Farro (die bruine) loopt Shibby (die zwart-witte) vaak te irriteren en te vervelen als ze ergens samen buiten zijn. Shibby vindt dat niet altijd even leuk en dat geeft dan dit soort situaties. Farro is zich van geen kwaad bewust.
[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/50567314.jpg?nocache;63400725[/img]{non-image link}
Dit is Kylat, niet mijn hond maar de hond van m`n allerbeste vriend
Ik heb gisteren de hele dag op `m gepast en tijdens een lange wandeling wilde die blijkbaar graag ff uitrusten op een bankje