j0z Werkzaam bij One-Music 17 januari 2005 19:32donateurVoor als je het even kwijt wilt Voor de ladies iig makkelijk liegen niemand die naar je kijkt als je aan het typen bent ik heb maat 45
Induce 27 april 2008 14:54Uitspraak van verwijderd op zondag 27 april 2008 om 14:43:▶waarom hap ik toch ook altijd..
Thijs-BK 2 mei 2008 14:29donateur46 Party-technisch gezien soms nog handig ook. bijv met de glade vloeren in de HMH Ik heb wel voldoende grip!
16 mei 2008 03:39Uitspraak van Robin** op vrijdag 14 maart 2008 om 15:26:▶39/40 Nou, mooi, dan kan ik je schoene lenen