Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
ik slik wel thee;)




heb je vieze nagels?
Waarschuw beheerder
Ik kan niet spuiten ;) Wel slikken (waarbij ik niet zeg dat ik dit ook daadwerkelijk doe ;))

En jij?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 11:31:
heb je vieze nagels?


Nee, wel afgeknapte nagels ;)

Vind jij het ook zo irritant als je iedere keer te laat bent met je bericht?:P
Waarschuw beheerder
nee geen last van :)

ben je vandaag ook jarig ? :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op donderdag 16 november 2006 om 11:31:
Ik kan niet spuiten


Dat denk je maar :P


Uitspraak van Kimmuz op donderdag 16 november 2006 om 11:31:
En jij?


Ik ben meer een spuiter eigenlijk :P

*edit* Nee niet jarig vandaag, maar gefeleciteerd!

Feesten vandaag?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ojajoh?:$ op donderdag 16 november 2006 om 11:36:
ben je vandaag ook jarig


nee gefeliciteerd


blijven we nog wel een beetje bij de les?
Waarschuw beheerder
Pff weer te laat zeg :P

Nee blijf eerlijk gezegd niet echt bij de les.

Heb jij ook zo'n honger?
Waarschuw beheerder
Voor Ohjajoh?:

ER IS ER 1 JARIG, HOERA HOERA!
DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS HIJJJJJJJ!
WIJ VINDEN HET ALLEN ZO PRETTIG JAJAA
EN DAAROM ZINGEN WIJ BLIJJJ! (Oh ja joh?:P)
Blabla, hieperdepieeeeep HOERAAAAAAAAA!

Geen honger

Wat hebben we nu voor les dan? Hebben we uberhaupt les? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lost In Music op donderdag 16 november 2006 om 11:37:
gefeleciteerd


Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 11:38:
gefeliciteerd


Uitspraak van Kimmuz op donderdag 16 november 2006 om 11:42:
ER IS ER 1 JARIG, HOERA HOERA!
DAT KUN JE WEL ZIEN DAT IS HIJJJJJJJ!
WIJ VINDEN HET ALLEN ZO PRETTIG JAJAA
EN DAAROM ZINGEN WIJ BLIJJJ! (Oh ja joh?)
Blabla, hieperdepieeeeep HOERAAAAAAAAA!


dank, dank, dank ;)


Uitspraak van Kimmuz op donderdag 16 november 2006 om 11:42:
Wat hebben we nu voor les dan? Hebben we uberhaupt les?


Ik heb voorlopig helemaal geen les meer :cheer:

Ik ben zeker te laat met posten nu of niet?
Waarschuw beheerder
Haha nog niet eens!
En ik probeer binnen 10 sex te reageren maar ik ben altijd te laat ;)

Ga je vandaag taart eten?:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op donderdag 16 november 2006 om 11:46:
Ga je vandaag taart eten?


ik hoop het wel, weet niet of mn ouders taart hebben gehaald ;)

eet jij mee dan :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben niet zo'n fan van taart..

Mag ik ook chips ipv taart? ;)
Waarschuw beheerder
Jij wel :P




Als je maar niet vergeet spuiten en slikken op tenemen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op donderdag 16 november 2006 om 11:46:
10 sex


:O

Waar het hart van vol is :P

Nee ben niet zo'n taart mens..

Flink feest vanavond?

*Edit* Weer eens te laat..

Wat voor ships vind je lekker?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
pringels hot & spice

zal ik ook wat frituren dan of liever niet ?
Waarschuw beheerder
Kan je doen.. maar zou er nu nog ff mee wachten! :p



Of heb je daar nu al trek in?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lost In Music op donderdag 16 november 2006 om 11:54:
10 sex


Hmmm.. busted.. ;)

Altijd zin in frituur!

Doe jou MSN het ook niet? :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op donderdag 16 november 2006 om 12:02:
Of heb je daar nu al trek in?


ik heb wel trek maar ik wacht dan wel weer :nocheer:
ga mn taart denk ik bakken :bye:

zo nu tevreden !? :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op donderdag 16 november 2006 om 12:04:
Doe jou MSN het ook niet?


