verhaal halen. Dan wil ik diegene graag de kans geven om al die praat maar eens gewoon in mijn gezicht te vertellen, in plaats van tegen de rest van de wereld.

Aangezien deze persoon mij nog nooit gezien heeft, vind ik het vrij voorbarig.
Ook het feit dat zij overal het hoogste woord heeft, vind ik in dit geval tegen haar spreken.
Tevens, is ze ook nog eens 2 keer zo oud als mij, dan zou je toch denken dat dit allemaal niet zo zou hoeven, toch?

Maar als ik dan een pbtje stuur, omdat ik nu wel eens wil weten van de hoed en de rand. Krijg ik er wel een terug, maar natuurlijk zonder enkel spoor van stoere praat.:nocheer:
maar kom ik er ook nog eens achter dat die gene mij op "negeren" heeft gezet ook nog:|

Ik vind dit echt geen manier van doen, vreselijk kinderachtig ook.

Even voor de duidelijkheid: het gaat om IRL, en de vraag is, als iemand verhaal bij jou komt halen, omdat jij allerlei dingen hebt gezged, of jij de confrontatie aangaat.

Dus vandaar deze vraag: zou jij de confrontatie aangaan? Of zou je net als desbetreffende persoon je hoofd in het zand steken?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 13:15:
diegene weet dondersgoed dat het over haar gaat, he mop


die leest alleen maar mee.. kdenk niet datje hier reactie krijgt:P
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 13:15:
mop


Vagejetje?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kun je best je vloer mee dwijlen :Lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 13:17:
die leest alleen maar mee.. kdenk niet datje hier reactie krijgt


dan zet ze zichzelf zo vreselijk voor schut, dat weet zij ook:rofloL:
Waarschuw beheerder
donateur
Zitten er mensen van 42 op flock? :O
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 13:18:
dan zet ze zichzelf zo vreselijk voor schut


ach tis ook een kwestie van lef hebben...:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Carnophage op woensdag 17 december 2008 om 13:20:
Zitten er mensen van 42 op flock?


ja man:O

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 13:21:
ach tis ook een kwestie van lef hebben...


ja weet je, ik geef haar de kans op het via pb te doen,
maar goed als ik verhaal wil, haal ik dat toch wel:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 december 2008 om 13:18:
kun je best je vloer mee dwijlen


:lol: :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 december 2008 om 12:52:
heti s maar internet


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 december 2008 om 13:18:
Vagejetje?


nee, zeker niet, zij zou de confrontatie zeker wel aangaan :jaja:

:respect: voor dat :D
 
Waarschuw beheerder
Ach af en toe is het best lekker om iemand ongegeneerd op zijn muil te stompen :[ :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ockels op woensdag 17 december 2008 om 13:25:
heti s maar internet


als ik met iedereen de confrontatie aan moet gaan die aan mij een hekel heb ben ik wel ff bezig anders
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou een brandend kruis naast dr huis zetten
Waarschuw beheerder
ik wil namen en bewijzen zien, zo niet, dan vind ik dit een kut topic.

en als ik eenmaal namen en bewijzen zie dan boeit het mij nog geen reet wat er gedaan word.
moddergooien :cheer:


hou het simpel en take it easy.



Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
maar kom ik er ook nog eens achter dat die gene mij op "negeren" heeft gezet ook nog


wat boeit dit nou weer. blijkbaar vind diegene jou irritant, prima toch (y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op woensdag 17 december 2008 om 13:39:
als ik met iedereen de confrontatie aan moet gaan die aan mij een hekel heb ben ik wel ff bezig anders


als diegene jou zwart maakt aan alle kanten .. :x
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 13:52:
als diegene jou zwart maakt aan alle kanten ..


als diegene mij zwart maakt op internet, bij mensen die ik alleen ken op internet...

wat boeit mij het dan?

Als iemand mij irl zwart maakt bij vrienden en familie, dan ken die lachen

maar t is maar internet ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "nee"


Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
zou jij de confrontatie aangaan? Of zou je net als desbetreffende persoon je hoofd in het zand steken?


jwz :cry:

[img width=320 height=320 cacheid=00103ebd002d0793d29ecf8c1a026545d5]http://i25.photobucket.com/albums/c82/EMILYcore/ostrich-head20in20sand.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op woensdag 17 december 2008 om 13:54:
als diegene mij zwart maakt op internet, bij mensen die ik alleen ken op internet...


dat is dus niet het geval

Uitspraak van Zwork B) op woensdag 17 december 2008 om 13:54:
Als iemand mij irl zwart maakt bij vrienden en familie, dan ken die lachen


en dit dus wel ;)
Waarschuw beheerder
donateur
dan zou ik diegene de anker in slaan :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op woensdag 17 december 2008 om 13:54:
maar t is maar internet


Dachten veel mensen net zo ... :cry: :nocheer:

Ben een keer ooit bedreigd op een andere site dat ze mij op een feest wel ff mores zouden leren, nou heb niets gemerkt :lol: het is echt te triester als ze wel woord bij daad zetten want dan spoor je niet :[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op woensdag 17 december 2008 om 13:54:
als diegene mij zwart maakt op internet, bij mensen die ik alleen ken op internet...

wat boeit mij het dan?


veel toch, mensen krijgen een verkeerd beeld over je.
het kan raar lopen op internet :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 13:55:
en dit dus wel


als je vrienden er in trappen zegt het ook wat over de vriendschap :yes: Mensen die mij kennen en van me houden krijg je dat zomaar niet klaar dus :no:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 december 2008 om 14:16:
als je vrienden er in trappen zegt het ook wat over de vriendschap


er is niks met de vriendschap, anderen vertellen mij juist wat ze zegt,
maar mijn vrienden weten veel beter als dat ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 14:19:
maar mijn vrienden weten veel beter als dat


soms niet daf, soms spelen ze het zo uit, en proberen zo geen schuld te hebben.
trieste figuurtjes :looser:
lokken situaties uit, en dan gebruiken ze het tegen je.

Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 december 2008 om 14:16:
als je vrienden er in trappen zegt het ook wat over de vriendschap


jamaar soms hou je situaties niet tegen mir (Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 14:22:
soms niet daf, soms spelen ze het zo uit, en proberen zo geen schuld te hebben.
trieste figuurtjes
lokken situaties uit, en dan gebruiken ze het tegen je.


daar kom ika ltijd snel genoeg achter,
en voor ik iemand echt tot mijn vrienden kring reken, weet ik wel dat ze niet zo zijn ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 14:19:
maar mijn vrienden weten veel beter als dat ;)


en daar gat het dus niet om. als iemand dingen over je te zeggen heeft moet die iemand dat gewoon recht in je bek zeggen (Y)

maargoed, de persoon in kwestie zegt aantoonbaar onware dingen over een aantal mensen waar ik heel veel van hou en is wel echt heel veel te oud om zo kinderachtig te roddelen
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tengski Haze op woensdag 17 december 2008 om 13:50:
ik zou een brandend kruis naast dr huis zetten


:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 17 december 2008 om 14:23:
en daar gat het dus niet om. als iemand dingen over je te zeggen heeft moet die iemand dat gewoon recht in je bek zeggen


precies b)

Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 17 december 2008 om 14:23:
maargoed, de persoon in kwestie zegt aantoonbaar onware dingen over een aantal mensen waar ik heel veel van hou en ik wel echt heel veel te oud om zo kinderachtig te roddelen


:D :jaja:
Waarschuw beheerder
op mijn beschaafde bericht van de ene naar de andere volwassene kreeg ik dit terug :loser:

hoe kinderachtig kan je zijn op je 40ste? :/
 
Waarschuw beheerder
ja vreselijk blijkbaar

beetje jammer dat als je al bijna bejaard bent, je er nog niet achter bent hoe het leven in elkaar zit

echt zo tries:aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 14:22:
jamaar soms hou je situaties niet tegen mir


Ja daar weet ik alles van :lol:
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 17 december 2008 om 14:23:
en daar gat het dus niet om. als iemand dingen over je te zeggen heeft moet die iemand dat gewoon recht in je bek zeggen


iedereen vindt dat maar niet iedereen doet dat :yes: De mens zit nou eenmaal zo in elkaar vaak :yes:
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 17 december 2008 om 14:23:
maargoed, de persoon in kwestie zegt aantoonbaar onware dingen over een aantal mensen waar ik heel veel van hou en is wel echt heel veel te oud om zo kinderachtig te roddelen


what goes around comes around :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chemical Sister op woensdag 17 december 2008 om 14:34:
hoe kinderachtig kan je zijn op je 40ste?


seks tekort met haar droge pruim misschien?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 14:36:
beetje jammer dat als je al bijna bejaard bent, je er nog niet achter bent hoe het leven in elkaar zit


sommige leren dat nooit:$ of willen het niet:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 december 2008 om 14:38:
what goes around comes around :yes:


kijk maar naar dit topik he? degenen die moeten weten over wie het gaat weten dat ook :x
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 14:38:
seks tekort met haar droge pruim misschien?


zou kunnen ja :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 14:38:
seks tekort met haar droge pruim misschien?


kzou het wel logisch vinden bij haar :x
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 14:44:
kzou het wel logisch vinden bij haar


schijnbaar een heel zwembad voor nodig om die kut nat te houden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 14:48:
schijnbaar een heel zwembad voor nodig om die kut nat te houden


heel zwembad vol kerels ja
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 14:38:
seks tekort met haar droge pruim misschien?


lijkt me stek als het met 3 tegelijk doet :rot:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 14:39:
sommige leren dat nooit of willen het niet


maar dan komt er een dag, dat je ineens wel dingen moet leren ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 14:48:
schijnbaar een heel zwembad voor nodig om die kut nat te houden


die klier is zo uitgedroogd... zelfs dat is te weinig :x
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 14:53:
die klier is zo uitgedroogd... zelfs dat is te weinig


schijnbaar is de gehele middellandse zee verdwenen toen ze er in ging zwemmen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 14:54:
schijnbaar is de gehele middellandse zee verdwenen toen ze er in ging zwemmen


dat komt meer in de buurt :$
 
Waarschuw beheerder
er is maar 1 woord voor en dat is jaloezie
waarom is het interessant om 'n ander de grond in te trappen, dan ben je gewoon niet tevreden met jezelf


Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
vreselijk kinderachtig ook.


het juiste woord, basisschool gedrag :yes:

ik zou diegene lekker links laten liggen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 14:54:
schijnbaar is de gehele middellandse zee verdwenen toen ze er in ging zwemmen


:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ja"


 
Waarschuw beheerder
Kut wie is het dan ben echt nieuwsgierig :bloos:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 15:52:
Kut wie is het dan ben echt nieuwsgierig


het zou eens niet:LOL:

verbaasd me niks doennetje:LOL:

maar ik denk niet dat ze zich zal melden helaas :(
 
Waarschuw beheerder
Doen wil altijd alles weten:D
 
Waarschuw beheerder
:LOL:
Waarschuw beheerder
donateur
Ben eigelijk nog wel op zoek naar een goede confrontatie :yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 15:54:
het zou eens niet

verbaasd me niks doennetje

maar ik denk niet dat ze zich zal melden helaas


Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 16:08:
Doen wil altijd alles weten


:lief: Sorry :bloos: kan ik echt nix aan doen...
Wel jammer dat ze niet ffies hallo komt zeggen!