Partyflock
 
Forumonderwerp · 1000537
2 volgers · 1181x bekeken
 
Waarschuw beheerder
Stel je komt thuis waar je vriendin een avondje met vriendinnen lekker heeft doorgezakt. Ze zijn alledrie stomdronken en ze dagen je uit voor een kwartet. Maar je vriendin heeft altijd gezegd dat ze nooit aan groepsex zou doen! :o Wat doe je? Gebruik maken van de kans of haar vertellen dat ze moet stoppen met zuipen?
Waarschuw beheerder
donateur
Retorische vraag.
Waarschuw beheerder
donateur
ik zou me aftrekken tot ik goed stijf was en dan zo hard met me lul op de vensterbank slaan dat het licht begon te bloeden
 
Waarschuw beheerder
donateur
Die vriendinnen keihard in de reet neuken en je vriendin daarna laten pijpen (y)
 
Waarschuw beheerder
Gewoon misbruik van maken! (y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 22:07:
. Maar je vriendin heeft altijd gezegd dat ze nooit aan groepsex zou doen!


t is dan ook een kwartet en geen groepssex O:)

Ideaal :cheer: volblaffen
en morgen alles ontkennen B)
Waarschuw beheerder
donateur
Gebruik maken van de situatie en haar vriendinnen eens goed volblaffen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 22:14:
Ideaal volblaffen
en morgen alles ontkennen


Duidelijk taal.. Stem er trouwens mee in..:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R!etje :D op zaterdag 8 maart 2008 om 22:15:
volblaffen


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 22:14:
volblaffen


Uitspraak van TheDon op zaterdag 8 maart 2008 om 22:16:
Stem er trouwens mee in..


Uitspraak van Beauty is mama !! op zaterdag 8 maart 2008 om 22:30:
en morgen alles ontkennen


Whalla ik zweer het :lol: Wij zijn echt tuig van de richel :loL:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van R!etje :D op zaterdag 8 maart 2008 om 22:15:
Gebruik maken van de situatie en haar vriendinnen eens goed volblaffen


Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 22:30:
Whalla ik zweer het Wij zijn echt tuig van de richel


:roflol: Daarom hou ik ook zoveel van jullie :lief:

Volblaffen?
 
Waarschuw beheerder
wa let je :O
 
Waarschuw beheerder
Ligt eraan hoe de vriendinnen zijn o:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R!etje :D op zaterdag 8 maart 2008 om 22:38:
Daarom hou ik ook zoveel van jullie


:bloos: Is dit een liefdesverklaring?

Uitspraak van R!etje :D op zaterdag 8 maart 2008 om 22:38:
Volblaffen?


Wacht even, moet ik me eerst even volgieten :cocktail:


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 22:45:
Ligt eraan hoe de vriendinnen zijn


:nocheer: hallo, je bent zelf ook al niet helder meer dan
gewoon doorzuipen, dan zie je het tochniet scherp meer !!
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon niet doen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Beauty is mama !! op zaterdag 8 maart 2008 om 22:42:
dank je


Geen dank :D

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 22:47:
Is dit een liefdesverklaring?


Eigenlijk wel, hihi! :$

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 22:47:
Wacht even, moet ik me eerst even volgieten


Ja doe maar, dan ben je zo lekker frivool :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R!etje :D op zaterdag 8 maart 2008 om 23:02:
Eigenlijk wel, hihi!


:kwijl: Finally it has happened 2 me :cheer:

Uitspraak van R!etje :D op zaterdag 8 maart 2008 om 23:02:
Ja doe maar, dan ben je zo lekker frivool


Ook een lekkere tik in je drinken? O:)
gaan we mekaar zo effe ernstig misbruiken :bloos:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 22:47:
hallo, je bent zelf ook al niet helder meer dan
gewoon doorzuipen, dan zie je het tochniet scherp meer !!


dat stond er niet bij..

maar je krijgt er waarschijnlijk gezeur mee de volgende dag als je het doet..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 23:07:
dat stond er niet bij..


Nee, maar das een logisch gevolg van het feit dat je van die natte krolse poezen op de bank ziet liggen natuurlijk... dan sla je eerst effe het een en ander achterover DUH !! :D

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 23:07:
maar je krijgt er waarschijnlijk gezeur mee de volgende dag als je het doet..


Ja, geen zorgen voor de dag van morgen O:)
Daarom ook :

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 22:30:
en morgen alles ontkennen


Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 23:05:
Finally it has happened 2 me


Jetzt get's los! :kwijl: :honger:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 23:05:
Ook een lekkere tik in je drinken?
gaan we mekaar zo effe ernstig misbruiken


Doet u dat maar ja o:) Geef ik je er even flink van langs :$
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 23:10:
dan sla je eerst effe het een en ander achterover DUH


:no: .. ik denk dat ik nee zou zeggen.. tenzij ze gaan smeken daar kan ik niet tegen ..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R!etje :D op zaterdag 8 maart 2008 om 23:16:
Geef ik je er even flink van langs


:bloos: hihihi and again : Finally :cheer: it's happened 2 me :loL:


Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 23:18:
.. tenzij ze gaan smeken daar kan ik niet tegen ..


