j0z Werkzaam bij One-Music 17 januari 2005 19:32donateurVoor als je het even kwijt wilt Voor de ladies iig makkelijk liegen niemand die naar je kijkt als je aan het typen bent ik heb maat 45
dani_loves_ruud 22 augustus 2007 15:39ik hbe in open schoenen 36 hakken schoenen 38/39 en in sportschoenen 37,5 (nikes puma's enz)
3 september 2007 11:06Uitspraak van Boogie op vrijdag 20 juli 2007 om 12:01:▶48 Waar koop jij jou schoenen