Zo’n twee weken geleden zag ik een mooie aanbieding op Bol.com: een krachtige acer laptop inclusief tas voor een gunstige prijs van 899.- Omdat ik positieve ervaringen had met het bestellen van cd’s bij Bol besloot ik in te gaan op de aanbieding. Ik zou mijn bestelling de volgende dag al in huis hebben!
Dat gebeurde niet: ik kreeg een pakketje de dag erop.. het was een klein pakketje… Omdat ik ook een muis had besteld dacht ik dat dit de muis moest zijn dus accepteerde ik het pakketje.
Wat bleek? Het was een telefoon!
Ik opgebeld naar de klantenservice (betaal-nummer) waar ik verteld werd dat ik een nieuwe laptop moest bestellen en de telefoon zou moeten retourneren. Of ik even 900,- wilde voorschieten. Hier had ik weinig trek ik: ik zei dat ik liever een andere oplossing had.
4 dagen later kreeg ik een email met de mededeling dat de voorgestelde oplossing toch echt de beste zou zijn. Ik ging overstag en retourneerde de telefoon en deed een nieuwe bestelling.
Dagenlang wachtte ik op mijn nieuwe bestelling (welke ook weer binnen de beloofde 24 uur had moeten arriveren). Inmiddels had ik dus meer dan 1800 euro overgemaakt naar Bol.com en nog steeds geen laptop.
Na dan toch maar wéér naar de klantenservice te hebben gebeld (weer betalen) bleek dat mijn nieuwe bestelling was ‘gecrashed’ in Rotterdam. TNT zou een week de tijd krijgen om de bestelling terug te vinden.
Vandaag is het meer dan twee weken na mijn eerste bestelling: ik heb een e-mail ontvangen waarin Bol.com beloofd het geld terug over te maken op mijn rekening. Echter staat er bij: ‘houd rekening met een verwerkingstijd van 3 weken’. Eronder staat:
Indien u het door u bestelde artikel alsnog wilt ontvangen dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen volgens de normale procedure op onze website.
Ik dacht het niet Bol.com
Zoals ik al hierboven meldde: ik heb altijd positieve ervaringen gehad met het bestellen van cd’s bij Bol.com maar wil toch iedereen waarschuwen een laptop bij hen te bestellen omdat ze totaal geen moeite doen je tegemoet te komen indien er iets misgaat met je bestelling
Dat gebeurde niet: ik kreeg een pakketje de dag erop.. het was een klein pakketje… Omdat ik ook een muis had besteld dacht ik dat dit de muis moest zijn dus accepteerde ik het pakketje.
Wat bleek? Het was een telefoon!
Ik opgebeld naar de klantenservice (betaal-nummer) waar ik verteld werd dat ik een nieuwe laptop moest bestellen en de telefoon zou moeten retourneren. Of ik even 900,- wilde voorschieten. Hier had ik weinig trek ik: ik zei dat ik liever een andere oplossing had.
4 dagen later kreeg ik een email met de mededeling dat de voorgestelde oplossing toch echt de beste zou zijn. Ik ging overstag en retourneerde de telefoon en deed een nieuwe bestelling.
Dagenlang wachtte ik op mijn nieuwe bestelling (welke ook weer binnen de beloofde 24 uur had moeten arriveren). Inmiddels had ik dus meer dan 1800 euro overgemaakt naar Bol.com en nog steeds geen laptop.
Na dan toch maar wéér naar de klantenservice te hebben gebeld (weer betalen) bleek dat mijn nieuwe bestelling was ‘gecrashed’ in Rotterdam. TNT zou een week de tijd krijgen om de bestelling terug te vinden.
Vandaag is het meer dan twee weken na mijn eerste bestelling: ik heb een e-mail ontvangen waarin Bol.com beloofd het geld terug over te maken op mijn rekening. Echter staat er bij: ‘houd rekening met een verwerkingstijd van 3 weken’. Eronder staat:
Indien u het door u bestelde artikel alsnog wilt ontvangen dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen volgens de normale procedure op onze website.
Ik dacht het niet Bol.com
Zoals ik al hierboven meldde: ik heb altijd positieve ervaringen gehad met het bestellen van cd’s bij Bol.com maar wil toch iedereen waarschuwen een laptop bij hen te bestellen omdat ze totaal geen moeite doen je tegemoet te komen indien er iets misgaat met je bestelling
















