Partyflock
 
Forumonderwerp · 1028031
1945x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Ja jongens.. WW is aan het nadenken over de aanschaf van een auto :O!

Wat mag ie kosten? Tussen de 1000-2500 euro.

Natuurlijk wil je een snelle auto.. maar 90% van de Golf GTI'tjes in deze prijsklasse zijn afgetrapt... en onorigineel.. dus heeft iemand tips waar ik naar kan zoeken @ internet?

Escort RS hou ik m'n ogen voor open om mee te beginnen.
Waarschuw beheerder
haha 2006
Waarschuw beheerder
mwah
Waarschuw beheerder
haha

2500 euro


get real
Waarschuw beheerder
20 rooien nieuw batje.
Waarschuw beheerder
C2 VTS haha


Je hebt wel humor...
Waarschuw beheerder
142 pktjes....Chipt....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rexel op maandag 22 september 2008 om 20:24:
Als ie achterstallig onderhoud krijgt gaat ie kapot ja, net zo goed als dat een dynamo of een waterpomp naar de klote loopt naar verloop van tijd


Goed onderhouden Opoels roesten ook niet, mensen die hun wielkasten netjes schoon gespoten hebben en de auto een keer opnieuw hebben laten tectyleren hebben ook geen last. Opel heeft gewoon nadeel dat er kut kit gebruikt is, zooi droogt uit en de barstjes zuigen zich vol water. Plus het staal is ook niet van echt beste kwaliteit geweest.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MvM op vrijdag 26 september 2008 om 17:52:
20 rooien nieuw batje.


:yawn:

Gast, kun je lezen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FapKeuning op vrijdag 26 september 2008 om 22:15:
Goed onderhouden Opoels roesten ook niet, mensen die hun wielkasten netjes schoon gespoten hebben en de auto een keer opnieuw hebben laten tectyleren hebben ook geen last. Opel heeft gewoon nadeel dat er kut kit gebruikt is, zooi droogt uit en de barstjes zuigen zich vol water. Plus het staal is ook niet van echt beste kwaliteit geweest.


als ik een ijzeren plaat binnen laat liggen roest hij ook niet. Onderhoud bedoel ik gewoon optijd olie vv enz. Net als war rijden en uit rijden. Niet allerlei modificaties uitvoeren omdat hij anders roest.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeterX op vrijdag 12 september 2008 om 15:11:
Nissan Silvia S13


Vind die maar eens, en helemaal voor maar 2500,-
Artiest {SHOWLIST artist 52411, 1657}
Waarschuw beheerder
Een Veyron ?
Waarschuw beheerder
Polo G40..! Heb ook een orginele in goede staat binnen de prijscategorie die jij wil gevonden, is wel te doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schoenzool op dinsdag 30 september 2008 om 16:22:
Heb ook een orginele in goede staat binnen de prijscategorie die jij wil gevonden, is wel te doen.


Dan heb je geluk dat hij in goede staat is. 2500 euro voor een nette g40 is niet veel. Dikke auto`s trouwens.
Waarschuw beheerder
205 GTI
Golf VR6
Corrado G60
Astra GSI
Calibra V6
Corsa GSI
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B&D]guus op dinsdag 30 september 2008 om 16:39:
Dan heb je geluk dat hij in goede staat is. 2500 euro voor een nette g40 is niet veel. Dikke auto`s trouwens.


Geen geluk. Geduld hebben en goed kijken wat je koopt! Is inderdaad een super fijn wagentje.
Waarschuw beheerder
crx vtec heb je voor dat geld rij je vr6 en gti zoiezo eruit,en opel begin helemaal maar niet aan,die dingen trekken nog geen worst van een schuin dak af vooral corsa gsi en astra 2.0 8v enzo.

ik zou voor een snelle jappanner gaan prelude 2.3 lootp ook goed staat nou een prelude 2.2vtec voor 1700 op markplaats met lekke koppaking.laten maken en heb je dikke bak en snel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van thomazzzz op zondag 19 oktober 2008 om 16:27:
crx vtec heb je voor dat geld rij je vr6 en gti zoiezo eruit,


heb een orginele vr6 2.9 en daar begint een orginele crx vtec niks tegen.
Waarschuw beheerder
citroen bx turbo :D ^^
 
Waarschuw beheerder
nissan sunny gti-r ?

standaard 227pk ? iedereen kijkt je best raar aan in je sunny'tje
je lacht je verrot met zo'n bak onder je kont
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van thomazzzz op zondag 19 oktober 2008 om 16:27:
crx vtec heb je voor dat geld rij je vr6 en gti zoiezo eruit,en opel begin helemaal maar niet aan,die dingen trekken nog geen worst van een schuin dak af vooral corsa gsi en astra 2.0 8v enzo


blabla. c20xe (2.0 16v) wil ik je er nog weleens uit zien rijden.
Waarschuw beheerder
Wou net zeggen. Een Astra GSI 16v is altijd nog 0,7 seconde sneller naar de 100 dan een Golf 3 GTI.
 
