Partyflock
 
Forumonderwerp · 1041777
1516x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Poll, geopend op woensdag 17 december 2008, looptijd van 6401.2 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Zou jij de confrontatie aangaan?

6777%
ja
2023%
nee

Als ik van alle kanten iemand allerlei slechte dingen over me hoor zeggen, en zoals ik het noem, stoere praat over me hoor spuien, ga ik graag verhaal halen. Dan wil ik diegene graag de kans geven om al die praat maar eens gewoon in mijn gezicht te vertellen, in plaats van tegen de rest van de wereld.

Aangezien deze persoon mij nog nooit gezien heeft, vind ik het vrij voorbarig.
Ook het feit dat zij overal het hoogste woord heeft, vind ik in dit geval tegen haar spreken.
Tevens, is ze ook nog eens 2 keer zo oud als mij, dan zou je toch denken dat dit allemaal niet zo zou hoeven, toch?

Maar als ik dan een pbtje stuur, omdat ik nu wel eens wil weten van de hoed en de rand. Krijg ik er wel een terug, maar natuurlijk zonder enkel spoor van stoere praat.:nocheer:
maar kom ik er ook nog eens achter dat die gene mij op "negeren" heeft gezet ook nog:|

Ik vind dit echt geen manier van doen, vreselijk kinderachtig ook.

Even voor de duidelijkheid: het gaat om IRL, en de vraag is, als iemand verhaal bij jou komt halen, omdat jij allerlei dingen hebt gezged, of jij de confrontatie aangaat.

Dus vandaar deze vraag: zou jij de confrontatie aangaan? Of zou je net als desbetreffende persoon je hoofd in het zand steken?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ja"


Waarschuw beheerder
conforntatie hahahahahahahahahaha wat een blunder hahahahahahahahahaha
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cataclysm op woensdag 17 december 2008 om 12:49:
neuken?


moet jij niet in je bed liggen? het is bij jou diep in de nacht, meneer:LOL:
 
Artiest n00b
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
met de grond gelijk maken


als je hulp nodig hebt dadf .. je weet me te vinden :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:50:
moet jij niet in je bed liggen? het is bij jou diep in de nacht, meneer


klopt ja, maar heb zo goed geslapen vannacht dat ik er totaal geen zin in heb O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Zou jij de conforntatie aangaan?


Het is confrontatie (f) en ik zou de persoon in kwestie wel aanspreken erover maar goed als ik daar aan kan beginnen kan ik er een hele dag mee vullen :lol: :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ja"


Anti zielige mensen:jaja:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 12:52:
en ik zou de persoon in kwestie wel aanspreken erover maar goed als ik daar aan kan beginnen kan ik er een hele dag me


je kan ook een dag vullen met alleen maar gapen en poep te praten dus ja
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "nee"


Nee boeiiend, heti s maar internet, dikke schijt wat mensen hier van je denken :loser:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van appeltje voor de dorst op woensdag 17 december 2008 om 12:50:
conforntatie


spelfoutje:gaap:
zal ik het maar aanpassen voor jij je werk niet meer kunt doen?:/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 december 2008 om 12:50:
met de grond gelijk maken


als je hulp nodig hebt dadf .. je weet me te vinden


was het plan

en als dat zo is, ben jij de eerste die het hoort :jaja:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Cataclysm op woensdag 17 december 2008 om 12:51:
klopt ja


In australie is het nu tog tussen half 11 en half 1 ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van appeltje voor de dorst op woensdag 17 december 2008 om 12:50:
conforntatie hahahahahahahahahaha wat een blunder hahahahahahahahahaha


in de titel staat het juist dus een typefoutje is mogelijk hè :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:52:
zal ik het maar aanpassen voor jij je werk niet meer kunt doen?


moet jij weten debieltje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 december 2008 om 12:53:
In australie is het nu tog tussen half 11 en half 1 ?


5 voor elf :yes:

in dit gedeelte iig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van appeltje voor de dorst op woensdag 17 december 2008 om 12:54:
moet jij weten debieltje


wat een vrolijke bui vandaag zeg.. tering :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ja"


In de meeste gevallen wel maar ik weeg wel af in welke mate het belangrijk voor me is :yes:

Maarja, zoals mijn pa zegt: "ze kunnen beter over mijn fiets lullen dan over mijn lul fietsen" B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou die persoon in een topic zetten zodat iedereen kan lachen en wijzen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:57:
ga maar naar je werk, zeikerd


Waar denk je dat ik nu ben poepie? (k)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:57:
zeikerd


appeltje zeikt altijd he
zuur pruim is het :loser:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
maar ehh daf, gaat dit over de Proto X affaire? :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Aangezien deze persoon mij nog nooit gezien heeft, vind ik het vrij voorbarig.
Ook het feit dat zij overal het hoogste woord heeft, vind ik in dit geval tegen haar spreken.
Tevens, is ze ook nog eens 2 keer zo oud als mij, dan zou je toch denken dat dit allemaal niet zo zou hoeven, toch?


