op Houseqlassics draaide Bass d & King Matthew een oud hardcore nummer...
hijs een heetje heilig en hij kwam vóór disreaction - Jiiieeehaaaa volgensmij.
later op de avond werdt hij nog een keer gedraaid.
kan het zijn dat ie iets met revenge of revange van Shaolin ofzoiets..
wie kan mij helpen?
alvast bedankt, Sean.
hijs een heetje heilig en hij kwam vóór disreaction - Jiiieeehaaaa volgensmij.
later op de avond werdt hij nog een keer gedraaid.
kan het zijn dat ie iets met revenge of revange van Shaolin ofzoiets..
wie kan mij helpen?
alvast bedankt, Sean.









![[H³]](/images/user/11948_3861384.jpg)