Waarschuw beheerder
GSi..

c20xe
x16xe..

is allemaal leuk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van IceFreak op dinsdag 21 oktober 2008 om 17:19:
Een Astra GSI 16v is altijd nog 0,7 seconde sneller naar de 100 dan een Golf 3 GTI.


sneller dan een 8v of een 16v? 8v GTI is namelijk gewoon triest. En kan me niet voorstellen dat een GSI 0-100 binnen de 8 seconde doet.
Waarschuw beheerder
En hoezo niet? Hoezo zou een 2.0 16V GTI dat wel kunnen en een 2.0 16V GSI niet?
Kijk autoweek maar na ;) GSI doet het in 8 seconde, een GTI in 8,7. Maar dit klopt natuurlijk niet, de Golf is sneller want we hebben hier te maken met een VW fanboy. Right? :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van IceFreak op dinsdag 21 oktober 2008 om 22:09:
Maar dit klopt natuurlijk niet, de Golf is sneller want we hebben hier te maken met een VW fanboy. Right? :')


zucht eigenlijk al geen zin meer om te reageren maar ja.

Ik hoef zelf geen opel maar wil dat zeggen dat ik een nette 16v gsi niet kan waarderen? Voor een dikke manta draai ik ook mijn nek om. Oke iemand met een Corsa B vol plastic lach ik uit maar doe ik bij een verkrachte mk3 ook.

Ik had ff snel op google opgezocht wat een golf 3 16v doet van 0-100. Dat was inderdaad 8,7. Ik kon me inderdaad niet voorstellen dat een gsi binnen de 8 sec naar de 100 gaat (aangezien jij het over .7 had). Heb zelf een tijd terug met een 16v mk2 een gsi 16v voorbij gedaan (nee zegt niet alles staat van de auto en bestuurder zegt ook iets) maar dat scheelde zoveel dat ik niet verwacht had dat een gsi 16v sneller is dan een mk3 16v gti.
Waarschuw beheerder
Oke, ik dacht dat je er vanuit ging dat Opel gewoon niet sneller kon zijn. Is dus blijkbaar wel zo, maar dat is met andere modellen ook wel omgekeerd :).

Maar lijkt me wel een keer goed en leuk om te kijken wat nu echt sneller is... Is dat voor eens en altijd opgelost :P
Waarschuw beheerder
corrado vr6 - 205 1.9 8v gti scheelt ook niet superveel hoor.. corrie was wel sneller, maar veel was het niet..
een golf mk2 2.0 16v gti bleef ik voor.. ^^
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Judas :[ op woensdag 22 oktober 2008 om 12:09:
golf mk2 2.0 16v gti


?



Uitspraak van Judas :[ op woensdag 22 oktober 2008 om 12:09:
corrado vr6 - 205 1.9 8v gti


tot de honderd inderdaad niet spectaculair veel. Daarna is het :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Judas :[ op woensdag 22 oktober 2008 om 12:09:
corrado vr6 - 205 1.9 8v gti scheelt ook niet superveel hoor.. corrie was wel sneller, maar veel was het niet..
een golf mk2 2.0 16v gti bleef ik voor.. ^^


Uitspraak van [B&D]guus op woensdag 22 oktober 2008 om 22:07:
tot de honderd inderdaad niet spectaculair veel. Daarna is het[:bye:


en een golf vr6 :bye: zwaaide ik ook uit.
200km/h naast hem effe keer aankijken met zijn playmobiel bumperkit en imitatie meuk herriedemper:rot:.
SingleStyle schakelde terug en weg was Mr.SingleStyle :bye: vr6 tuppeware tuner!:aai:
foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=6IFD47UP

[img width=500 height=281]http://www.mijnalbum.nl/Foto-NQG6ZRFU.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -={SingleStyle}=- op woensdag 22 oktober 2008 om 23:17:
en een golf vr6 zwaaide ik ook uit.


Leg het met mijn corrado ook af. Ben hem nu optische aan het "opknappen". Alles clean, strak en vervolgens laag. Daarna andere remmetjes en dan krijgt de motor een windmolen. Maar maakt niet uit wat je met je auto doet altijd is er baas boven baas.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -={SingleStyle}=- op woensdag 22 oktober 2008 om 23:17:
SingleStyle schakelde terug en weg was Mr.SingleStyle


Ik heb ook een vr6 :) wedstrijdje doen vanaf de 200-290? ik zal niet terug schakelen 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rexel op woensdag 22 oktober 2008 om 23:42:
Ik heb ook een vr6 wedstrijdje doen vanaf de 200-290? ik zal niet terug schakelen


:lol: dat is dus wat ik bedoelde ;)

Moet zeggend dat 280pk op een dikke 1600kg me nog meeviel.
 
