ach, je heb echt wel lekkere drift parcourtjes in NL hoor, gewoon een avondje gaan rijden van industrie terein naar industrie terein en dan kon je echt wel leuke bochie's tegen hoor, helaas kom je meestal ook de politie tegen die toch wat minder blij zijn met je.
maar het is wel erg verslavend en het blijft leuk zolang de banden niks kosten, heb dr aardig wat opgegumt in het halfjaartje tijd dat ik een sierra had
@ hrs, jullie zitten ook altijd tekutten he
maar het is wel erg verslavend en het blijft leuk zolang de banden niks kosten, heb dr aardig wat opgegumt in het halfjaartje tijd dat ik een sierra had
@ hrs, jullie zitten ook altijd tekutten he
@ Chris ja hoor 360 is mogelijk
Elke rdw auto is mee te driften zolang je maar wil e.d.
in Benelux driftserie rijden aantal volvo´s mee...
wel gaaf gezicht..
zou liever als het low budget gehouden word kijken naar een 318 dan ipv 320 of 325 gelijk...
of een sierra 2.0 zoals hierboven stond en dan wel een DOHC blok ipv OHC.
succes!
Elke rdw auto is mee te driften zolang je maar wil e.d.
in Benelux driftserie rijden aantal volvo´s mee...
wel gaaf gezicht..
zou liever als het low budget gehouden word kijken naar een 318 dan ipv 320 of 325 gelijk...
of een sierra 2.0 zoals hierboven stond en dan wel een DOHC blok ipv OHC.
succes!
Zelfs met een 340 gaat het goed en kun je met nat weer een rontonde helemaal dwars nemen! Ik rijd zelf een 343 en het driften bevalt me goed Heb het zelf nog niet onder de knie, maar het komt vanzelf. Vriend van mij heeft het wel goed onder de knie en als je het beheerst is het dus zelfs met z'n auto mogelijk. Ook met droog weer maar dan lijd de auto er veel mee Het gaat niet zo als een bmw maar daar is de prijs dan ook wel na zijn leuke auto's om een beetje mee te ouwehoeren
laatste aanpassing
Vermogen heb je zeker wel nodig. Maar het gaat vooral om de gewicht/vermogen verhouding.
Met een corolla ae86 kan je minstens net zo goed driften als met een skyline. De skyline heeft weliswaar veel meer vermogen maar is ook een heel stuk zwaarder.
De corolla weegt 970 met 130 pk std.
De skyline weegt 1550(plusminus) met 280 pk.
Met een corolla ae86 kan je minstens net zo goed driften als met een skyline. De skyline heeft weliswaar veel meer vermogen maar is ook een heel stuk zwaarder.
De corolla weegt 970 met 130 pk std.
De skyline weegt 1550(plusminus) met 280 pk.
geen id wat het verschil tussen een 2.0 dohc of ohc is, bestaan dr eigenlijk wel 2.0 ohc? dat geval van mij had 118 pk. (whoehoe )
de technic is erg belangrijk als je hem dwars wilt krijgen. en is niet stuur om en veel gasgeven, niet met een open diff iig.
maarja, clutch-kick en feint werkte altijd prima bij die lompe sierra met 3.5 bar in de banden, en ja, powerover, 118 pk haha heel soms op droog en aleen in zn 2.
de technic is erg belangrijk als je hem dwars wilt krijgen. en is niet stuur om en veel gasgeven, niet met een open diff iig.
maarja, clutch-kick en feint werkte altijd prima bij die lompe sierra met 3.5 bar in de banden, en ja, powerover, 118 pk haha heel soms op droog en aleen in zn 2.
geen id wat het verschil tussen een 2.0 dohc of ohc is
DOHC: Dual OverHead Camshaft - aparte nokkenassen voor in- en uitlaatkleppen.
(S )OHC: Single OverHead Camshaft - 1 nokkenas waarbij kleppen met tuimelaars, klepstoters etc. worden aangedreven.
... en uit me hoofd bestaan er wel SOHC Sierra blokken.
laatste aanpassing
verschil tissen dohc en sohc weet ik ook nog wel, maar wat is het verschil qwa vermogen dan bij een sierra's, want volgens mijn bestaan dr alleen maar dohc's met 118pk en 1.6 met teweinig pk's en de 1.8 diesel. en de crosford blokkie's natuurlijk maar die kom je toch amper tegen.
gister op leiden waren dr nog 2 sierra's die de rotonde aant misbruiken waren, opzich niet zo'n straks id om het daar tedoen omdat we dan straks helemaal nergens meer kennen meeten, maar toch begint dr dan wel weer wat tekriebelen hoor, blijft leuk.
gister op leiden waren dr nog 2 sierra's die de rotonde aant misbruiken waren, opzich niet zo'n straks id om het daar tedoen omdat we dan straks helemaal nergens meer kennen meeten, maar toch begint dr dan wel weer wat tekriebelen hoor, blijft leuk.
Ja t gaat langzamer dan met achterwiel al kan je best mooi haakse bochten nemen. Bij driftwedstrijden in UK heb ik welleens voorwiel klasse gezien en die deden het best leuk..
ow ik krijg hem zeker wel dwars, en tegelijkertijd de voorwielen aan het spinnen, aangezien hij redelijk overpowered is, is dat niet zo moeilijk
Uitspraak van Frisko in den D=co op woensdag 7 februari 2007 om 18:00:Kijk hier maar eens naar & let op de banden
hallo... ik weet wel hoe ik me kont moet weggooien hoor, kan het ook wel in een flauwe lange bocht, ik doe het alleen niet want het is ontzettend slecht voor je achteras
ps ben niet echt onder de indruk van de handrem bochies van die Civicjes, vind dit toch wel wat interessanter, deze man Keiichi Tsuchiya wordt ook wel de Drift King genoemd(hij heeft een hele korte scene in Tokyo Drift),
{url]http://videos.streetfire.net/search/ae86/4/1415b93d-bd4b-4b74-8051-5458761ac82c.htm[/url]
Uitspraak van Frisko in den D=co op woensdag 7 februari 2007 om 18:18:Nou ik geloof niet dat jij die drifts lang zo goed kan zetten als die panner in die Civicje...
dan geloof je het toch niet. je hebt me nog nooit zien rijden, dus hou maar snel je mondje dicht
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 februari 2007 om 16:27:Vandaag was het ook driften..op de weg
ja, want je hebt ook zoveel power in die rover, is niet de houwe nu
Uitspraak van Rikkert <3 Shar0n op donderdag 8 februari 2007 om 17:50:ja, want je hebt ook zoveel power in die rover, is niet de houwe nu
dat natuurlijk ook!
Maar als je nu eens na buiten zou kijken, of naar het weerbericht zal dat ook een hoop verklaren
probeert het gewoon en als niet lukt lig je langs de kant hihi Nee, grapje...
Voor de mensen met voorwielaangedreven autos probeer eens een paar dienbladen uit onder de achterste wielen van je auto!!! Handrem intrekken!!!
Wel een beetje stevige uitzoeken die minder snel slijten!!! en op zown fijn mogelijk asfalt rijden!!!
Dat zou wel leuk moeten gaan
Voor de mensen met voorwielaangedreven autos probeer eens een paar dienbladen uit onder de achterste wielen van je auto!!! Handrem intrekken!!!
Wel een beetje stevige uitzoeken die minder snel slijten!!! en op zown fijn mogelijk asfalt rijden!!!
Dat zou wel leuk moeten gaan
Uitspraak van [BJ] scully op dinsdag 13 februari 2007 om 18:06:Met die dienbladen onder de achterwielen
gaaf