Partyflock
 
Forumonderwerp · 819600
Waarschuw beheerder
donateur
zet hier je leukste foto nee van je huis dier deze heb ik net gemaakt:)

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/15389.jpg[/img]
Loena 1 jaar

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/40368.jpg[/img]
Kyla 2 jaar

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/856456.jpg[/img]
Miloe 4 jaar
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=00000045002a76c659bc9e6d1a02292153]http://www.mijnalbum.nl/Foto-O3NE7DSK.jpg[/img]

"Storm" :)
Werkzaam bij Hard Audio Events
Artiest {SHOWLIST artist 65376, 76174}
Waarschuw beheerder
Mabel

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/22719561.jpg[/img]

hier laat ze echt zon "puppyface" zien

[img width=679 height=453]https://album.partyflock.nl/5300641.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
mijn huisvarkentje!!!(helaas R.I.P)


[albumphoto id=13421601]{element is niet toegankelijk}
[albumphoto id=32954633]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
haha dat is eens wat anders he :P
 
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/33791309.jpg[/img]
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/33791412.jpg[/img]
[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/34029263.jpg[/img]
[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/33791828.jpg[/img]
[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/33791902.jpg[/img]

Onze lieve hond Rocky :lief: boxer/Bordeauxdog
Waarschuw beheerder
Zie mijn avatarfoto !! Mijn katje Thor..
 
Waarschuw beheerder
Mijne: (een chinese naakthond)
[img width=400 height=450 cacheid=00001215002ac4b366bfcbf31a022fb04b]http://img519.imageshack.us/img519/6519/liefhondjeef7.jpg[/img]

echt een schatje(l)
 
Waarschuw beheerder
Moss:D.....maar die is nu half jaar dood ofzo:(

[img width=640 height=480 cacheid=000f2394002ac4d9b435df121a022fb3c5]http://img296.imageshack.us/img296/8416/fotos0094ex4.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=000f239d002ac4fe71e73f381a022fb3c5]http://img169.imageshack.us/img169/8227/im000518yg4.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/36438918.jpg?nocache;43237797[/img]{non-image link}

Mijn 2 lieve poezen Banjer (wit) en Tootsie (zwart). Mijn tip voor vandaag: neem nooit een witte en zwarte poes. Als je de ene kleur haren niet ziet, dan zijn het andere wel ;)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
[img width=300 height=225]https://partyflock.nl/images/user/551707_large.jpg[/img]

mijn lieve horatio :D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480 cacheid=001289bc002afd50cc1fd4981a0233f22b]http://i125.photobucket.com/albums/p44/miss-lorie/Fotos/Van%20alles/0533e277.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
[img width=378 height=341 cacheid=0001ac4f0003d3e6632194451a02345979]https://album.partyflock.nl/9540990.jpg[/img]

[img width=599 height=384 cacheid=0001ac500003d3e7b5e679ef1a02345979]https://album.partyflock.nl/25566966.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
[img width=408 height=308 cacheid=000f3e0e002b03aff9f756071a023464c7]http://img225.imageshack.us/img225/1703/muppithi8.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 28 maart 2008 om 17:05:
[img width=300 height=225]https://partyflock.nl/images/user/551707_large.jpg[/img]­

mijn lieve horatio :D


Haha super schattig, lijkt net oftie lacht! :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2008 om 19:30:
Tijgertje in zijn mandje,past net.


:lol: past er net in, maar wel mooi een dikke kat :lief:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2008 om 19:30:
Poekie on the rocks.


mooi plekje om te liggen. :)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2008 om 19:30:
De poes van mijn vriendin gaat een stukje mee mountinbike.


:lol: :lol:
Uitspraak van lindaaatje op dinsdag 22 januari 2008 om 14:22:
Hier de reden waarom ik niet thuis kan leren:


haha :lol:
Uitspraak van Bof (L) Bert op maandag 4 februari 2008 om 01:35:
Onze bejaarde dames lekker saampjes op de bank (L)


haha, wat een schatjes.
Waarschuw beheerder
me mooie mannetje :lief: , op de mat van de hond en de knuffel.

[img width=550 cacheid=0004eb80000c83359ab736cb1a0234655e]http://img.photobucket.com/albums/v76/dromen/S8300945.jpg[/img]

me hondje kira.

[img width=550 cacheid=000f3e10002b03bc5538f0551a0234655e]http://img.photobucket.com/albums/v76/dromen/kiertje.jpg[/img]

samen aan het slapen!

[img width=550 cacheid=001289bc002b03cfdacaccd01a0234655e]http://img.photobucket.com/albums/v76/dromen/S8300030.jpg[/img]

onze hond Rex, gek aan het doen met zijn bal.

