voor de ontvanger dan heh?
Wou net zeggen als gever brand je je bek!
donateur
drink een slok hete thee, ff wachten... (anders is het te heet) en dan pijpen...hemels! (voor de ontvanger dan heh? )
En dat ontdek je pas op je 37e?
(permanent verbannen)
De thee mag zeker ook niet te slap zijn
eerst goed late trekken
Kijkt iedereen hier naar beter in bed? hahaha
Uh nee...
Nooit gezien eerlijk gezegd
Wel dat ijsklontje rond maken en in zn kont duwen he!
Is dat wat je in dat programma te zien krijgt dan?
Misschien toch maar es gaan kijken
donateur
Uh nee...
Nooit gezien eerlijk gezegd
Ooh haha
Is dat wat je in dat programma te zien krijgt dan?
Misschien toch maar es gaan kijken
Je lacht je dood, serieus
en zo leren we weer bij
PF is nog wel ergens goed voor
donateur
Zo is dat
Dat zeg ik tegen iedereen! Maar niemand gelooft me
Wanneer komt dat?
Geen id, komt zo voorbij tijdens het zappen.
www.tvgids.nl
waarom rond !!!!!!!!!!!
Hahaha anusbeul
maaruh ik Pas
Ik niet, degene bij wie ik het wou doen wel
Geen id, komt zo voorbij tijdens het zappen.
www.tvgids.nl
Zal eens kijken of ik eraan toe kom om het te kijken
Voor een goede lachbui heb ik dat wel over.
Lachbui gegarandeerd dus?
De thee mag zeker ook niet te slap zijn ?
drink een slok hete thee, ff wachten...
Adviseer je ook nog een bepaalde smaak?? Hoop dat alles verder wel goed gaat .....
drink een slok hete thee, ff wachten... (anders is het te heet) en dan pijpen...hemels! (voor de ontvanger dan heh? )
heb je pas beter in bed gekeken ?
die man is volgens mij zelf homo...echt een rare vent hoor. Als ik daar tips van moest krijgen...Maar goed ieder zijn ding natuurlijk!
ja haha, hele vreemde man!!
Ja dat heb je laatst op tv gezien bij
http://www.rtl.nl/liefde/beterinbed/laatste aanpassing 22 augustus 2006 16:24
En daarna een ijsklontje
Kijkt iedereen hier naar beter in bed? hahaha
Wel dat ijsklontje rond maken en in zn kont duwen he!
Kijkt iedereen hier naar beter in bed? hahaha
Uh nee...
Nooit gezien eerlijk gezegd
Uitspraak van DaniBanani op dinsdag 22 augustus 2006 om 16:58:
Wel dat ijsklontje rond maken en in zn kont duwen he!
Is dat wat je in dat programma te zien krijgt dan?
Misschien toch maar es gaan kijken
Uh nee...
Nooit gezien eerlijk gezegd
Ooh haha
Uitspraak van °•Shreeves•° op dinsdag 22 augustus 2006 om 17:00:
Is dat wat je in dat programma te zien krijgt dan?
Misschien toch maar es gaan kijken
Je lacht je dood, serieus
Uitspraak vansuzanne
op dinsdag 22 augustus 2006 om 17:02:
en zo leren we weer bij
PF is nog wel ergens goed voor
Heb je goed gezien ja..
in het programma beter in bed!!!
en voor noh zo een geile prikkeling ijsklontje in je mond!!!
**** oud nieuwsssss ****
drink een slok hete thee, ff wachten... (anders is het te heet) en dan pijpen...hemels! (voor de ontvanger dan heh? )
heb je pas beter in bed gekeken ?
Haha grappig, toch veel mensen die 'stiekem' Beter in Bed kijken...
Moet toegeven.. die aflevering had ik ook gekeken, naja toevallig kwam ik erop tijdens het zappen



















