"Klanten van ABN Amro hebben een nepmail ontvangen, waarin wordt gevraagd naar persoonlijke bankgegevens. De bank heeft een onderzoek ingesteld.
Ongerust
ABN Amro kreeg al tientallen mailtjes en telefoontjes van ongeruste klanten. "Het is onbekend of dit het topje van de ijsberg is of niet", laat een woordvoerder van de bank weten.
Kopie website
In de zogenoemde phishing-mail wordt de klant gevraagd om via een link naar een website te gaan en zijn rekeningnummer en pasnummer in te vullen. De website waar de klanten heen worden gestuurd, is een kopie van de site van ABN Amro."
bron rtl
Ongerust
ABN Amro kreeg al tientallen mailtjes en telefoontjes van ongeruste klanten. "Het is onbekend of dit het topje van de ijsberg is of niet", laat een woordvoerder van de bank weten.
Kopie website
In de zogenoemde phishing-mail wordt de klant gevraagd om via een link naar een website te gaan en zijn rekeningnummer en pasnummer in te vullen. De website waar de klanten heen worden gestuurd, is een kopie van de site van ABN Amro."
bron rtl