Waarschuw beheerder
beter vlot in de bochten als vlot opt lange stuk (Y)
Waarschuw beheerder
Tja of je hebt alle 2 :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rexel op woensdag 22 oktober 2008 om 23:42:
Ik heb ook een vr6 wedstrijdje doen vanaf de 200-290? ik zal niet terug schakelen


:) rex jij pakt het goed aan zoals het moet. eerst motorisch dan optisch maar die guppen denken dat ze door die bodykits en eindemper tientallen pk's extra krijgen :roflol:


Uitspraak van Rexel op donderdag 23 oktober 2008 om 16:01:
Tja of je hebt alle 2


en punt 3 dan? comfort?
Uitspraak van [B&D]guus op woensdag 22 oktober 2008 om 23:45:
Moet zeggend dat 280pk op een dikke 1600kg me nog meeviel


1641 :nocheer: maar wel ruime auto en comfort
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -={SingleStyle}=- op donderdag 23 oktober 2008 om 17:10:
rex jij pakt het goed aan zoals het moet. eerst motorisch dan optisch maar die guppen denken dat ze door die bodykits en eindemper tientallen pk's extra krijgen


ik trek alle plastic er ook af, vind me zelf alleen nog veel te jong om met 400+ pk te gaan rijden 190 is al zat. Dan maar eerst de buitenkant.
Waarschuw beheerder
Fiat Punto Gt turbo, ben zelf ook een trotse eigenaar van zo'n waggie ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 oktober 2008 om 07:28:
nissan sunny gti-r ?

standaard 227pk ? iedereen kijkt je best raar aan in je sunny'tje
je lacht je verrot met zo'n bak onder je kont


die heb je niet voor 1000 tot 2500 euro!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [B&D]guus op donderdag 23 oktober 2008 om 17:26:
ik trek alle plastic er ook af, vind me zelf alleen nog veel te jong om met 400+ pk te gaan rijden 190 is al zat. Dan maar eerst de buitenkant.


jonge.... je kan nooit hard genoeg gaan!

ben nou de 200 gepasseerd... OOIT nog de 300!
Waarschuw beheerder
donateur
Is inmiddels bekend wat de forumstarter heeft gekocht voor het geld ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -={SingleStyle}=- op donderdag 23 oktober 2008 om 17:10:
en punt 3 dan? comfort?


Comfort lever je altijd in op sportiviteit :) maar denk dat ze bij vw motorsport best een aardige compromis gesloten hebben :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Backfire* op woensdag 29 oktober 2008 om 10:34:
jonge.... je kan nooit hard genoeg gaan!

ben nou de 200 gepasseerd... OOIT nog de 300!


:yes: maar eerst de buitenkant klaar, en daarna zijn de remmen aan de beurt en als laatste de motor. Vr6t wil rond de 450 pk uitkomen. Is geen daily.
Waarschuw beheerder
Zou m eerst ombouwen naar R32 :) vr6t is achterhaald en zonde van je geld
Waarschuw beheerder
vind een r32 veel te modern. En van het geld wat een complete r32 ombouw kost kan ik mijn blok alklaar maken. Komt dan alleen nog een turbo met intercooler enz bij. Of denk ik nu te simpel?
Waarschuw beheerder
je denkt te simpel. van een R32 weet je dat ie heel blijft, gekoeld word, en dat je turbo niet pas bij 6000toeren begint te spoelen bij zulke vermogens :)
Waarschuw beheerder
Krijgt wel een enorm turbogat ja dat is inderdaad jammer. Is ook veel minder degelijk dat klopt ook. Maar aangezien ik net zo eigenwijs als lang ben wil ik toch een vr6 turbo inplaats van een r32. Wat kost het ongeveer om een vr6 blok klaar te laten maken voor een turbo met ongeveer 450 pk?
Waarschuw beheerder
donateur
He Rexel, niet wat voor jou :D

http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Volkswagen/GOLF/161002/algemeen.htm?sortering=PRIJS_OPLOPEND&trefwoord=R32&merken=Volkswagen&modellen=Golf&paginaNummer=2&total=55&pos=16
Waarschuw beheerder
Dat is wel dikk speelgoed, en de prijs vergeleken met originele R32
scheelt niet eens zoveel.

Maar geen specs erbij jammer, turbo remmerij, motorisch hoe aangepakt ???

Denk als alles origineel is op koppaking na dan, is het vrij snel gebeurd denk ik met zon ding.