j0z Werkzaam bij One-Music 17 januari 2005 19:32donateurVoor als je het even kwijt wilt Voor de ladies iig makkelijk liegen niemand die naar je kijkt als je aan het typen bent ik heb maat 45
13 augustus 2006 14:04Ik ben hier tog niet de enigste he... Met maat 46... iig een kutmaat als je heel graag een schoen wil hebben in een shop
16 augustus 2006 00:1240,5 Je weet wat ze zeggen over met mannen met grote voeten he ME schatje is een voorbeeld daarvan grote voeten IDD rules haha
blondraver 8 september 2006 00:02Uitspraak van j0z op maandag 17 januari 2005 om 19:32:▶ik heb maat 45 Uitspraak van j0z op donderdag 7 september 2006 om 23:28:▶43 huh?
KDT Artiest KDT 9 september 2006 05:2243 3/4 van sportschoen 43 1/2 van voetbalschoen en 43 van normale schoen.
Rian !! 9 september 2006 09:40Uitspraak van blondraver op vrijdag 8 september 2006 om 00:01:▶39/40 ik ook