Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
niet in werken nee


mag ik nou thuisblijven?
Waarschuw beheerder
Van mij wel.. en dan wil ik ook naar huis! :jaja:





Maar dat gaat helaas niet he?
 
Waarschuw beheerder
tuurlijk mag jij dat, van mij iig...

denk je dat je daar iets mee opschiet?
Waarschuw beheerder
Geen idee.. maar kan wel slapen :gaap: :D





Ben jij lekker fit dan? :p
 
Waarschuw beheerder
nee...



heb je t ook zo koud?
 
Waarschuw beheerder
nee hoor, verwarmind staat lekker op 20 graden... :D


zou het nog gaan vriezen dit jaar?
 
Waarschuw beheerder
ja denk het wel





moet jij vandaag nog boodschappies halen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja!

Vermaak je je hier een beetje?
 
Waarschuw beheerder
hier wel ja


jij niet?
Waarschuw beheerder
donateur
niet zo :no:

heb je het ook koud?
Waarschuw beheerder
Nee hoor..

Pannekoeken of andyvie?
 
Waarschuw beheerder
pa pa pa pannekoek ;)



thee of ijsthee ;)
 
Waarschuw beheerder
Nu? Ijsthee,

Mayonaise of Jopppiesaus?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 november 2006 om 11:07:
Mayonaise of Jopppiesaus?


Mayonaise


Ben je ook zo moe?
Waarschuw beheerder
Nee, wel zwakjes




Ook ziek?
 
Waarschuw beheerder
Nope, best fit zelfs....


Last van najaarsdepressie?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
neuh



trek in thee?
Waarschuw beheerder
Mwah.. Nee nog niet misschien moet ie nog komen.

Early hardcore of Nieuwere Hardcore?
 
Waarschuw beheerder
Early Hardcore

favo nummer??
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Rotterdam Terror Corps - the Horror (buzz Fuzz remix)

veel werken deze week?
Waarschuw beheerder
nee gelukkig niet.

Al goeie voornemens voor volgend jaar?
 
Waarschuw beheerder
Ik ben al perfect..... Nee dus :D


Wat jij?
 
Waarschuw beheerder
Idem dito

Waarom zit je op partyflock, hoef je niet naar school/werk?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
nachtdienst ipv dagdienst

ook zow verliefd?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gelukkig niet

Vind jij je leven als vrijgezel ook veel beter?
Waarschuw beheerder
donateur
nee :no: vind ik niet

jij wel dan?
Waarschuw beheerder
Mwoah joah. Tis wel lekker rustig zo. Je kan doen wat je zelf wil, geen verplichtingen. Dat vind ik wel fijn.

Hoeveel uur zit je gemiddeld per dag achter de pc?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
2 a 2.5 uurtjes per dag, hier reken ook het pc gebruik op men werk mee (plusminus 3kwartier)

wat ga je doen met NewYearsEve? party of lekker thuis?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lekker thuis party-en, daarna verder in de stad!

Wat ga jij doen?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Sevens Sins in het Mecc te Maastricht RELEASE AL MY SINS en ga fris en vrolijk het nieuwe jaar in :D:D

welke party kijk je naar uit?
Waarschuw beheerder
Partyraiser in de Borchlandhallen..!! :cheer: Maar duurt nog wel heeel lang.. :(

wat hoop jij van sinterklaas/kerstman te krijgen?
Waarschuw beheerder
donateur
een chocoladeletter van een meter bij een meter lijkt me wel wat :9


waar ben je nu ?
Waarschuw beheerder
Sint en de kerstman slaan me altijd over :P
Ik hoop op een abonnement van Q-dance, ID-T, en B2S! :P

Trekken jullie lootjes oid?
 
Waarschuw beheerder
:yes: zowel met vrienden als met ouders als met schoonouders....

dikke pret toch?
 
Waarschuw beheerder
ja echt wel dikke pret!! :lol:

wat doe je met de kerst?
 
Waarschuw beheerder
ja echt wel dikke pret!! :lol:

wat doe je met de kerst?
 
Waarschuw beheerder
in australie vakantie vieren!!!!!

JIj nog op vakantie??
 
Waarschuw beheerder
jah denk het wel.. maar moet ff zien met me geld..

waar ga je heen dan?
 
Waarschuw beheerder
overal en nergens

Waar is dat dan ??
 
Waarschuw beheerder
geen idee



wat voor leuke vraag ga jij nu stellen?
 
Waarschuw beheerder
Bij de N van Nergens... :S


weet jij nog een goede vraag?
 
Waarschuw beheerder
Iets te laat....

OT: :yes:


wanneer is de sint zijn verjaardag?
Waarschuw beheerder
6 december, maar hij viert het 5 december :P

Kijk jij ook alweer uit naar het weekend?
 
Waarschuw beheerder
een beetje

heb je al plannen dan?
Waarschuw beheerder
nee

weet je al wat je voor sint gaat vragen?
 
Waarschuw beheerder
een lieve vent haha

en jij dan?
 
Waarschuw beheerder
doe der voor mij ook maar 1 ;)

al gegeten?
Waarschuw beheerder
Yep aardappelen met boontjes en vlees.

En jij?
 
Waarschuw beheerder
Nee nog niet ..

Heb je gewerkt vandaag?