meestal 41,soms 42 zit soms lekker ruim
ik heb vaak moete met schoenen te vinden in mijn maat.
koop graag schoenen,maar zie ik wat leuks is altijd mijn maat al weg!heeeel vervelnd!
waarom kunnen ze niet wat meer paar van maat 41 inslaan?nl word toch steeds langer?