Rexel doet volgens mij geen G60 revisie,
maar kan het mis hebben hoor...
www.vwforum.nl
daar zitten er wel een paar die dat kunnen!
maar kan het mis hebben hoor...
www.vwforum.nl
daar zitten er wel een paar die dat kunnen!
En anders vraag Scully ff hier op PF.
Die weet wel meer van G laders...
Je kan beter een stukje rijden,
dat het goed gebeurd,
dan dat je het laat doen omdat het dicht bij is
Die weet wel meer van G laders...
Uitspraak van Willem den Mulder op vrijdag 17 november 2006 om 10:19:En het (moet) ook niet te ver van hier vandaan zijn
Je kan beter een stukje rijden,
dat het goed gebeurd,
dan dat je het laat doen omdat het dicht bij is
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 10:23:Rexel doet volgens mij geen G60 revisie,
maar kan het mis hebben hoor...
Dacht dat ie alles deed van VW. Maar weet het ook niet zeker
Uitspraak van Willem den Mulder op vrijdag 17 november 2006 om 10:19:dat zegt me even niets ?
Rexel is een PF-lid
G-Force motosport ken je voor revisie gaan www.g-force.nl
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 10:24:Je kan beter een stukje rijden,
dat het goed gebeurd,
dan dat je het laat doen omdat het dicht bij is
Daar heb je helemaal gelijk in, en ik heb een adress in duitsland, wie weet ken je het wel.
SLS TUNING
Dat is echt een super bedrijf, die draaien al vanaf begin jaren 80 mee.
Maar dat is bijna 3 uur rijden en dat gaat me net iets te ver
En G-force staat ook in mijn lijst van bekenden en zal ik ook zeker overwegen.
Trouwens hoe lang gaat dat duren als ik bijvoorbeeld de G-lader vandaag zou zou brengen ?
Wanneer kan ik hem dan terug verwachten en wat is het kostenplaatje wat er aan verbonden zit bij G-force ???
Ga voor je G-lader naar Ruud 16V-G60, zit in omgeving van Zoetermeer.
De gebruikers van het corradoforum zweren bij hem...
mailadres: idroog@kabelfoon.nl
foonnummer kan ik zo niet vinden van hem...
suc6!
De gebruikers van het corradoforum zweren bij hem...
mailadres: idroog@kabelfoon.nl
foonnummer kan ik zo niet vinden van hem...
suc6!
Uitspraak van Willem den Mulder op vrijdag 17 november 2006 om 12:14:Trouwens hoe lang gaat dat duren als ik bijvoorbeeld de G-lader vandaag zou zou brengen ?
Wanneer kan ik hem dan terug verwachten en wat is het kostenplaatje wat er aan verbonden zit bij G-force ???
Hoe lang het duurt weet ik niet,
maar ik heb van horen zeggen dat de kosten rond de 350 zijn...
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 12:44:maar ik heb van horen zeggen dat de kosten rond de 350 zijn
ooooohw, dat valt reuze mee.
Denk dat ik er maar eens ff heen bel de aankomende week ofzo
G-force gaan wel wat slechte verhalen over de ronde, maarja slechte verhalen zijn meestal gebasseerd op persoonlijke ervaringen, het is maar net wat je er zelf mee doet.
SLS is altijd goed. Hun gebruiken tenminste de originele onderdelen.
Ruud 16V-G60 ken ik zelf niet, maar als hij de revisie-specialist is van het Corrado-forum zal het ongetwijfeld goed zitten, er zitten daar immers meer mensen die er verstand van hebben.
De revisie-specialist van het Polo-forum kan ik je zelf nog aanraden, Arno heet ie, en hij komt uit Heesch, dat is toch redelijk in de buurt bij jou lijkt me. Zijn email is: arnoz10@hotmail.com Bij Arno is het trouwens klaar terwijl u wacht. Je staat er dus met je neus bovenop, en je neemt de lader meteen weer gereviseerd en fris mee naar huis.
SLS is altijd goed. Hun gebruiken tenminste de originele onderdelen.
