2 volgers
| Betreft: | evenement: Defqon.1 Festival, zaterdag 17 juni 2006 om 11:00 |
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Qrazybertje.nlop zaterdag 17 juni 2006 om 09:05:
de wolken zijn blauw
Nu al aan het spacen
Je was me voor
donateur
yup, hier in het suden, roosendaal, is het lekker weer. We pakken de trein van 10.00u !
Het WORDT genieten!!
idd
Lekker in de stemming aan het komen met een setje van Trilok & Chiren
Hopen? Hopen? Dat doe je maar in je eigen tijd!
Het WORDT genieten!!
still my own time right now
maar vooruit dan maar ...
defQon wordt knalluh
Weet iemand of je bij je kluis kan zonder naar buiten te hoeven?
Dan kan ik een lange broek meenemen voor s'avonds als het afkoelt
Dan kan ik een lange broek meenemen voor s'avonds als het afkoelt
Whehe, ja maar niet bij elk feest kan het 


































