Wie kent ze ook? De shocking fun spellen van Paladone waarbij je een (flinke) schok krijgt als je te laat bent, iets fout doet, etc..
Heb nu net de Shocking Duel & Lightning Reaction Extreme, echt lachen die dingen
![Bron: http://www.bestel.nl/catalog/images/Gadgets/lightning_extreme_kaal.jpg [img width=400 height=325 cacheid=000d20a60025bbade6b62a8b1a01a53a44]http://www.bestel.nl/catalog/images/Gadgets/lightning_extreme_kaal.jpg[/img]](/images/cache/000d20a60025bbade6b62a8b1a01a53a44)
Lightning Reaction Extreme
![Bron: http://us.st11.yimg.com/us.st.yimg.com/I/eparty_1921_3069736 [img width=400 height=306 cacheid=00001b610025bbb929e8335d1a01a53a44]http://us.st11.yimg.com/us.st.yimg.com/I/eparty_1921_3069736[/img]](/images/cache/00001b610025bbb929e8335d1a01a53a44)
Shocking Duel
Bij het ene spel is het dus de bedoeling om zo snel mogelijk te reageren nadat een lampje van rood naar groen springt, de laatste die drukt (max 4 spelers) krijgt een schok! (in te stellen op low/high).
Bij het 2e spel moet je allebei een handvat vastpakken en krijg je steeds langer een steeds hardere schok, totdat een van de twee ("the wimp") loslaat.
Gegarandeerd lol dit, vooral als je je vrienden/collega's vooraf geen uitleg geeft

Heb nu net de Shocking Duel & Lightning Reaction Extreme, echt lachen die dingen
Lightning Reaction Extreme
Shocking Duel
Bij het ene spel is het dus de bedoeling om zo snel mogelijk te reageren nadat een lampje van rood naar groen springt, de laatste die drukt (max 4 spelers) krijgt een schok! (in te stellen op low/high).
Bij het 2e spel moet je allebei een handvat vastpakken en krijg je steeds langer een steeds hardere schok, totdat een van de twee ("the wimp") loslaat.
Gegarandeerd lol dit, vooral als je je vrienden/collega's vooraf geen uitleg geeft
laatste aanpassing









