Ik gebruik een Quad-compressor om alle Quads te compressen...het resultaat is een supergecrompressed geluid, daar is een verticaal of horizontaal instelbare nix bij...

Ook gebruik ik diverse predelays om de pre te delayen, gewoon omdat dat net ff wat doper klinkt....

als ik dat niet doe dan gaat mijn Qwantumsynchronizer clippen, wat resulteert in minder headroom over mijn masterbus....mja...gelukkig heb ik daar een simpele oplossing voor...

er zit een knopje op mijn Qwantumsynchronizer....daarmee kan ik het effect met een kwart laten indammen waardoor de modulatie van bepaalde tonen net weer ff beter geoscilleerd wordt...mja, dan moet wel de envoloppe dichtzitten anders kan er niet gerendered worden op polynesisch nivo...

let wel...renderen op polynesisch nivo zorgt bij verkeerd bebruik ook voor clippen van je distortion output op je Qwantumsynchronizer...

mja, gewoon ff je simulator in je master section tot 75% dichtgooien, zodat de drive -gain weer een beetje rechtgetrokken wordt...

Je moet wel goede hardware hebben om dit alles te compenseren...

kende een producer, ( kende...hijs dood na opendraaien van de distortion in combinatie met de Qwantumsynchronizer...

de rook kwam uit de rechtstreeks aangesloten koelvries simulator...

) die dat niet dee, en nu is decay op zijn pitchbendsimulator doorgedraait...

geen gehoor.....

Anyway....mocht men meer tips willen mbt soundengineering op dit nivo, laat gerust ff wat weten...i'll b there to tear your equipment apart...
*Cubarse ondersteunt bovenstaande tip...