Ruud 16V-G60 ken ik zelf niet, maar als hij de revisie-specialist is van het Corrado-forum zal het ongetwijfeld goed zitten, er zitten daar immers meer mensen die er verstand van hebben.
De revisie-specialist van het Polo-forum kan ik je zelf nog aanraden, Arno heet ie, en hij komt uit Heesch, dat is toch redelijk in de buurt bij jou lijkt me. Zijn email is: arnoz10@hotmail.com Bij Arno is het trouwens klaar terwijl u wacht. Je staat er dus met je neus bovenop, en je neemt de lader meteen weer gereviseerd en fris mee naar huis.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 12:44:maar ik heb van horen zeggen dat de kosten rond de 350 zijn...
Voor 350 Euro heb je nog niet eens een originele revisie-set, dus tenzij hun geen winstbeleid hebben, gebruiken ze geen originele onderdelen.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 17:41:@ Willem,
da's dus Scully
Staat wel boven me plaatje he?
Uitspraak van [BJ] scully op vrijdag 17 november 2006 om 17:33:G-force gaan wel wat slechte verhalen over de ronde, maarja slechte verhalen zijn meestal gebasseerd op persoonlijke ervaringen, het is maar net wat je er zelf mee doet.
Vertel
Uitspraak van [BJ] scully op vrijdag 17 november 2006 om 18:19:Wat wil je horen?
De slechte verhalen over G-Force met G-laders.
De slechte verhalen over G-Force met G-laders.
tja, over bijna elk bedrijf wat laders reviseerd zijn wel "slechte" verhalen....
Uitspraak van Willem den Mulder op maandag 20 november 2006 om 19:01:En ik heb al een adres voor m`n G-lader dus ook dat komt goed
Ruud?
Uitspraak van [BJ] scully op donderdag 23 november 2006 om 16:34:Inderdaad,
verstandig, anders krijg je het welles-nietes gesprek hier weer....
Uitspraak van [BJ] scully op vrijdag 17 november 2006 om 17:33:Ruud 16V-G60 ken ik zelf niet, maar als hij de revisie-specialist is van het Corrado-forum zal het ongetwijfeld goed zitten, er zitten daar immers meer mensen die er verstand van hebben.
Wel grappig dat zodra er iemand naar g-lader revisie adressen vraagt, er gelijk een aantal forummers gelijk schreeuwen naar Ruud te gaan...Die reviseert trouwens ook direct, klaar terwijl u wacht en met een glimlach toekijkt...
Uitspraak van Willem den Mulder op vrijdag 24 november 2006 om 10:08:reviseerd hij met originele onderdelen eigenlijk ?
jup, voor zover mogelijk....
Dichtlijsten zijn er volgens mij niet origineel meer. Sinds VW gestopt is met de productie van g-laders is de productie van onderdelen daarvoor ook gestopt. Er zijn legio discussies over, maar Gerjan Stroeve heeft me verteld dat er in feite geen originele onderdelen meer voor zijn, tenzij iemand nog wat heeft liggen. Maargoed, ik heb er geen ervaring mee, ik rij Slopel weet het alleen van horen zeggen...
VW mensen....wat voor motor zal dit zijn??
Kenteken
Voertuigsoort Bedrijfsauto
Merk VOLKSWAGEN
Handelsbenaming GOLF VAN DIESEL
Kleur(en) N.v.t.
Brandstof Diesel
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 0 cm3
Vermogen 40 KW
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen 0
Roetfilter Nee
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel N.v.t.
Massa leeg voertuig 900 kg
Laadvermogen 500 kg
Toegestane Maximum massa voertuig 1.400 kg
Massa rijklaar 0 kg
BPM N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland 06-03-1986
Datum eerste toelating 06-03-1986
Datum aanvang tenaamstelling 09-10-2006
Vervaldatum APK 18-09-2002
Wacht op keuren Nee
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 0 kg
- geremd N.v.t.
- oplegger geremd 0 kg
- autonoom geremd 0 kg
- middenas geremd 0 kg
Alleen voor brom- en snorfietsen:
Maximale constructiesnelheid N.v.t.