Tuuuuuuuuuuuuuurlijk gaan ze smeken O:) duhuh
je weet hoe vrouwen zijn, manipulerend om te krijgen wat ze willen

Of waren dat nou mannen? :/ hmmmm...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
avondje kwartetten is best gezellig
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 23:34:
Tuuuuuuuuuuuuuurlijk gaan ze smeken duhuh
je weet hoe vrouwen zijn, manipulerend om te krijgen wat ze willen

Of waren dat nou mannen? hmmmm...


Geweldig hoe je dit nu toegeeft als vrouw :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 23:34:
hihihi and again : Finally it's happened 2 me


:$ En....begint de :mixje: al te werken? :kwijl:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 23:43:
Geweldig hoe je dit nu toegeeft als vrouw


Geweldig dat jij de smaak van sarcasme en omgekeerde psychologie niet herkent :lief:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 23:34:
Of waren dat nou mannen? hmmmm...


;)


Uitspraak van R!etje :D op zaterdag 8 maart 2008 om 23:56:
En....begint de al te werken?


Sooooow ik ben van de kaart joh

hopen dat er zo iemand thuis kotm O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 23:57:
Sooooow ik ben van de kaart joh

hopen dat er zo iemand thuis kotm


*klopt op de deur* :9
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 23:57:
Geweldig dat jij de smaak van sarcasme en omgekeerde psychologie niet herkent


Dacht je dat ik heel serieus was :lief:
 
Waarschuw beheerder
ik heb dan echt wel genoeg aan me meisie dus is die de lul en die ander gaan maar buiten spellen:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van R!etje :D op zondag 9 maart 2008 om 00:00:
*klopt op de deur*


* is te laveloos om op te staan *


Uitspraak van verwijderd op zondag 9 maart 2008 om 00:04:
Dacht je dat ik heel serieus was


:bloos: Nee, ik neem mannen niet zo snel serieus meer,
is dat heel erg? 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 maart 2008 om 00:18:
ik neem mannen niet zo snel serieus meer


maar af entoe vind je het wel lekker :$


Uitspraak van verwijderd op zondag 9 maart 2008 om 00:18:
is dat heel erg


nee hoor:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 maart 2008 om 00:18:
* is te laveloos om op te staan *


*schopt dan toch maar zelf de deur in* :honger:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 maart 2008 om 00:19:
maar af entoe vind je het wel lekker


Nou.. heb het liever eens een keer andersom voor de afwisseling
of mag ik dat dan weer niet zeggen?

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 maart 2008 om 00:19:
nee hoor


Jammer, anders had ik nog een leuke discussie gehad :D


Uitspraak van R!etje :D op zondag 9 maart 2008 om 00:20:
*schopt dan toch maar zelf de deur in*


:O

:lief: :bloos: hihihihihi
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 maart 2008 om 00:23:
Jammer, anders had ik nog een leuke discussie gehad


was ik al bang voor.. maar ik ga wou zo de kroeg in haha;)

maar ik weet van me zelf dat ik vaak prive niet direct serieus ben dus vandaar dat ik het niet erg vind..
Waarschuw beheerder
Zorgen dat ze genoeg drank ophebben zodat ze het de volgende dag niet meer weet (y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 22:07:
Gebruik maken van de kans


jwt

moet ze in het vervolg maar minder zuipen(y)
 
Waarschuw beheerder
Ik zou die drie sloeries uit elkaar trekken en de volgende morgen zou ik dan heel hard roepen dat ik me gebruikt voel!! :jaja:
 
Waarschuw beheerder
neuqen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 22:07:
Gebruik maken van de kans of haar vertellen dat ze moet stoppen met zuipen?


ik ga met de ghb rond (y)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 22:07:
ik zou de volgende dag zeggen:


met een beetje geluk herinnert zich de vorige dag niet meer :lol:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 maart 2008 om 02:37:
Ik zou die drie sloeries uit elkaar trekken en de volgende morgen zou ik dan heel hard roepen dat ik me gebruikt voel!!


(Y)

:D:D
 
Waarschuw beheerder
gewoon neuken
en alles ontkennen
eigen schuld
 
Waarschuw beheerder
Jullie zijn ECHT slecht! :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 22:07:
en ze dagen je uit voor een kwartet.


mag ganzenbord of mens-erger-je-niet ook?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 22:07:
Stel


peper & zout stel ?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 maart 2008 om 22:07:
Gebruik maken van de kans of haar vertellen dat ze moet stoppen met zuipen?


zelf ook een biertje pakken en als ze dan de volgende dat er over begint dan zeg je dat je zelf ook dronken was O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 maart 2008 om 00:18:
ik neem mannen niet zo snel serieus meer


je laat je alleen nog maar serieus nemen :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CHAOSZ op zaterdag 8 maart 2008 om 22:10:
ik zou me aftrekken tot ik goed stijf was en dan zo hard met me lul op de vensterbank slaan dat het licht begon te bloeden


:lol: