wil je hem komen brengen????
ik heb de popcorn al gekocht....
ah toe....
jij mag ook wel wat moeite doen
ah toe, ah toe, ah toehoehoe *drein drein drein*
laatste aanpassing
koffie dan
dat wel, mag dat ook?
hmm balen mn vriendin lust geen thee
vergeef me
ah toe, ah toe, ah toehoehoe
doe je nu een sirene na?????
kom gewoon hiernaartoe, hier is het veel gezelliger
doe je nu een sirene na?????
kom gewoon hiernaartoe, hier is het veel gezelliger
ja nou ik had toch nog een maand de tijd voor de popcorn bedorven was... ik heb nog steeds geen auto.. dus dan maar lopen
ik koop wel ff extra soep in
erwtensoep
neem je laptop mee, dan kunnen we contact houden onderweg....
hou je dan ook de enge mannen zo van me vandaan
gewoon die sirene weer nadoen
gewoon die sirene weer nadoen
zat erop te wachten
zat erop te wachten
kunt er beter lopend op wachten, zittend kom je er nooit...
kunt er beter lopend op wachten, zittend kom je er nooit...
maar als je het komt brengen.. dan eh... het is hier ook heel gezellig!
ja maar weet je hoe lekker ik zit..... pfffff
ja maar weet je hoe lekker ik zit..... pfffff
in je auto it je ook lekker.. ik kan niet zitten ik moet lopen!
laatste aanpassing
Uitspraak van lauwien op dinsdag 29 augustus 2006 om 00:55:
lust geen thee
koffie dan
ik lust geen van beide
maar ik moet dan ook "worden" gepijpt
zullen we halverwege maar afspreken dan??
hmmm... ja hooo.. is het nog een takke-end lopen!!!!! nou ik haal moren zelf wel popcorn bij de supermarkt
vanavond krijg ik het toch niet meer!
En ik kan het ook vergeten
*zet de waterkoker maar weer uit*
En ik kan het ook vergeten
*zet de waterkoker maar weer uit*
heb hier ook een waterkoker...
heb hier ook een waterkoker...
tot zo
alleen als jij een slok thee pakt, want dat schijnt zo lekker te zijn
nou mirel
hij is een zeikwijf... dan ook geen pijpbeurt!!!!
ben je al onderweg??? met je laptop op je schoot???
ben je al onderweg??? met je laptop op je schoot?
Ben nog ff een survivalkit aan het samenstellen voor onderweg
Ben nog ff een survivalkit aan het samenstellen voor onderweg
sirvivalkit???? vertel?! ben jij van plan?
sirvivalkit???? vertel?! ben jij van plan?
vertel!!!!! Nu!!!!!!!!!!! 
vertel!!!!! Nu!!!!!!!!!!!
je merkt het straks wel.....
je merkt het straks wel.....
hoelang moet ik nog wachten op me popcorn.. *doet alvast water in de waterkoker*
hmm balen mn vriendin lust geen thee
soep
drink een slok hete thee, ff wachten... (anders is het te heet) en dan pijpen...hemels! (voor de ontvanger dan heh? )
werkt beter met champagne... prikt lekker














