Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 11:51:
En jij denkt dat het hier niet moeilijk leven is met onze "voorzitter" Balk Ellende
jij weet, ik ben vakbondsman en ik zie dat in Frankrijk, het moeilijk wordt om voor de kleine mensen te leven, hij heb er een eveneens steeds minder naleving, van het racisme. als roker, kan ik in gevangenis gaan en een zeer sterke boete betalen zeg ik goed verbruiker alleen maar, ik betaal 1500 euro van belastingen op het loon + 600 van belasting plaatselijk. en zijn laat slechts stijgen, en ik win 20000 euro/jaar en u?
(you know, I am a trade unionist and I see that in France, it becomes difficult to live for people modest, there is also less and less respect, racism. I am smoker, I can go in prison and to pay a very strong fine I only say quite consuming, I pay 1500 euros of taxes on the wages + 600 of rates. and its does 20000 euros do nothing but go up, and I gain and you?)