Partyflock
 
Forumonderwerp · 1025438
Waarschuw beheerder
in om omgeving van zaanstad
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ratata op woensdag 20 augustus 2008 om 19:13:
in om omgeving van zaanstad


ook nog eissen stellen ook, jij hebt lef :)
 
Waarschuw beheerder
dubbel
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:16:
ook nog eissen stellen ook


ilona neuqe?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:18:
ilona neuqe?


2 euro
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:20:
2 euro


excl. BTW? O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:20:
2 euro


beetje goedkoop ,vind je niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:20:
2 euro


1,50?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:22:
beetje goedkoop ,vind je niet?


dan toch niet jonge!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VWRik op woensdag 20 augustus 2008 om 19:27:
1,50?


ondankbaar stuk vreten
Waarschuw beheerder
*gooit alvast 2 euro op het nachtkastje!*

[img width=200 height=200 cacheid=00142ae6000497545545a6a11a024fd906]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a2/2_euro_coins.png/200px-2_euro_coins.png[/img]

..... hoe lang heb ik eigenlijk? :|
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:28:
dan toch niet jonge!


jawe wil wel hoor
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:20:
2 euro


en wat kost een weekendje ? O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ohjajoh!? op woensdag 20 augustus 2008 om 19:30:
*gooit alvast 2 euro op het nachtkastje!*


ik pak geen gegooid geld aan


Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:44:
jawe wil wel hoor


nu wil ik al niet meer :@
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:46:
nu wil ik al niet meer


ja maar ik heb nu een stijfe plasser!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:28:
dan toch niet jonge!


Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:46:
ik pak geen gegooid geld aan


Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 19:46:
nu wil ik al niet meer :@


:| .... met zo'n houding verdien je nooit wat! :no:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ohjajoh!? op woensdag 20 augustus 2008 om 19:51:
.... met zo'n houding verdien je nooit wat!


:'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 augustus 2008 om 20:03:
:cry:


:/ .... 10 eurootjes dan? O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ohjajoh!? op woensdag 20 augustus 2008 om 20:06:
10 eurootjes dan?


voor 10 minuten
Waarschuw beheerder
10 minuten!? ... hmm :/ ... das niet lang, maar ja ... je bent het wel waard O:)



... alles is toegestaan?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ohjajoh!? op woensdag 20 augustus 2008 om 20:52:
10 minuten!? ... hmm ... das niet lang, maar ja ... je bent het wel waard



... alles is toegestaan?


Wil je meer als 10 minuten kijken dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wil je meer als 10 minuten kijken dan?


:roflol: .... laat me raden, ... dat gaat me veel meer kosten!? O:)

.... ik laat het wel bij die 10 minuten B) (y) ...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ohjajoh!? op woensdag 20 augustus 2008 om 21:23:
.... ik laat het wel bij die 10 minuten ...


gierigaard
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 augustus 2008 om 11:37:
gierigaard


Moet toch eerst de "goederen" checken!? O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ohjajoh!? op donderdag 21 augustus 2008 om 11:54:
Moet toch eerst de "goederen" checken!?


dat is waar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 augustus 2008 om 12:18:
dat is waar


Hoe laat zijn die inloopuren? 8)