Partyflock
 
Forumonderwerp · 957966
396x bekeken
Waarschuw beheerder
wat is het beste product dat aan smartshop wordt verkocht?

verontschuldigt ik voor mijn het Nederlands
Waarschuw beheerder
Hawaiaanse paddestoeltjes :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (k)suzanne(k) op vrijdag 29 juni 2007 om 09:24:
Hawaiaanse paddestoeltjes


bedankt voor jouw antwoord, en in xtc natuurlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (k)suzanne(k) op vrijdag 29 juni 2007 om 09:30:
dat haal je niet bij de smartshop


ik spreek over herbal xtc, pipperazine en anderen molecules niet- verboden
 
Waarschuw beheerder
donateur
Salvia !!
Waarschuw beheerder
Meertje..
salvia

ik heb reeds geprobeerd, ik heb niets gevoeld?
I already tested, I did not feel anything?

en de truffels, denkt erover u die?
 
Waarschuw beheerder
waarom spreek je zo goed nederlands voor iemand die in frankrijk woont? :)
Waarschuw beheerder
Ayahuasca
is het beste product
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 10:47:
waarom spreek je zo goed nederlands voor iemand die in frankrijk woont


ik zou weldra de grote sprong willen doen en in Nederland komen leven, gebruik ik eveneens een vertaler in bepaalde gevallen, want ik heb aan gebrek praktijk. Frankrijk wordt hard om met Sarkozy te leven, onze voorzitter

(I would like to make the great jump soon and to come to live in the Netherlands, I use also a translator in certain cases, because I lack practice. France becomes hard to live with Sarkozy, our president)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van raiman59125 op vrijdag 29 juni 2007 om 10:05:
ik heb reeds geprobeerd, ik heb niets gevoeld?


Vaker proberen, en meer nemen.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 10:47:
waarom spreek je zo goed nederlands voor iemand die in frankrijk woont?


drugstoerist 8)
 
Waarschuw beheerder
blijf lekker in frankrijk wonen. het is al zo druk in nederland
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 11:42:
blijf lekker in frankrijk wonen. het is al zo druk in nederland


:D :X
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van raiman59125 op vrijdag 29 juni 2007 om 11:33:
Frankrijk wordt hard om met Sarkozy te leven, onze voorzitter


En jij denkt dat het hier niet moeilijk leven is met onze "voorzitter" Balk Ellende ?

And you think that our life's isnt hard enough with our president Balk Ellende (Balkenende, but that's his nickname, means ehh something Misery) ?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 11:42:
blijf lekker in frankrijk wonen. het is al zo druk in nederland


:jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 11:51:
En jij denkt dat het hier niet moeilijk leven is met onze "voorzitter" Balk Ellende


jij weet, ik ben vakbondsman en ik zie dat in Frankrijk, het moeilijk wordt om voor de kleine mensen te leven, hij heb er een eveneens steeds minder naleving, van het racisme. als roker, kan ik in gevangenis gaan en een zeer sterke boete betalen zeg ik goed verbruiker alleen maar, ik betaal 1500 euro van belastingen op het loon + 600 van belasting plaatselijk. en zijn laat slechts stijgen, en ik win 20000 euro/jaar en u?

(you know, I am a trade unionist and I see that in France, it becomes difficult to live for people modest, there is also less and less respect, racism. I am smoker, I can go in prison and to pay a very strong fine I only say quite consuming, I pay 1500 euros of taxes on the wages + 600 of rates. and its does 20000 euros do nothing but go up, and I gain and you?)
 
Waarschuw beheerder
linkse honden kunnen we hier helemaal al niet gebruiken. blijf daar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 12:48:
linkse honden kunnen we hier helemaal al niet gebruiken. blijf daar


:roflol: whahahahahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 29 juni 2007 om 11:40:
drugstoerist


nee nee nee
Waarschuw beheerder
snow seals... om het echte spul in te stoppen :D