Onderwerp is gesloten!
Het oorspronkelijke bericht is dus niet meer recent.
Waarschijnlijk is het aangebodene inmiddels verkocht of het gevraagde reeds bemachtigd.
Waarschijnlijk is het aangebodene inmiddels verkocht of het gevraagde reeds bemachtigd.
Voor de hoogste bieder gooi er een gratis polo bij
hoort die polo zo vaal te zijn?
donateur
haha, ik denk het,
of hij is al gebruikt..
of hij is al gebruikt..
Voor de hoogste bieder gooi er een gratis polo bij
Je bedoeld, omdat het leger des heils hem liet liggen doe ik er gratis een polo bij?
wat een gekk, je gaat toch niet in een keer 50% meer bieden. bouw het even rustig op, je verpest de hele markt.
Ik neem mijn bod terug en bied opnieuw 1.10
Zo goed
zgan
Zo Goed Als Nietmeermooi
hij is van jou.
Ik hoef hem niet
donateur
Deze is geen oud smerig vod
De australian ziet er goed uit, maar die polo
Weet trouwens wel zeker dat je daarmee wordt staande gehouden met de vraag of je geen zwerver bent
wat ben je?
Grappenmaker jij
snap niet dat je daarmee over straat durft!
polo ligt dan ook al zeker 10 jaar in de kast (zonder motten)
Weet trouwens wel zeker dat je daarmee wordt staande gehouden met de vraag of je geen zwerver bent
Wat een zin, beperkte knul
Ga ergens anders intrnetrellen
De australian ziet er goed uit, maar die polo
die polo kan me gestolen worden
80 eenmaal, andermaal...
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!! gvd sorry maar hoger ga ik echt niet
als het toch neit door gaat die 80 euro dan weet je me te vinden
80 eenmaal, andermaal...
Ik heb, op dit moment, ook niet zo'n bedrag ervoor over. Maar wilde even mijn mening kwijt: Zeer vette aus! Veel plezier voor koper gegarandeerd!!














