Partyflock
 
Forumonderwerp · 957137


{argument 'id' ontbreekt}
{argument 'id' ontbreekt}

World in Conflict laat zich de laatste tijd steeds vaker zien, want nadat we gisteren al een nieuwe serie screenshots voorbij zagen komen, is het vandaag de beurt aan een actievolle trailer. Genoeg explosies en bombardementen zijn er weer te zien om de echte World in Conflict-sfeer te beleven...

World in Conflict belooft de next generation van strategy-games te worden, compleet met volledig verwoestbare 3D-omgevingen, team-based multiplayer en een focus op snelle, doeltreffende gevechten. Het verhaal schotelt je een authentiek Koude Oorlog-scenario voor, waarin de Berlijnse Muur nooit gevallen is. Het is 1989 en de Sovjet-troepen banen zich een weg door Europa. De NAVO is zeer terughoudend en komt pas in actie zodra er een overweldigende invasie plaats vindt van het Amerikaanse grondgebied. Jij speelt in deze situatie een field commander en je hebt de leiding over de meest krachtige militaire machines ter wereld in een missie om de Amerikaanse steden weer te herover
laatste aanpassing
dat ziet er best bruut uit :D
Alle Collector's Editions hebben wat extra's, zo ook de speciale editie van World in Conflict. Deze game heeft echter wel iets heel speciaals in zijn CE.

In de game World in Conflict is een ander mogelijk einde van de Koude Oorlog gemaakt. In de game is de Berlijnse muur blijven staan, en de Sovjet Unie heeft Europa veroverd. Ze zijn bezig steden in Amerika te veroveren, maar daar moet natuurlijk een stokje voor gestoken worden, en rara wie zal dat moeten doen...

In dit RTS spel moet je dus meevechten in de Koude Oorlog, en omdat de Berlijnse muur een grote rol speelt in deze oorlog hebben ze in iedere CE een stukje van deze welbekende muur gestopt. Naast dit stukje muur zitten er ook nog 2 DVD's bij:
1. Op de eerste DVD is een uitgebreide documantaire te zien over de Koude Oorlog, waar extra diep zal worden ingegaan op de Berlijnse muur.
2. De tweede DVD zal je een kijkje achter de schermen van Massive Entertainment kunnen nemen, en allerlei ander beeldmateriaal kunnen bekijken zoals interviews, trailers en tussenfilmpjes.
direct x 10 gameing has arrived
 
wow :| dat ziet dr vet uit!
Heb de beta gespeeld vond het niet zo boeiend
Mensen al ervaringen?
Uitspraak van Constant op maandag 25 juni 2007 om 19:09:
direct x 10 gameing has arrived


Er bestaan nog geen videokaarten die echt goed mee overweg kunnen, te zwaar die dx10
heb de demo hier draaien in dx10 draai nog gemiddeld 35 fps met alles op high
net gespeeld en dit spel is n topper, zal het erg goed gaan doen
laatste aanpassing
World In Conflict-FLT , de volle versie is nu uit
Artiest {SHOWLIST artist 65701, 129028, 75193, 65637}
`Heb gratis collectors edition van onze vriend bij pu.nl gekregen. Zal t vanmiddag eens gaan proberen.
heb de demo gespeelt en ziet er erg mooi uit maar tis helaas niet mijn soort spel.
Artiest {SHOWLIST artist 124130, 84489}
Vet spel ja :) zometeen ff volledige versie installeren...
 
had alleen liever meer units gehad in kortere tijd met dit spel. voor de rest ga ik hem zeker halen binnenkort. heb nu nog de demo
Artiest Raven
Dit vind ik nu een van de beste RTS games van dit moment :jaja:

Heb nu ook alleen nog de demo, Maar ik ga hem z.s.m. halen :cheer:
 
heb het spel gekocht.
heerlijk chaotisch spel en die effecten (explosies) zien er echt indrukwekkend uit!
Whehe :D

Ik heb hem vandaag ook toch maar even gehaald. Liep in mijn pauze toevallig langs de intertoys.. Toch maar even wezen kijken en ja hij lag er (L)

Halo 3 en Bioshock voor de 360 ook... Maar ja.. Weinig nut om die te halen als dat on-ding stuk is :(
dit spel is echt te goed !
Ik mag een gegeven paard niet in de bek kijken...maar het valt me best tegen. Prachtige beelden enzo, ik zoomde in op de haven die ik aan gort aan t schieten was met mn lange afstands kannonen, en de camera werd zwart-wit en begon te trillen, waterdruppels erop, prachtig gewoon. Maaaaaaar, dat controll pnts cappen begon me flink de keel uit te hangen na een uurtje of 2 singleplayeren. Wat een gezanik zeg, t is ALTIJD hetzelfde in een missie. Capture controllpointje X, verdedig controllpointje X. En hoezee, er is altijd een 2ndary objective. Send out a party to destroy these mortars! Mooi niet, de plek waar die krengen staan staat heel mooi aangegeven. Tactical aid erop en klaar. Te simpel gemaakt vind ik. Online is het helemaal een trieste bedoening met volk dat mekaar kapotschiet, iedereen wil support spelen om lekker met kannonnen in een bosje te gaan staan en maar wat rond te vlammen totdat iemand een tank buster op je hoofd dropt.
 
