Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 13:14:gewoon GOED dicht maken en afkitten
als ze dat nu eens vanuit de fabriek deden dan had zo'n topic als dit niet eens hoeven te bestaan
wat is het verschil? je maakt 2 keer een gat, en stopt het daarna weer dicht...
en als t gat permanent voor afwatering had moeten zijn, dan lijkt het mij dat je het aan de onderkant maakt, en niet dichtsmeert met kit
omdat het standaard dus niet goed waterdicht is ... dus het verschil is dat je nadat je er kleine gaatjes in hebt geboord en al de condens eruit is en daarna weer afkit dat er dan nooit meer water in kwam (bij mijn lampen)
maar stel nou, dat je ipv gaatjes boort, gewoon t water er uit laat via de gaten van de lampen....dan zijn ze ook droog....of denk ik nou te simpel?
ja werkt het maar zo , het is vaak meer condens dan echt water en dat loopt er niet zo vlot uit en toen ik dus kleine gaatjes had geboord en de lampen droog waren toen afgekit en nooit meer ergens last van gehad
Uitspraak van Silver Corvette. op maandag 19 maart 2007 om 16:25:kut lexuslampen
dat probleem heb ik van meerder gehoord met die lampen..
maar wat ik nou het probleem? een klein gaatje boren dat ziet toch geen hond? En als je het op zo'n plaats doet dat ze het in een garage niet kunnen zien is er toch niks aan het handje? of denk ik nu ook te simpel?
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 17:21:dat probleem heb ik van meerder gehoord met die lampen..
maar wat ik nou het probleem? een klein gaatje boren dat ziet toch geen hond? En als je het op zo'n plaats doet dat ze het in een garage niet kunnen zien is er toch niks aan het handje? of denk ik nu ook te simpel?
idd
tja dat snap ik zelf ook nog wel...maar kijk nou eens wat ik quote....gaatjes boren aan de bovenkant, daarmee loopt je lamp alleen maar vol ipv leeg....
........... pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff daarna kit je hem af en dan komt er dus helemaal niets meer in
tja dat snap ik zelf ook nog wel...maar kijk nou eens wat ik quote....gaatjes boren aan de bovenkant, daarmee loopt je lamp alleen maar vol ipv leeg....
zit een kern van waarheid in
Uitspraak van Silver Corvette. op maandag 19 maart 2007 om 18:58:daarna kit je hem af en dan komt er dus helemaal niets meer in
of het komt via andere (leuke) gaatjes naarbinnen..
vaak kun je die gaatjes niet met het blote oog direkt zien..
pffffffffffffffffffffffffffffff wat is dan het nut van die gaatjes als je ze toch weer dichtmaakt? dan kan je t toch beter via de gaten van de lampen zelf doen?
Wat is het nu van lampen droog maken en ze er dan weer op dezelfde manier in te doen ,zodat ze daarna weer vol met vocht komen te zitten ?
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 22:13:heb seat tog nie meer zo hoog na 2 cupra's
andere wel schijnbaar
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 15:48:als ze dat nu eens vanuit de fabriek deden dan had zo'n topic als dit niet eens hoeven te bestaan
jups, maar dan hadden we nooit geweten dat ze 30 jaar geleden al cruise control hadden
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 maart 2007 om 13:14:gaatjes make vink altijd zo een onzin slechte oplossing....gewoon GOED dicht maken en afkitten. enige echt goede oplossing vind ik
en hoe haal je t water er dan nog uit??
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 maart 2007 om 13:43:jups, maar dan hadden we nooit geweten dat ze 30 jaar geleden al cruise control hadden
want??
Wat was er mis met je cupra's dan, en welke had je?
de cupra 2 2.0 16v (1998) en de cupra 1.8 20 vt (2001)
de eeste moest een nieuwe moter in en de blanke lak liet los en hij verkleurde !! de 2e moest een nieuwe waterpomp in schoepje was afgebroken en temperatuur sensor was 2 keer kapot 2 massa vliegwiel was verbrand ma hij reed wel fijn ma heeft me een hoop geld gekost aan onkosten!!
reed laars in een seat leon cupra da is een wereld van verschil is heel wat meer auto als de ibiza
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 maart 2007 om 08:44:andere wel schijnbaar
hahaha ja honda vind de integra type r vet en de civic type r
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 maart 2007 om 15:11:want?? ik zie de link niet echt..
foutje
laat die andere reactie ook maar zitten haha
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 maart 2007 om 16:19:hahaha ja honda vind de integra type r vet en de civic type r
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 maart 2007 om 17:22:Hebben meer mensen last van vocht binnen in de lampenkap van de Seat Ibiza?
Bouwjaar van mij Ibiza is 2005! en het blijkt dat dit een bekend probleem is?!?¿?!
die van mij heeft dat ook een beetje. maakt toch niet uit, ga je niet dood van ofzo.
wens je veel suc6 met t vervangen van een lamp aan de bestuurderskant
mja iedere auto heeft z'n voor- en nadelen. Als dat t enigste is bij de ibiza dan vind ik het wel meevalle
Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 maart 2007 om 12:28:Honda is idd erg mooi, maar ook Honda heeft z'n minpunten..
Welke auto niet
Uitspraak van BlaZe [ JM ] op vrijdag 23 maart 2007 om 09:43:...yeah right...
kon ik dat maar zeggen..
dan had je ook direkt jou antwoord
Op heel veel nieuwe auto's komt dit probleem voor , vocht in de koplampen en er is als je de importeur belt vaak geen passende oplossing voor alhoewel we het bij de Fiat oud model punto 1999 tot 2005 ook hadden en hier werd uiteindelijk door de importeur ( of leverancier van lampen aan fabrikant ) een modificatie aangeleverd en weg vocht!
Het gat boren onderin de koplamp wil ook wel helpen aangezien het vocht er dan uit kan als je de lampen laat branden en dus heet laat worden.
Dichtkitten heeft alleen zin als je zeker weet dat al het voch er ook uit is want anders zet je je lampen aan en komt de condens door de hite meteen terug.
Het probleem schijnt veel meer gekomen te zijn in nieuwe auto's sinds ze van kunststof zijn i.p.v glas .
Het gat boren onderin de koplamp wil ook wel helpen aangezien het vocht er dan uit kan als je de lampen laat branden en dus heet laat worden.
Dichtkitten heeft alleen zin als je zeker weet dat al het voch er ook uit is want anders zet je je lampen aan en komt de condens door de hite meteen terug.
Het probleem schijnt veel meer gekomen te zijn in nieuwe auto's sinds ze van kunststof zijn i.p.v glas .
Uitspraak van roger rabbit op woensdag 28 maart 2007 om 11:11:Het gat boren onderin de koplamp wil ook wel helpen aangezien het vocht er dan uit kan als je de lampen laat branden en dus heet laat worden.
Dichtkitten heeft alleen zin als je zeker weet dat al het voch er ook uit is want anders zet je je lampen aan en komt de condens door de hite meteen terug.
voila..heb je je antwoord





![BlaZe [ JM ]](/images/user/100245_3758840.jpg)

