heeey mensen
k loop er af en toe wel extreem bij met me spikes halsband en spikesriem etc... sommige mensen vinden dat echt achterlijk; anderen vinden het juist leuk.
vinden jullie dat het uitmaakt hoe je eruit ziet???
mij boeit het geen reet wat anderen over me denken dwarrel22
kvind het all1 een leuk onderwerp omdat er veel mensen zijn die er kinky of extreem bijlopen
het goeie woord kan ik ervoor niet bedenken
maar over het algemeen als je kijkt wat er op straat voorbij komt lopen dan zie je geen mensen met spikes
althans; op festivals zie je d'r natuurlijk zat van