Uitspraak van S/B op zondag 30 september 2007 om 19:00:
een trieste bedoening


(y)

eindelijk iemand die het snapt. De meeste mensen zeggen "wat een trieste bedoeling"..
veel nieuwe spelers spelen vaak support en gebruiken alleen maar heavy art. als je het combineren kunnen ze meer meer punten scoren en hun teammates repairen
Sommige dingen van de single player zijn inderdaad wel érg makkelijk.
Maar er zijn zat gedeeltes waarbij ik hem toch wel even kneep.

Vooral de laatste missie :X Dat was een partij zweten :jaja:

Wat betreft Multiplayer moet je maar net de juiste team mates hebben om een potje te kunnen winnen. Ik sta er nog steeds van te kijken dat mensen repair tanks nemen en je vervolgens als bijv. air een repair vraagt dat ze maar dom voor hun uit staan te staren :vaag:

Of dat ze heavy tanks recht op anti-tank infantry af laten rollen :S
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 september 2007 om 19:06:
(y)

eindelijk iemand die het snapt. De meeste mensen zeggen "wat een trieste bedoeling"..


Lol ^^


Uitspraak van ®aven op zondag 30 september 2007 om 23:18:
Wat betreft Multiplayer moet je maar net de juiste team mates hebben om een potje te kunnen winnen. Ik sta er nog steeds van te kijken dat mensen repair tanks nemen en je vervolgens als bijv. air een repair vraagt dat ze maar dom voor hun uit staan te staren :vaag:


Mja dat is ook zo. Teamwork=0. Ik ga meestal support voor de antiair, hoewel t schijnbaar heel normaal is dat heavy attack choppers jouw antiair naar de klote knallen omdat ze flares hebben, en van die antitank raketten. Zwaar irritant.
Maar jij hebt als een heavy aa een smokescreen. Let wel dat je deze ruim voordat de heavy chopper aan komt moet deployen anders ziet hij je alsnog. En als het een slimmy heavy is dan heeft hij ook een scout helicopter bij zich, dan heeft rook al helemaal geen nut :S

Maar goed. Naarmate ik het meer spel waardeer ik het steeds meer :)

Voor iedere unit bestaat wel een anti-unit dus kwestie van goed na denken wanneer welke units in te zetten :jaja:
World in Conflict Update
Update #001


We are currently scheduled for release later this week, but no final date has been set.


This update introduces several new features that allow players to customize their profiles, and it improves the DX10 performance on all graphic cards. The update also includes many smaller fixes, tweaks and balancing improvements.

Units and balancing:
- The fire rate for US and NATO Heavy Artillery has been improved.
- Score for repairing your own repair units has decreased.
- Score for repairing friendly units has been increased.
- The cost for Airdropped Light Tank Tactical Aid is now higher.
- The recharge time for all Airdropped Unit Tactical Aid has been increased.
- The target area for Air-to-Air Strike Tactical Aid has been increased.
- The view range for Airborne Infantry has been decreased.

Server side:
- Players per role cap is now a server setting, default is 4.
- Auto-kick of idle players has been improved and turned on by default.
- Servers can now ban players that have been kicked from the server.
- A limited server admin functionality has been added, you can now kick players and change maps.

Massgate:
- Guestbook, motto and web-link has been added to player profile.
- You will no longer auto-scroll to the end of chat when a new message arrives.
- Winning a game will now increase the score reported to the leaderboard.
- We have updated the description for some awards.

Bug fixes:
- Targeting bug for Heavy Helicopters has been fixed.
- Attack ground directly below Helicopters has been fixed.
- No sound is played when enemy units fire out of line of sight.
- Earning points and tactical aid when losing infantry units has been fixed.
- VOIP does no longer lower volume if VOIP has been turned off.
- Move order on mini-map feature has been improved.
- Killing infantry squad now counts as only one kill in Massgate stats.
- Infantry reinforcement feedback sound is no longer heard by everyone on the team.
- Feedback sound now is now played when Offensive Special Ability order is given instead of delivered.
- Accepted request does no longer give a generic tactical aid output.
- Infantry squads will no longer get de-selected when a member dies.
- Performance on ATI DX10 cards has been improved.
- Performance on DX10 has generally been improved.
- Crater artifacts on ATI cards has been fixed.
- Wide screen is now HOR+ instead of VERT-.
- You can now save replays in the online only version as well.
- Players that get kicked or banned now get a confirmation.
- Added description to flags when choosing faction.
- The artillery warning marker from the US Heavy Artillery smoke screen Special Ability has been removed.
- USSR Heavy Tank now turns turret before firing its special ability.

Other:
- A console command for scaling time in replays and single player has been added.
- You can now use the VOIP outside of team after a match and during loading.
 
heb de demo benchmark al gedraaid van dit spel...haalde average fps van 24 met een 8800 GTS :P wel Very High settings. Maar in-game moet de fps een stuk hoger zijn, + 20/30 fps is goed speelbaar voor een RTS
Ik heb ook het spel Company of Heroes gekregen, die is ook echt vet
 
deze game blijft gewoon geweldig. kan niet wachten op de eerste patch.

carpet bombing B)