Partyflock
 
Forumonderwerp · 968309

Onderwerp is gesloten!

Het oorspronkelijke bericht is dus niet meer recent.
Waarschijnlijk is het aangebodene inmiddels verkocht of het gevraagde reeds bemachtigd.
Waarschuw beheerder
donateur
Merk: Volkswagen
Model: Golf
Bouwjaar: 1999
Carrosserie: Hatchback 3-deurs
Brandstof: Benzine
Gewicht: 1170 kg
Kleur: Groen (Amazonegroen parelmoereffect)
Vermogen: 145kW/200pk
Cylinderinhoud: 1781cc

km stand is 153.000, wordt nog mee gereden

VEILIGHEID
ABS-remsysteem
remkrachtverdeling
airbag bestuurder
airbag passagier
zij-airbags


COMFORT
centrale deurvergrendeling (met comfortsluitingen, ramen en dakraam sluiten automatisch)
elektrische ramen
stuurbekrachtiging
airconditioning

INTERIEUR
hoogteverstelling stoel
lendensteun stoel
recaro stoelen
met leer bekleed stuur
verstelbaar stuur (hoogte & diepte)
hoofdsteunen achter
neerklapbare achterbank in delen
middenarmsteun voor en achter
leeslampje voor en achter
verlichte make-up spiegels
regelbare dashboardverlichting
toerenteller
dagteller
koelwatertemperatuurmeter

EXTERIEUR
regelbare interval ruitewisser
18 inch lichtmetalen velgen (Lenso DTM II, 2 delig met gepolijste rand)
electrisch schuif/kanteldak (regelbaar in 16 standen)
metallic lak
meegespoten bumpers
getint glas (achterruit geblindeerd)
elektrische en verwarmde spiegels
mistlampen voor en achter
electrisch in hoogte verstelbare koplampen
inbraakalarm texalarm klasse III (met certificaat)
Embleemloze Bonrath grille, hapje voor vw embleem in motorkap doorgelast, hapje in bumper dichtgemaakt met polyester
Rondom verlaagd met Weitec Schroefset
25 jaar jubileum GTI einddemper (origineel VW)

is gechipt van 150 naar 200pk bij vw dealer (factuur aanwezig), tevens een forge dumpvalve gemonteerd (zonder afblazen, bij VAG motoren gaat de overdruk terug het systeem in. Dumpvalve is dus bedoeld om lagerslijtage tegen te gaan en de turbo op druk te houden zodat bij gas geven meteen vermogen beschikbaar is)

0-100 in 7 seconden
topsnelheid +-235km/h



Bij 145.000 km vervangen: koppeling (platen, drukgroep, druklagers), koppelingsvliegwiel, distributieriem + spanrollen, waterpomp

Bij 150.000 km klein beurtje gegeven (olie ververst, filters vernieuwd)

Deze week remblokken vervangen

APK tot oktober, maar kan indien gewenst met nieuwe APK geleverd worden

Originele Nederlandse GTI, geen import

Boekjes aanwezig

Auto is goed onderhouden, alles aanwezig, geen gebreken. Alle electrische delen werken. Gaat weg omdat ik meer kilometers ga maken. Inruil van een TDI mogelijk, mits km stand onder 160.000

€8950,-

[img width=500 height=375]http://brick21.hyves.org/99700001-99750000/99705601-99705700/99705613_5_W81K.jpeg[/img]
[img width=500 height=317]http://brick80.hyves.org/99700001-99750000/99709101-99709200/99709168_5_dqYT.jpeg[/img]
[img width=500 height=375]http://brick21.hyves.org/99700001-99750000/99705601-99705700/99705612_5_ofpB.jpeg[/img]
[img width=500 height=375]http://brick80.hyves.org/99700001-99750000/99709101-99709200/99709167_5_49QG.jpeg[/img]

en voor een vaste meerprijs van €950,- laat ik zitten:
Alpine Headunit
Helion Composet 90w RMS(speakers + tweeters + filters)
JBL GTO 3-weg Hoedenplankspeakers 180w RMS
Rockford Fosgate 4 kanaals versterker (4x 80w RMS)(zitten de speakers op aangesloten)
Rockford Fosgate 2 kanaals versterker (2x250 of 1x500w RMS)(zat de sub op aangesloten, maar die is helaas overleden)
2x Lightning Audio verdeelblokken (voeding van 1 naar 4 kabels en aarde van 1 naar 4 kabels)
1x rockford fosgate zekeringhouder met zekering
Zeuz Audio Condensator van 1 Fahrad
en alle bekabeling, van Rockford Fosgate en Dietz

en een op maat gemaakte en zwart beklede dubbele bodem (die weggeklapt kan worden om bij het reservewiel te kunnen) waar het spul onder zit zodat de kofferruimte nog gebruikt kan worden

zo niet dan neem ik het mee naar de volgende auto
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (t)error404 op vrijdag 24 augustus 2007 om 19:14:
€8950,-


zulke prijzen op partyflock, gaat m niet worden denk ik
 
Waarschuw beheerder
jammer dat hij groen is anders had ik wel intresse:(
Waarschuw beheerder
donateur
denk het ook niet hoor, maar hij staat ook op marktplaats. Niet geschoten is altijd mis natuurlijk, vandaar dat ie ook hier staat nu
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 augustus 2007 om 19:20:
zulke prijzen op partyflock, gaat m niet worden denk ik


thp weg ermee thp weg ermee
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (t)error404 op vrijdag 24 augustus 2007 om 19:22:
Niet geschoten is altijd mis natuurlijk


heb je ook weer een punt :d


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 augustus 2007 om 19:22:
jammer dat hij groen is


leve de spuitbussen (y)


