Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
vanavond denk..
ga weer ff aan t werk.

vanavond nog wat doen?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Ben er net:nocheer:
Uitspraak van º¹º iNNo op maandag 8 januari 2007 om 14:16:
vanavond nog wat doen?


Flocken en misschien dansen.

Wanneer verwacht je een ban?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niet 8) O:)


Was je wat van plan dan? :9
Waarschuw beheerder
jawel maar niet op pf

regent het bij jou ook?
Waarschuw beheerder
Nee hier schijnt de zon:)


Ga je ook zometeen weg?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Astrid (l) op maandag 8 januari 2007 om 14:57:
Ga je ook zometeen weg?


om 5 uur.

Hoe laat ga je slapen vandaag?
Waarschuw beheerder
Over 2 uurtjes pas helaas :/



Gaat jou dag ook zo langzaam nu?
Waarschuw beheerder
ik vind het snel gaan


Waar ga je heen dan ?
Waarschuw beheerder
Even naar school op en neer.


Ga je gezellig mee?
Waarschuw beheerder
ja is goed:P

hoe laat gaan we dan ?
 
Waarschuw beheerder
Heb het net iets te druk...

Kan het morgen niet?
Waarschuw beheerder
Is ook goed

Hoe laat?
Waarschuw beheerder
Half 9?


Wat trek jij aan dan?
Waarschuw beheerder
mijn Kostuum


Gaan we met de limo?
Waarschuw beheerder
Nee te paard.


Wil je ook een kopje thee?
Waarschuw beheerder
nou lekker :D


nog een uurtje.. jij ook? :p
Waarschuw beheerder
nee tot 17:30

nog plannen voor vanavond
Waarschuw beheerder
Nee ik was vrij vandaag:d


Wat eet jij vanavond?
Waarschuw beheerder
Witte bonen in tomatensaus

morgen weer werke?
 
Waarschuw beheerder
ja zker

ook zon zin in sex?
Waarschuw beheerder
ja mooi

heb je planten al water gegeven ?
Waarschuw beheerder
Nee al best wel lang niet, gelukkig toch vetplanten. die hebben weinig water nodig :lol:

wat ga je eten zo?
 
Waarschuw beheerder
bloemkool

Wat ga je allemaal doen vanavond?
 
Waarschuw beheerder
donateur
erm achter de comp hangen :jaja:

Jij?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
DIY sos kijken.

Wat is je volgende feest ?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Xqlusive Zany :cheer:

Welke van jou?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van keileweg kabouter op maandag 8 januari 2007 om 20:27:
ook zin om te beuken nu


altijd :jaja:

Pilletje erbij ? :xtc:
 
Waarschuw beheerder
donateur
hell no..bende:/

ga je zo tv kijken?
Waarschuw beheerder
heel af en toe

hardcore opzich maakt me al leip

:P geeft deze bij jou ook adrenaline :P
 
Waarschuw beheerder
donateur
hardcore IS adrenaline :bounce:

wats je favo dj?
Waarschuw beheerder
niet echt een favo

meer een paar
maar word echt leip van goede nummers

:P
hakken tot het eind toch
 
Waarschuw beheerder
donateur
zeker zeker :D

wat is jou volgende feest?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Masters of Hardcore.

Ga jij er ook los ?
Waarschuw beheerder
ja zeker van de party


ga je ook iemand ontmoeten daar ?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
nope want k ga dr nie meer heen :p

Ga je vaak naar meetings?
Waarschuw beheerder
ja ben net een crossant aan het eten gevuld met chocolade :p

wat is het laatste feest waar je bent geweest?
 
Waarschuw beheerder
donateur
project hc.nl
was vet:jaja:

De jouwne?
 
Waarschuw beheerder
t town madness. ook vet :yes:

en die van jou dan?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 januari 2007 om 22:52:
en die van jou dan?


Qlimax


Eet je op feesten ook ?
Waarschuw beheerder
ja ik ben verslaafd aan eten


en aan choco jij ook ?
Waarschuw beheerder
nee niet echt!!

Moet jij morgen vroeg je bed uit?
 
Waarschuw beheerder
7 uur

laat vrij?
 
Waarschuw beheerder
nou opzich:P

5 uur vind ik genoeg
 
Waarschuw beheerder
donateur
blijf lekker liggen morgen
vind je t goed? :9
 
Waarschuw beheerder
van mij mag je:P

nog maar 4 dagen en dan weekend:D
Waarschuw beheerder
nou vooruit!!

Maar dan kom ik er ook pas om 10 uur uit!