j0z Werkzaam bij One-Music 17 januari 2005 19:32donateurVoor als je het even kwijt wilt Voor de ladies iig makkelijk liegen niemand die naar je kijkt als je aan het typen bent ik heb maat 45
3 januari 2007 02:12Uitspraak van !Onbekend! op woensdag 3 januari 2007 om 02:05:▶38,5 das ook nie veel voor n jongen.
!Onbekend! 4 januari 2007 13:11Uitspraak van verwijderd op woensdag 3 januari 2007 om 02:12:▶38,5 das ook nie veel voor n jongen. kweet... tis owk best kut schoenen kopen...maar nike's wel goedkoper...kindermaatje..
just*ni3n 7 januari 2007 23:46Uitspraak van Damn Dirty Doll op zondag 31 december 2006 om 22:23:▶37-38-39 verschilt per schoen ik heb precies hetzelfde