Uitspraak van appeltje voor de dorst op vrijdag 24 augustus 2007 om 19:22:
thp weg ermee thp weg ermee


up yours, biatch
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 augustus 2007 om 19:22:
jammer dat hij groen is anders had ik wel intresse


dat is een kwestie van smaak.. maar in deze kleur is de golf IV volgens mij het minst geleverd, en de GTI zeker, dus dat maakt hem dan wel weer wat aparter dan het reflex zilver of blackmagic zwart waar hoopjes mensen in rijden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nog maar n keer onder de aandacht dan...

en hier de foto die weggevallen is, want ik kan m om de een of andere wazige reden niet meer aanpassen

[img width=700 height=444]http://brick128.hyves.org/99700001-99750000/99709101-99709200/99709168_6_dqYT.jpeg[/img]
 
Waarschuw beheerder
lage km stand en dan al koppeling vervangen? dat verklaard al hoe ermee gereden is
Waarschuw beheerder
donateur
dat maak jij er van... het verklaard in ieder geval dat er een compleet nieuwe koppeling in zit! niks mis mee (Y)
 
Waarschuw beheerder
Nette strakke auto!
greetz van een corrado fan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 september 2007 om 20:26:
lage km stand en dan al koppeling vervangen? dat verklaard al hoe ermee gereden is


ja dus ?

met zo een auto KAN je hard rijden en er ligt niet voor niks een 20vt in (y)

iemand die zegt dat er rustig mee is gereden liegt :)
 
Waarschuw beheerder
Ag die bart loopt altijd te zeiken, laat hem ;)

Koppeling vervangen hoort er gewoon bij, hoeft nieteens aan je rijstijl te liggen. Of slijtage of je kan gewoon niet koppellen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
zo is dat jongens (Y)

en natuurlijk heb ik het gaspedaal vaak wel weten te vinden met deze auto, maar waarom zou je anders zo'n auto kopen?

Zo'n auto is dr ook voor gemaakt, als je m altijd eerst warm rijdt en daarna koud laat draaien is dr niks aan t handje hoor. En een potentiële koper moet juist blij zin dat er een nieuwe koppeling in ligt...
 
Waarschuw beheerder
geen echte gti.. jammer..
Waarschuw beheerder
donateur
een échte kenner (Y)

[img width=700 height=525]http://brick117.hyves.org/106800001-106850000/106817301-106817400/106817337_6_wHZ7.jpeg[/img]

let ook vooral op het GOLF GTI verhaal...
Waarschuw beheerder
echte kenners....nee mensen die willen zeiken:d
Waarschuw beheerder
Mooie velgen:P
heb de zelfde, ma staan mooier op mijn auto:[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (t)error404 op vrijdag 24 augustus 2007 om 19:22:
Niet geschoten is altijd mis natuurlijk


ja maar op partyflock word je uitgelache als je mis schiet :D :harry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (t)error404 op vrijdag 24 augustus 2007 om 19:26:
maar in deze kleur is de golf IV volgens mij het minst geleverd


gij vangt gij ... dit kleur is naast zwart en zilver het meest voorkomende kleur bij de golf hoor :p

als je van echt unieke kleuren wil spreken; beige metallic en indigoblauw metallic ;-)

Dat eerste kleur had ik ... sniff :( en het tweede kleur heb ik nu
Waarschuw beheerder
edit: laat maar, ik moet eens leren lezen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nette bak(Y) zou wel een gti willen:P, heb zelf ook een golf4 aleen dan met een 1,6 blokje:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (t)error404 op zondag 9 september 2007 om 12:42:
als je m altijd eerst warm rijdt en daarna koud laat draaien is dr niks aan t handje hoor.


:rot: Koud laten draaien?

Hehe :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Chris :rot: op maandag 17 september 2007 om 23:44:
Koud laten draaien?


ja koud draaien ja, na het rijden een paar minuten stationair laten lopen zodat de motor wat afkoelt zodat de olie in de turbo niet verbrand door de hitte, wat dus wel gebeurt als je na flink blazen de motor meteen afzet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (t)error404 op dinsdag 18 september 2007 om 12:55:
ja koud draaien ja, na het rijden een paar minuten stationair laten lopen zodat de motor wat afkoelt zodat de olie in de turbo niet verbrand door de hitte, wat dus wel gebeurt als je na flink blazen de motor meteen afzet


da's enkel nuttig als je ook wel echt ferm hebt geblazen ... maar dan ruik je dat ook wel hoor :p best effe een 20-30 seconden stationair laten draaien. Langer is niet nodig.

Maar dit trucje hoeft echt niet als je normaal gereden hebt hoor.
Waarschuw beheerder
donateur
klopt, dan doe ik het ook niet, maar als ik m op zn staart heb getrapt dan doe ik dit altijd, dan gaat de boel wat langer mee...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (t)error404 op dinsdag 18 september 2007 om 12:55:
ja koud draaien ja, na het rijden een paar minuten stationair laten lopen zodat de motor wat afkoelt zodat de olie in de turbo niet verbrand door de hitte, wat dus wel gebeurt als je na flink blazen de motor meteen afzet


Ow je bedoelt de turbo... ik dacht de motor zelf. :rot: :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris :rot: op woensdag 19 september 2007 om 21:06:
Ow je bedoelt de turbo... ik dacht de motor zelf.


dan heb jij toch een rare turbo als jij die lost kunt afzetten van de motor :d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van pimpieboy op donderdag 20 september 2007 om 11:24:
dan heb jij toch een rare turbo als jij die lost kunt afzetten van de motor :d


Of ik ben :rot: of jij, want dit vat ik ff niet. :D
Waarschuw beheerder
donateur
nog maar eens onder de aandacht...