20 augustus 2008 19:16Uitspraak van ratata op woensdag 20 augustus 2008 om 19:13:▶in om omgeving van zaanstad ook nog eissen stellen ook, jij hebt lef
20 augustus 2008 19:18dubbel Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:16:▶ook nog eissen stellen ook ilona neuqe?
20 augustus 2008 19:20Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:18:▶ilona neuqe? 2 euro
Ohjajoh!? 20 augustus 2008 19:21Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:20:▶2 euro excl. BTW?
20 augustus 2008 19:22Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:20:▶2 euro beetje goedkoop ,vind je niet?
VWRik 20 augustus 2008 19:27Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:20:▶2 euro 1,50?
20 augustus 2008 19:28Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:22:▶beetje goedkoop ,vind je niet? dan toch niet jonge!
20 augustus 2008 19:28Uitspraak van VWRik op woensdag 20 augustus 2008 om 19:27:▶1,50? ondankbaar stuk vreten
Ohjajoh!? 20 augustus 2008 19:30*gooit alvast 2 euro op het nachtkastje!* ..... hoe lang heb ik eigenlijk? laatste aanpassing 20 augustus 2008 19:30
20 augustus 2008 19:44Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:28:▶dan toch niet jonge! jawe wil wel hoor
Mystic_Dumm¥ 20 augustus 2008 19:45donateurUitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:20:▶2 euro en wat kost een weekendje ?
20 augustus 2008 19:46Uitspraak van Ohjajoh!? op woensdag 20 augustus 2008 om 19:30:▶*gooit alvast 2 euro op het nachtkastje!* ik pak geen gegooid geld aan Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:44:▶jawe wil wel hoor nu wil ik al niet meer
20 augustus 2008 19:48Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:46:▶nu wil ik al niet meer ja maar ik heb nu een stijfe plasser!!!laatste aanpassing 20 augustus 2008 19:49
Ohjajoh!? 20 augustus 2008 19:51Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:28:▶dan toch niet jonge! Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:46:▶ik pak geen gegooid geld aan Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:46:▶nu wil ik al niet meer .... met zo'n houding verdien je nooit wat!
20 augustus 2008 20:03Uitspraak van Ohjajoh!? op woensdag 20 augustus 2008 om 19:51:▶.... met zo'n houding verdien je nooit wat!
Ohjajoh!? 20 augustus 2008 20:06Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 20:03:▶ .... 10 eurootjes dan?
20 augustus 2008 20:34Uitspraak van Ohjajoh!? op woensdag 20 augustus 2008 om 20:06:▶10 eurootjes dan? voor 10 minuten
Ohjajoh!? 20 augustus 2008 20:5210 minuten!? ... hmm ... das niet lang, maar ja ... je bent het wel waard ... alles is toegestaan?
20 augustus 2008 21:15Uitspraak van Ohjajoh!? op woensdag 20 augustus 2008 om 20:52:▶10 minuten!? ... hmm ... das niet lang, maar ja ... je bent het wel waard ... alles is toegestaan? Wil je meer als 10 minuten kijken dan?laatste aanpassing 20 augustus 2008 21:15
Ohjajoh!? 20 augustus 2008 21:23Wil je meer als 10 minuten kijken dan? .... laat me raden, ... dat gaat me veel meer kosten!? .... ik laat het wel bij die 10 minuten ...
21 augustus 2008 11:37Uitspraak van Ohjajoh!? op woensdag 20 augustus 2008 om 21:23:▶.... ik laat het wel bij die 10 minuten ... gierigaard
Ohjajoh!? 21 augustus 2008 11:54Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 augustus 2008 om 11:37:▶gierigaard Moet toch eerst de "goederen" checken!?
21 augustus 2008 12:18Uitspraak van Ohjajoh!? op donderdag 21 augustus 2008 om 11:54:▶Moet toch eerst de "goederen" checken!? dat is waar
Ohjajoh!? 21 augustus 2008 12:30Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 augustus 2008 om 12:18:▶dat is waar Hoe laat zijn die inloopuren?