Partyflock
 
Forumonderwerp · 765913
 
Waarschuw beheerder
+6-3
En dan begin ik maar :

Sterf :[

Mededeling:

Het is hier dus de bedoeling om een bericht voor de gene die jou post neer te zetten!
Offtopic berichten worden verwijderd :)
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Ja lekker, wel met een beetje suiker natuurlijk :)

Tot hoe laat moet je werken?
 
Waarschuw beheerder
18.00


en jij?
Waarschuw beheerder
ik tot 17.00

Werk je ook in Schiedam?
 
Waarschuw beheerder
Nee ik zit op school in Dordt :(

Waar ben je nu ?
 
Waarschuw beheerder
thuis in schiedam haha

waar werk jij dan?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik werk in Schiedam

Wat ga je vanavond doen?
 
Waarschuw beheerder
buis hangen




wat doe jij de hele dag?
Waarschuw beheerder
Beetje flocken en af en toe een soort van werken :P

Wat drink jij als je uitgaat?
Waarschuw beheerder
Ja zelf drink ik ook meestal bier, maar een bacootje is ook wel aan te raden hoor :)

Wat ga je allemaal doen vandaag?
 
Waarschuw beheerder
arbeiden...

wil je komen helpen?
Waarschuw beheerder
nee dank je :)

wat zal ik is voor ontbijt gaan maken .. ?
 
Waarschuw beheerder
gebakken eitje met spek:kwijl:

mag ik een hapje?
Waarschuw beheerder
Een lekker eitje.

Wil je voor mij ook niet gelijk wat maken? :P

Edit: Te laat :P

Nee heb niks te happen.

Ook al zo'n zin in het weekend?
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
zin in elk weekend:yes:

nog wat doen dan?
 
Waarschuw beheerder
niet dat ik weet


vind je werken ook zo saai?
Waarschuw beheerder
Ja zeker weten, gelukkig heb ik lekker even pauze nu.

Ook zo'n honger?
Waarschuw beheerder
Nee geen honger. Wel zin in iets lekkers :P

Wat ga jij vandaag doen?
Waarschuw beheerder
Ik ga vandaag eerst tot 17.00 uur stage lopen, en daarna eten en dan even lekker thuis voor buis gaan hangen denk ik.

Wat vind je lekker dan? :P
 
Waarschuw beheerder
chocola


ook zo'n chocola fanaat ?
Waarschuw beheerder
Chocola is altijd lekker :P Maar ga toch liever voor chips en zo :P

Ben je wel eens opgenomen in het ziekenhuis?
Waarschuw beheerder
Ja vroeger toen ik klein was een keertje, omdat ik door te hoge koorts in coma was geraakt.

Gaat de tijd bij jou ook zo traag voorbij?
Waarschuw beheerder
nee, tijd gaat veel te snel! :(

Of bedoel je gewoon de tijd op dit moment? :P
Waarschuw beheerder
Haha ja als je het zo bekijkt gaat de tijd zeker te snel :P

Maar bedoelde idd op dit moment :)

Lekker vrij vandaag?
Waarschuw beheerder
jaa heerlijk...

Wat ga je nog doen vandaag ?
Waarschuw beheerder
Straks mijn laatste Hepatitis B prik halen, en bloedprikken geloof ik. Daarna weer naar stage. (Gehandicaptenzorg, vandaar die prik :P)

Ben jij bang voor spuiten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kimmuz op woensdag 15 november 2006 om 13:21:
Ben jij bang voor spuiten?


Ik ben gek op spuiten O:)

Gelukkig in de liefde?
Waarschuw beheerder
Meestal wel ;)

Moet er niet gewerkt worden vandaag?
Waarschuw beheerder
Ik ben al aan het werk (stage), temminste soort van :P

Ben jij tevreden met je baan?
 
Waarschuw beheerder
vandaag even niet:D

schijnt de zon bij jou ook?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Niet bepaald :S

Bij jou wel dan?
Waarschuw beheerder
Nope





lig je altijd zo op je koffer
Waarschuw beheerder
Soms

Is dat niet normaal dan?
Waarschuw beheerder
Nee duik liever in de koffer :P

Jij al plannen voor de zomer vakantie van 2007?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Why Not op woensdag 15 november 2006 om 13:37:
lig je altijd zo op je koffer


:roflol:

nee :D

vind je het lekker?

*edit* Kreta waarschijnlijk :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brightie op woensdag 15 november 2006 om 13:43:
Wat voor een maat heb je?


Van shirtjes? Broeken? Wat bedoel je? ;)
Shirtjes: XS
Broek: 25

Hoe groot ben jij?
Waarschuw beheerder
Ik ben 1.83

Hoe ben jij als je dronken bent?
 
Waarschuw beheerder
61 kilo

en waar heb jij over gedroomd vannacht!!??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
250 kg, dus dat valt best mee! Ik prop mezelf in de kleinste kleding, dan lijk ik wel 20 maten slanker :P

Als je de tijd terug zou kunnen draaien, wat zou je veranderen?
 
Waarschuw beheerder
me ex:[

klitteband of veters?
Waarschuw beheerder
Shit te laat :P

Ik heb nergens over gedroomd..

Vraag: Zie hierboven

AAARGH, weeeer te laat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Veters

Ben je vrijgezel of niet?
Waarschuw beheerder
Nope



Jij?
 
Waarschuw beheerder
jep

interesse?:P
Waarschuw beheerder
Ik wel

Hoe lang als single/bezet?
 
Waarschuw beheerder
jij wel;)

ot: 3maandjes ongeveer...

als je kan kiezen...single of partner?
Waarschuw beheerder
Partner

Wat zoek jij in je partner?
Waarschuw beheerder
Tering, ik ben gewoon constant te laat hé!
Nu lijkt het net alsof ik geinteresseerd ben in Sandahh, dramatischer moet het niet worden hoor! ;) Just kiddin'!

Ot: Ik zoek geen partner :P Maar goed, als het toch moet.. Ik wil een vent met pit en een uitstraling waarbij ik achterover val :P

Doe je aan one-night-stands?