hij heeft ook helemaal ze best gedaan om me album door te snuffelen naar een foto en dan kiest ie er 1 uit van 3 jaar terug
vroeger toen wij onze liefde voor elkaar nog niet in het openbaar bekend drufden te maken
toen ik je nog niet ten huwelijk had gevraagd en jij nog geen ja had gezegt
het lijkt zoooooo lang geleden!
Mensen die zich zelf een nobody vinden hebben vaak het meeste commentaar op anderen
geen last van, ik vind mezelf geweldig
vroeger toen wij onze liefde voor elkaar nog niet in het openbaar bekend drufden te maken
toen ik je nog niet ten huwelijk had gevraagd en jij nog geen ja had gezegt
het lijkt zoooooo lang geleden!
voelt inderdaad als eeuwen terug
Ik stel me even in op jou niveau, dat communiceert wat makkelijker
nee je dacht stoer te doen door een trio topic te openen, mensen gingen je uitlachen want laten we wel wezen, je bent nogal een losert, en nu ga je beginnen over niveau en eigenwaarde omdat je dor hebt dat niemand je nu stoer vind
maakt niet uit verder hoor, maar doe niet alsof je nu de voorzitter bent van de " words don't hurt" club
donateur
Ik stel me even in op jou niveau,
te hoog gegrepen voor je
Ik heb mn keuze al gemaakt, word toch een trio met pindasaus !
doe je nog op flock dan
Ik heb mn keuze al gemaakt, word toch een trio met pindasaus !
de rug ridder gaat voor bruin....
en dan ook nog achter mijn rox aan zitten
(permanent verbannen)
de rug ridder gaat voor bruin....
en dan ook nog achter mijn rox aan zitten
hoor jij je niet normaal te gedragen ...
word toch een trio met pindasaus !
m.a.w je laat je onder schijten door 2 zwervers in een steegje en voelt je daardoor lekker vies en kinky. ieder zijn ding man
Ja wat denk je waarom ik op PF zit dan, maar toch leuk dat me me nu aandacht geeft schatje. Krijg ik namelijk irl nooit Heb ik toch wat ik wou, mijn dag kan niet meer stuk
zou je trouwens je forumfoto willen wijzigen? ik word nogal misselijk van die foto, je hebt gewoon grotere tieten dan ik man
laatste aanpassing
hij komt voor mij op, dat is toch normaal?
Nee hij loopt je achter de reet aan, jij bent zo iemand die ruzie zoekt en als je moet huilen omdat ze je terug geplaagd hebben mag hij het opknappen, maar maakt niet uit. Ondanks dit voorval hou ik toch van je
en als je moet huilen omdat ze je terug geplaagd hebben
woehahahahaha ja that will be the day
knulletje ga in godsnaam fijn buiten spelen ofzo en kom hier niet tof doen tegen mensen waarvan je nieteens weet wie het zijn, mijn liefje pleurt je zo van deze site af, dus beter ga je je ff gedragen nu anders bel ik je mama
Ga straks voor mn eerste trio, hebben jullie nog tips om het extra lekker te maken ?
Ja zoek levende meiden in plaats van poppen.
laatste aanpassing
Precies, er zijn hier ook mensen die komen om te ouwehoeren ipv ruzie zoeken
Uitspraak van Bugsop vrijdag 11 juli 2008 om 20:18:
je had toch een trio
Heb um al op
Ik heb er nog een paar (stoffig) op een plankje achterin m'n keukenkast liggen ...
Wie biedt ?
nog nooit gebeurd, maar met 2 mannen....it's still a wish
Ga straks voor mn eerste trio, hebben jullie nog tips om het extra lekker te maken ?
Moet je nu niet onderhand op de route dan..?
Loop al 3 uur te janken over je trio, wat moeten wij daarmee.
donateur
Ja met jou en sheduivel
lieverd.......vind het niet zo leuk dat je er een topic over open hoor,
wordt ik verlegen van
hebben jullie nog tips om het extra lekker te maken ?
niet door alle 2 tegelijk in je kontje laten nemen
donateur
Nou idd, denk dat veel vrouwen een rijpe man als mij zouden willen
nee zo bedoelde ze het niet, ze zei dat jij het niet meende van die trio met mij en she devil, wakker worden popje
Ja met jou en sheduivel
OMFG
IK kan z'n MA zijn
zijn hier meer she duivel vrouwen