Vermogen N.v.t.
http://auto.marktplaats.nl/volkswagen/56312414-golf-diesel-van-bj-3-86-1e-eigenaar-moet-weg.html?return=eJwlykEOwiAQQNG7NKFLKJBuIMTYmxCLQqAwYUisGu8utav%2FFt8qrj5BTRoVl7Ma0Nl689q3BoqxWMBlutkaGyRrG9Kc2LlQ8HDZk%2BHjiqYVIq%2BcyCW1jneAg3vn0dfZ%2BOx9lHQnYhbTGhy69Ket2butHwVDX8QIhg%2F6%2BwMlYjBy&df=1&fta=
voor met apk komt er 200 euro bij. tis dus niet heeeel goedkoop maar wel precires wat ik zoek.
-goedkoop
-grijs kenteken (op naam van ouders bedrijf)
-zuinig
en zijn dit beetje goede blokken? omdattie al 3 ton heeft gelope.
Kenteken
Voertuigsoort Bedrijfsauto
Merk VOLKSWAGEN
Handelsbenaming GOLF VAN DIESEL
Kleur(en) N.v.t.
Brandstof Diesel
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 0 cm3
Vermogen 40 KW
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen 0
Roetfilter Nee
Euroklasse N.v.t.
Zuinigheidslabel N.v.t.
Massa leeg voertuig 900 kg
Laadvermogen 500 kg
Toegestane Maximum massa voertuig 1.400 kg
Massa rijklaar 0 kg
BPM N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland 06-03-1986
Datum eerste toelating 06-03-1986
Datum aanvang tenaamstelling 09-10-2006
Vervaldatum APK 18-09-2002
Wacht op keuren Nee
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 0 kg
- geremd N.v.t.
- oplegger geremd 0 kg
- autonoom geremd 0 kg
- middenas geremd 0 kg
Alleen voor brom- en snorfietsen:
Maximale constructiesnelheid N.v.t.
Vermogen N.v.t.
http://auto.marktplaats.nl/volkswagen/56312414-golf-diesel-van-bj-3-86-1e-eigenaar-moet-weg.html?return=eJwlykEOwiAQQNG7NKFLKJBuIMTYmxCLQqAwYUisGu8utav%2FFt8qrj5BTRoVl7Ma0Nl689q3BoqxWMBlutkaGyRrG9Kc2LlQ8HDZk%2BHjiqYVIq%2BcyCW1jneAg3vn0dfZ%2BOx9lHQnYhbTGhy69Ket2butHwVDX8QIhg%2F6%2BwMlYjBy&df=1&fta=
voor met apk komt er 200 euro bij. tis dus niet heeeel goedkoop maar wel precires wat ik zoek.
-goedkoop
-grijs kenteken (op naam van ouders bedrijf)
-zuinig
en zijn dit beetje goede blokken? omdattie al 3 ton heeft gelope.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 12:43:GOLF VAN DIESEL
http://partyflock.nl/topic/882096
Uitspraak van Willem den Mulder op dinsdag 12 december 2006 om 13:28:Als mijn wagen nou eens klaar zou zijn
Dan ga je elke morgen fluitend naar je werk in je Edition One
Uitspraak van Willem den Mulder op dinsdag 12 december 2006 om 13:28:Als mijn wagen nou eens klaar zou zijn
Als ik mijn auto nou terug zou krijgen
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 december 2006 om 13:30:Dan ga je elke morgen fluitend naar je werk in je Edition One
zodra hij klaar is dan sta ik extra vroeg op om nog eerst 10 blokjes om te gaan voordat ik na m`n werk ga
en als ik klaar ben met werken nog eerst een uurtje ofzo lekker rond cruisen voordat ik weer naar huis ga
Uitspraak van Willem den Mulder op dinsdag 12 december 2006 om 23:52:
whoew geil blokkie man!
Uitspraak van Willem den Mulder op dinsdag 12 december 2006 om 23:52:
Das zker om te én
En voor mij niks anders als VW
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 december 2006 om 11:11:Die stond in Essen die VR6 T.
Verhoeven
Mooi project.
Stond inderdaad in essen ja, heb er ook enige tijd omheen staan te zweven
laatste aanpassing