Mijne wel :jaja:
Uitspraak van Ojajoh?:$ op donderdag 16 november 2006 om 12:06:
ga mn taart denk ik bakken


Oeii.. lekker hoor! Wat voor taart word t? :D

uhuh ben tevreden :p

Krijg je normaal veel klachten dan?
Waarschuw beheerder
Misschien mislukken zijn taarten normaal gesproken altijd ;)

Wat ga jij doen met kerst?
 
Waarschuw beheerder
Lekker feesten en gek doen!!

en wat ga jij doen met kerst dan?
Waarschuw beheerder
Lekker eten en daatna feesten!

Waar heb jij nu zin in?
Waarschuw beheerder
Pff.. eigenlijk teveel om op te noemen

Wat vind je de leukste topic van PF?
 
Waarschuw beheerder
nou vraag je me wat vind er wel meerderen leuk ga je ook naar Qlimax??
Waarschuw beheerder
donateur
nee,

ga je naar masters of hardcore?
Waarschuw beheerder
Nee, ben niet zo'n fan van hardcore

Wat voor werk doe je?
Waarschuw beheerder
donateur
promotie

en jij?
 
Waarschuw beheerder
geef mensen prive les met paardrijden en richt paarden af !! daarnaast werk in een supermarkt

wat is je eerstkomende feest??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gehandicaptenzorg, maar tis stage. Werk bij Febo (bijbaan)

Wat ga je vandaag doen?
Waarschuw beheerder
Werken tot 5 uur en vanavond na spuiten en slikken





Wat voor werk doe je ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Why Not op donderdag 16 november 2006 om 12:33:
Wat voor werk doe je ?


Dat vroeg ik net ook al :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 november 2006 om 12:32:
wat is je eerstkomende feest??


Nothing 4 all

waar vier jij oud en nieuw?
Waarschuw beheerder
Gewoon in Emmen denk ik..

Wat kan ik doen als mijn MSN het niet doet?
Waarschuw beheerder
partyflocken :D

Blijf je de hele dag op flock!?
Waarschuw beheerder
Misschien ff afmelden en op nieuw aanmelden??



Wil je met me msnen dan? :p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mark H :bier: op donderdag 16 november 2006 om 12:37:
waar vier jij oud en nieuw?


Qrime Time!! :bounce:


Uitspraak van Silver Bullet op donderdag 16 november 2006 om 12:44:
Blijf je de hele dag op flock!?


nee ga er zo af

en wat is je hobby??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mark H :bier: op donderdag 16 november 2006 om 12:37:
waar vier jij oud en nieuw?


Qrime Time!! :bounce:


Uitspraak van Silver Bullet op donderdag 16 november 2006 om 12:44:
Blijf je de hele dag op flock!?


nee ga er zo af

en wat is je hobby??
 
Waarschuw beheerder
OOOOOOOOOOO ik ben steeds te laat!! :(:(
Waarschuw beheerder
Heb meerdere hobby's denk ik!! :p




Wat doe je graag?
Waarschuw beheerder
turnen, uitgaan, feesten, shoppen, etc. etc.

Waar word jij heel chagrijnig van?
Waarschuw beheerder
Van de veel te langzaam gaande tijd vandaag :P

Waar word jij vrolijk van?
Waarschuw beheerder
Een lekker nummertje :D :woop:




Kan jij daar ook zo vrolijk van worden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CinneWieJ O:) op donderdag 16 november 2006 om 13:04:
Een lekker nummertje


Haha idd in beide opzichten :P

Daar kan ik zeker vorlijk van worden ja :)

Wat was jou leukste vakantie?
Waarschuw beheerder
donateur
vakantie met bier:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op donderdag 16 november 2006 om 12:35:
Dat vroeg ik net ook al


Vergeef me :P



O.T


??




Ben je wel is op ski vakantie geweest
Waarschuw beheerder
nee!


vind je dat harry moet terugkeren?
 
Waarschuw beheerder
ja


komt harry bij jou ook naar beneden af en toe en geef dan een hartje?
Waarschuw beheerder
Ja :s

Wat heb je vandaag gedaan?