+6-3 12 april 2005 23:14En dan begin ik maar : Sterf Mededeling: Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die Ná jou post neer te zetten! Offtopic berichten worden verwijderd laatste aanpassing 7 december 2011 07:33 door een beheerder
keileweg kabouter 7 januari 2007 01:50nee dat maakt het toch juist leuker om te gaan dan *kwissie * is dat een berner senner *hond*/laatste aanpassing 7 januari 2007 01:50
º¹º iNNo 7 januari 2007 05:13ben trouwens wel naar de efteling geweest, interesseert me die hond nou trouwens
[SF] SperSIZEboon 7 januari 2007 13:28mwoah viel op zich mee, had wel redelijk wat op maar had het erger verwacht saaie zondag he?
iichel 7 januari 2007 14:08nee die is niet beter want dan heb je nog school of werk is morgen jouw vakantie ook helemaal afgelopen dan?
7 januari 2007 14:34donateureuh geen id wat wil je gaan doen vandaag?laatste aanpassing 7 januari 2007 14:35
J.elmsie 7 januari 2007 14:36Niet veel, t is zondag omdat er niej op werd geantwoord vraag ik het nogmaals... wat ga je eten vanavond?
T L C™ 7 januari 2007 14:57Ik denk een tosti ofzo, lekker makkelijk vandaag Nog wat spannends meegemaakt?laatste aanpassing 7 januari 2007 14:58
[SF] SperSIZEboon 7 januari 2007 15:22lekker weer ga je nog wat boeiends doen vandaag?laatste aanpassing 7 januari 2007 15:22
J.elmsie 7 januari 2007 15:26Konijnehok sgoonmake Koken Douchen Slape Ete Nja..niej egt boeiend Wat voor muziek luister je op t moment?
[SF] SperSIZEboon 7 januari 2007 15:31neuh eerst verjaardag daarna gewoon lekker bij maatje gezeten nog ben je verliefd?
7 januari 2007 16:03jep studentenhokkie, maar 15 m2 maar wel relekst hoor ben je vaak verhuisd in je leven??
[SF] SperSIZEboon 7 januari 2007 16:084x (2x met me ouders, 2x zelf) is het al tijd voor een zondagmiddagbiertje?
7 januari 2007 17:01Jep, ga lekker macaroni eten! Uitspraak van T L C™ op zondag 7 januari 2007 om 16:44:▶Nooit gezien Ga dat dan eens snel doen!!! schandalig!!! Meer mensen die pulp nooit gezien hebben??
T L C™ 7 januari 2007 17:04Uitspraak van verwijderd op zondag 7 januari 2007 om 17:01:▶Ga dat dan eens snel doen!!! schandalig!!! Ehhhhhh, mag ik ook gewoon nee zeggen nu? Ik zal vast de enige niet zijn Hoe laat was je wakker vandaag?
7 januari 2007 17:06Pas om 1 uur lekker uitgeslapen en pulp is gewoon een klassieker die je echt gezien moet hebben! Welke film heb je als laatst gezien?
J.elmsie 7 januari 2007 17:07Freeway Vind je onzin-topics ook zo leuk?laatste aanpassing 7 januari 2007 17:08