Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
24:)ik ben een guppie


zal ik je leren ?
Waarschuw beheerder
Jaaa :cheer:

Waar spreken we af? Welk zwembad? :P Zee? of meer? :P
Waarschuw beheerder
strand:P


Heb je zonnebrandcreme?
 
Waarschuw beheerder
donateur
uiteraarddd 8)

Zin in de zomer? 8)
Waarschuw beheerder
zeker wel.

Gan je op vakantie?:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
:nee: blijf lekker thuis dit jaar:)

Ga jij wel op vakantie?
Waarschuw beheerder
ik hoop het wel

wat raad je me aan ??
Waarschuw beheerder
Mexico moet je gaan is mooi.

Met wie ga je ?
Waarschuw beheerder
hoop met mijn vriend

ook zin om mee te gaan ?
 
Waarschuw beheerder
donateur
mwa mexico trekt me nie echt!

hawaii dan? 8)
Waarschuw beheerder
ja ook goed.

wie gaat er mee:D ?
 
Waarschuw beheerder
donateur
wie dr maar mee wil :d gezelligg :9

wie betaald? O:)
Waarschuw beheerder
hihih ik niet

andere vrijwilliger?
 
Waarschuw beheerder
Ik ook niet!

Misschien Beatrixje?
Waarschuw beheerder
zou een goede oplossing zijn

ga jij het vragen ?
 
Waarschuw beheerder
Ik ken haar niet persoonlijk.

Jij wel?
Waarschuw beheerder
gelukkig nie hihihh

hmm weet je een oplossing ?
Waarschuw beheerder
we nemen haar mee :P

Zou ze ook kunnen zwemmen?
Waarschuw beheerder
nee ze verdrinkt gelijk

kan jij haar leren zwemmen ?
Waarschuw beheerder
liever niet:P


Willen we haar wel meenemen?
Waarschuw beheerder
hmm eigenlijk

maarja wat wordt dan de oplossing ?
Waarschuw beheerder
zij betaald en wij gaan:)

Of is dat geen goed idee?
Waarschuw beheerder
denk niet dat ze er in trapt helaas

hmm dan de bank maar beroven ?
Waarschuw beheerder
ja is goed:)

Hoeveel ga je jatten :D ?
Waarschuw beheerder
hoeveel als kan hihihi

hoeveel wil je hebben ? neem ik wel voor je mee (helpen mag ook hoor ) hihiih
Waarschuw beheerder
Ben gauw tevreden hoor.

hoe jong ben jij ?
Waarschuw beheerder
al oud:D

Ga je nog naar school ?
Waarschuw beheerder
ik zit nog op school maar 2 dagen in de week

wanneer ben je voor het laats in de peppermill geweest?
Waarschuw beheerder
Maand of 2 geleden :P

Kom jij daar ook wel eens dan ?
Waarschuw beheerder
ben de vrijdag voor kerst er nog geweeest
was wel een flink stuk rijden en waren ook nog verkeerd gereden hihihh

plannen om er snel weer heen te gaan ?
Waarschuw beheerder
Over een paar weken misschien.

Ga jij ook naar extrema outdoor?
Waarschuw beheerder
weet ik nog nie

kan je me het aanraden ?
Waarschuw beheerder
ik raad het je aan :)

wat vond je van de peppermill?
Waarschuw beheerder
ja was wel een mooie locatie voor een feestje
was naar Beter Kom Je niet geweest (is deze foto ook gemaakt)

of weet je betere locatie in de buurt dan he ?
Waarschuw beheerder
er is een nieuwe pas geopend Bozzini.

Maar wat voor muziek hou je van?
 
Waarschuw beheerder
Schranzzz




Moedde gij ook nog een biertje?
 
Waarschuw beheerder
hardcore darkcore terror..

GVD ben altijd te laat...
OT: NEEE ik hou nie van bier.. :bier:

Passoa ook goed?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 januari 2007 om 23:48:
Passoa ook goed?laatste aanpassing 6 januari 2007 23:48


bacardi dan?
 
Waarschuw beheerder
neehee.. passoa zeg ik tog.. voor derest hoef ik bijna nix!

nog wat te melden?
 
Waarschuw beheerder
waar is hier de wc??
Waarschuw beheerder
Rechtsachter de bar ,linker deur:D
Waarschuw beheerder
in de gang rechts

nog plannen voor vanavond ?
 
Waarschuw beheerder
jah denk dat ik vanavond ff verder op ga kijken in die nieuwe tent
Waarschuw beheerder
Ja is wel laat open he die ? :D
Nee ben nog aan het uitrusten van afgelopen Feestje:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
oke

waar wasje een geweest dan?
 
Waarschuw beheerder
ik bij me zus en haar vriend.. was wel gezellig (Y)

ga je niet uit ofzo?
 
Waarschuw beheerder
nee heb vanavond een verjaardag ga volgende week weer stappen.
Waarschuw beheerder
Nee vanavond niet :)

Ga jij wel nog dan ?
 
Waarschuw beheerder
nee was het maar zo'n feest.. zit er deze maand ff nie in..

verveel je je ook?