:X komt me echt bekend voor :/

maargoed, meestal als je aan zulke mensen vraagt wat er precies is, of als je iets wil uitleggen, luisteren ze toch niet en doen ze gewoon verder door :) dus ik denk dan meestal dikke boeie en dikke middelvinger.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 12:59:
dikke middelvinger


nie best lotje, heb je je gestoten ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van appeltje voor de dorst op woensdag 17 december 2008 om 12:58:
Waar denk je dat ik nu ben poepie?


als je over een paar jaar moeilijk gaat doen over mijn kut nederlands dan ben je heel fout bezig.. :[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 december 2008 om 13:00:
nie best lotje, heb je je gestoten ?


nee kwam tussen de deur joh! :'(
Waarschuw beheerder
donateur
:no: diegene is geen confrontatie waard...het is maar PF :LOL:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
owww het gaat over een tjik
nou dat mag je zelf regelen daf
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ok sterkte
Waarschuw beheerder
donateur
ik ga zelden confrontaties aan :roflol:


ehhh.... ik kies eigenlijk altijd "ja" :$


maar of dit de beste keuze is daf? .. ik denk het niet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cataclysm op woensdag 17 december 2008 om 13:00:
als je over een paar jaar moeilijk gaat doen over mijn kut


Als je die hebt zal ik daar niet moeilijk over doen.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van appeltje voor de dorst op woensdag 17 december 2008 om 12:58:
Waar denk je dat ik nu ben poepie?


op partyflock

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 december 2008 om 12:58:
maar ehh daf, gaat dit over de Proto X affaire?


nope:LOL: dit is weer een nieuwe soap:9
 
Waarschuw beheerder
Ik zou mn energie er niet in steken Daf lekker laten gaan joh!
Het is kinderachtig indd dat ze niet reageert op je pbs maar goed
daar zal een reden voor zijn? waar 2 vechten hebben er 2 schuld zeg ik altijd maar :D
Of misschien een optie om te bellen ofzo :lol: dat werkt meestal beter dan via mail/pb!

Maar wat Mir al zegt
Uitspraak van bonaparte op woensdag 17 december 2008 om 12:57:
"ze kunnen beter over mijn fiets lullen dan over mijn lul fietsen"


Succes ermee (Y)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 13:02:
partyflock


idd, hij personificeert zich wel met zijn partyflock account.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ja"


maar ik zou het niet te persoonlijk opvatten allemaal.. het is maar ^%$@@!!internet
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 13:04:
maar ik zou het niet te persoonlijk opvatten allemaal.. het is maar ^%$@@!!internet


dat is het probleem, dat is het juist niet,
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon een busje inhuren en haar pui eruit rijen (y)

wie is het eigenlijk?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 12:47:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "ja"


:honger: wie ist?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 13:05:
dat is het probleem, dat is het juist niet,


niet persoonlijk? nou lekker negeren dan.. fok hem/haar en gwn denken 'ik ben beter dan dat.. geen tijd aan verspillen' 8) die persoon heeft er wrs alleen maar lol om dat jij er achter aan gaat
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 13:09:
niet persoonlijk?


niet internet :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 december 2008 om 13:10:
niet internet


:lol: ok

dan zou ik persoonlijk 1 x de confrontatie aan gaan.. alles uitspuien en dan keihard negeren .. zie bovenstaande o:)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 13:12:
dan zou ik persoonlijk 1 x de confrontatie aan gaan.. alles uitspuien en dan keihard op de bek slaan ..


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 13:07:
wie ist


kan ze beter zeggen als ze zelf haar ding heeft gezegd anders gaat dat niet meer werken denk ik.. word diegene van tevoren al belaagd :lol:
Waarschuw beheerder
iig, ik hou ontzettend van je, en ik ga slapen. laat gewoon lullen, als iemand 2x zo oud als jou is zo kinderachtig doet, dan zetten ze hun eigen voor schut. Vooral als ze geen antwoord kunnen vinden op jouw vraag en jou op negeer zetten. Dan heb je de confrontatie allang gewonnen. (K)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 17 december 2008 om 13:07:
wie ist?


:honger:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 17 december 2008 om 13:12:
en dan keihard op de bek slaan .


neee johh daar komt narigheid van

Uitspraak van Cataclysm op woensdag 17 december 2008 om 13:13:
laat gewoon lullen, als iemand 2x zo oud als jou is zo kinderachtig doet, dan zetten ze hun eigen voor schut. Vooral als ze geen antwoord kunnen vinden op jouw vraag en jou op negeer zetten. Dan heb je de confrontatie allang gewonnen.


Amen.