Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
ik verveel me niet hoor:)

Ga jij ook mee zwemmen?:P
 
Waarschuw beheerder
is goed hoor lijkt me gezellig ik ga vast me tas inpakken zie je straks
Waarschuw beheerder
ja vergeet je zwembroek niet

waar gaan we zwemmen :P?
Waarschuw beheerder
nee ga wel wat maken zo:)

Gaan we naar tropicana?
Waarschuw beheerder
nee nog nooit.:)

Ga je vaak naar pretparken?
Waarschuw beheerder
nee

dat maakt het toch juist leuker om te gaan dan ;)

*kwissie * is dat een berner senner *hond*/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben trouwens wel naar de efteling geweest,

interesseert me die hond nou trouwens :/
 
Waarschuw beheerder
donateur
poep,

face down ass???
 
Waarschuw beheerder
donateur
..up,...that's the way we like to fuck:jaja: :kwijl:

Teveel gezopen gisteR?
Waarschuw beheerder
mwoah viel op zich mee, had wel redelijk wat op :lol:
maar had het erger verwacht

saaie zondag he?
 
Waarschuw beheerder
donateur
zondag is altijd saai:jaja: bleh!

had t eigenlijk weer zaterdag moeten zijn?
Waarschuw beheerder
jaa

maar dan we de zaterdag int begin van de vakantie toch?
Waarschuw beheerder
nee :no:

is de vrijdag ervoor niet beter?
Waarschuw beheerder
nee die is niet beter want dan heb je nog school of werk

is morgen jouw vakantie ook helemaal afgelopen dan?
Waarschuw beheerder
06.40

en jij, hoe laat was jij thuis vanacht!?
Waarschuw beheerder
Half 4...

lekker geslapen? :P
 
Waarschuw beheerder
donateur
euh geen id:/

wat wil je gaan doen vandaag?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niet veel, t is zondag O:)

omdat er niej op werd geantwoord vraag ik het nogmaals...
wat ga je eten vanavond? :P
Waarschuw beheerder
Ik denk een tosti ofzo, lekker makkelijk vandaag 8)


Nog wat spannends meegemaakt?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niej egt..eet smakelijk vanavond:P

Hoelaat ga je slape?!
 
Waarschuw beheerder
donateur
geen id ligt eraan 8)

Moet je morgen werken?
Waarschuw beheerder
Jazeker :yes:


Lekker weertje he vandaag?
Waarschuw beheerder
lekker weer :/

ga je nog wat boeiends doen vandaag?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Konijnehok sgoonmake
Koken
Douchen
Slape
Ete

Nja..niej egt boeiend :P

Wat voor muziek luister je op t moment?:P
Waarschuw beheerder
Ronald van Gelderen @ Trance Energy

nog wezen stappen gisteravond?
Waarschuw beheerder
neuh eerst verjaardag daarna gewoon lekker bij maatje gezeten nog

ben je verliefd?
 
Waarschuw beheerder
donateur
euhmmm nee 8)

jij wel dan?
 
Waarschuw beheerder
Ja al 4 jaar (L)


Heb je een relatie?
 
Waarschuw beheerder
Ja bij me vriend :D

En jij?
 
Waarschuw beheerder
jep studentenhokkie, maar 15 m2 maar wel relekst hoor :)

ben je vaak verhuisd in je leven??
 
Waarschuw beheerder
donateur
nope

how about you?
Waarschuw beheerder
4x :) (2x met me ouders, 2x zelf)

is het al tijd voor een zondagmiddagbiertje?
 
Waarschuw beheerder
donateur
jep..klok van 4u ;) :9

Mag ik dr ook 1? :9
 
Waarschuw beheerder
IS toch 4 uur cup-a-soup :P maar tuurlijk mag je een biertje!! :bier:

Heb je vaak katers??
 
Waarschuw beheerder
donateur
the exorcist gekeken:jaja:

Wat vinden we van pulp fiction btw?
Waarschuw beheerder
Nooit gezien :/

Ben je blij vandaag?
Waarschuw beheerder
nee niet echt,

rijden de treinen optijd?
Waarschuw beheerder
meestal wel, heb weinig vertraging iig :)

ben jij een zeikerd>?
Waarschuw beheerder
Neeh, k ben niej vaak op de pispot te vinde:P

Ook zin in ete?!:P
 
Waarschuw beheerder
Jep, ga lekker macaroni eten!

Uitspraak van T L C™ op zondag 7 januari 2007 om 16:44:
Nooit gezien


Ga dat dan eens snel doen!!! schandalig!!!

Meer mensen die pulp nooit gezien hebben??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 17:01:
Ga dat dan eens snel doen!!! schandalig!!!


:o Ehhhhhh, mag ik ook gewoon nee zeggen nu? :9


Ik zal vast de enige niet zijn ;)


Hoe laat was je wakker vandaag?
 
Waarschuw beheerder
Pas om 1 uur :D lekker uitgeslapen

en pulp is gewoon een klassieker die je echt gezien moet hebben!

Welke film heb je als laatst gezien?
Waarschuw beheerder
Freeway:P


Vind je onzin-topics ook zo leuk?
laatste aanpassing