j0z Werkzaam bij One-Music 17 januari 2005 19:32donateurVoor als je het even kwijt wilt Voor de ladies iig makkelijk liegen niemand die naar je kijkt als je aan het typen bent ik heb maat 45
10 juni 2007 16:2636 Ze hebben alleen vaak maar één paar schoenen(model/soort) en zijn dus erg snel uitverkocht. Als je een krantje binnen krijgt met leuke schoenen, kun je er beter meteen op de stoep staan als de winkel open gaat anders hebben ze mijn maat niet meer
[NL][Hardcore*Bitch][NL] 22 juni 2007 20:5637.5 of 38,, ligt beetje aan t merk enzo maar me classics zijn 38