[img width=550 cacheid=000f3e1d002b03d86fdbf9511a0234655e]http://img.photobucket.com/albums/v76/dromen/SA500031.jpg[/img]
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/34079998.jpg[/img]

Sniper :lief:
 
Waarschuw beheerder
Leuke foto's :D Ik heb foto's in mijn album staan van mijn 2 duitse herders!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Onze hond kijkt altijd tv en dat is soms best lastig zoals je ziet :p

[img width=150 height=128 cacheid=000f4245002b0cb11e8a3bfb1a023512b4]http://img364.imageshack.us/img364/6956/dsc00303ws7.th.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 maart 2008 om 16:44:
Uitspraak van *BuBBels* op vrijdag 28 maart 2008 om 17:05:
­­

mijn lieve horatio

Haha super schattig, lijkt net oftie lacht!


zo slaapt die altijd , moet je na gaan hoe ik me iedere morgen rot schrik als dat beest zo naast je ligt :s ( dan heeft tie weer ingebroken in de slaapkamer :frusty: )
 
Waarschuw beheerder
[img width=380 height=450]http://www.vannjty.com/photos/tiger.jpg[/img]
Fluffy? 8)
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=0000ca3400019c7763bf7fe61a02388c3b]http://img166.imageshack.us/img166/1699/westiedz8.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=0000ca3500019c7821e3ad721a02388c3b]http://img352.imageshack.us/img352/5655/photo0178ja5.jpg[/img]
Westie net wakker:P

[img width=500 height=375 cacheid=0000ca3600019c797bc3d3a01a02388c3b]http://img166.imageshack.us/img166/9199/picture004rp1.jpg[/img]

(L)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
[img width=288 height=216]https://album.partyflock.nl/33762863.jpg[/img]
Kater Tijger

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/36717638.jpg[/img]
Aagje

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/33762775.jpg[/img]
(L)
 
Waarschuw beheerder
[img width=512 height=384]https://album.partyflock.nl/36101054.jpg[/img]
[img width=674 height=422]https://album.partyflock.nl/25795893.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
Toen ze klein was

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/20548813.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375]http://modulo10.rendered.hyves.org/52950001-53000000/52994501-52994600/52994527_5_qWmR.jpeg[/img]

Toen ze nog wat jonger was! :P


Waarschuw beheerder
over 3 weken mogen wij onse binkie op halen,

[img width=640 height=480 cacheid=000f7e39002b8cd5acc87de71a023f27b1]https://album.partyflock.nl/41065057.jpg[/img]

[img width=480 height=640 cacheid=000f7e3a002b8cd9af66d0581a023f27b1]https://album.partyflock.nl/41065089.jpg[/img]


een bullmastiff, hier op de foto 5 weekjes oud (L)
 
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375]http://85.17.225.67/257750001-257800000/257760701-257760800/257760787_5_kWLa.jpeg[/img]
Toen djarro nog klein was
[img width=500 height=375]http://85.17.225.67/257750001-257800000/257760701-257760800/257760783_5_OrvK.jpeg[/img]
en nu die groot is
[img width=500 height=375]http://85.17.225.67/257750001-257800000/257760701-257760800/257760786_5_W2HU.jpeg[/img]
En dizzy..die altijd op aparte plekken ligt te slapen
 
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375]https://album.partyflock.nl/41448635.jpg[/img]


[img width=160 height=120]https://album.partyflock.nl/41448716t.jpg[/img]
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag ben ik naar m'n toekomstige katjes wezen kijken (L)
Hier zijn ze pas 2 weekjes oud :D

[img width=1024 height=768 cacheid=000f8741002b9e868da360d11a0240aa6e]http://i220.photobucket.com/albums/dd315/DolceChiara/DSC00371.jpg[/img]
Bokoe (L)

[img width=768 height=1024 cacheid=000f8744002b9e987859d6ad1a0240aa6e]http://i220.photobucket.com/albums/dd315/DolceChiara/Nudie.jpg[/img]
Nudie (L)

Nog 4 weekjes geduld :D
Waarschuw beheerder
C:\Documents and Settings\Gebruiker\Mijn documenten\Foto's\26032008468.jpg
Waarschuw beheerder
oops ging ff niet goed
Waarschuw beheerder
[albumelement=42088460]{element is niet toegankelijk}
 
Waarschuw beheerder
[img width=620 height=496]https://album.partyflock.nl/43828487.jpg?nocache;51833248[/img]{non-image link}

[img width=620 height=496]https://album.partyflock.nl/43828451.jpg[/img]

kwaliteit is kut (telefoon)...maar wat een dotje he :P :lief:
 
Waarschuw beheerder
[img width=642 height=479 cacheid=000fa005002bd225cbc86bd81a02459fd0]https://album.partyflock.nl/40883066.jpg[/img]

Shiro....

[img width=642 height=479 cacheid=0002380200053778f26ca7171a02459fd0]https://album.partyflock.nl/40883058.jpg[/img]

Kaisha...

Beiden Britse Kortharen :)
 
Waarschuw beheerder
die onderste is vet :respect:
 
Artiest Shifter
Waarschuw beheerder
Santino..
[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/42797868.jpg[/img]
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/44012336.jpg[/img]
meer foto's in mn album.. :)
Waarschuw beheerder
[img width=690 height=445 cacheid=000fa555002bdc9919ac82421a0246f609]https://album.partyflock.nl/1419818.jpg[/img]
Mijn hondje
[img width=640 height=480 cacheid=000fa556002bdc9cab1db78e1a0246f609]https://album.partyflock.nl/19758338.jpg[/img]
Mijn konijntje
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/14318444.jpg[/img]
Sjors en Sjimmy (L)
Echte schatten :D
Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640 cacheid=000fb2df002bf999a94ed5a11a0249d142]https://album.partyflock.nl/40877615.jpg[/img]
Djuna(L) ongeveer 14 maand
 
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/247303.jpg[/img]

:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
deze [img width=338 height=254]https://album.partyflock.nl/1851751.jpg[/img]

of deze [img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/2094329.jpg[/img]

Das blitz... de andere is Donder.... omdat ie altijd zo'n donderstraal is :rot: als ie niet zo :lief: slaapt als nou.

Net of tie :xtc: pillen op heeft.. zo spring ie rond :bounce: :p