j0z Werkzaam bij One-Music 17 januari 2005 19:32donateurVoor als je het even kwijt wilt Voor de ladies iig makkelijk liegen niemand die naar je kijkt als je aan het typen bent ik heb maat 45
9 november 2006 17:31soms 35 en soms 36.5 licht aan de schoenen.. klein maar fijn nike`s zijn bijvoorbeeld in maar 36 veel goedkoper als in maat 40 hoorlaatste aanpassing 9 november 2006 17:31
1 januari 2007 17:2636 en is soms nog te groot wel shit, soms hebben ze 36 niet eens maarja gewoon zooltjes erin dan gheh