Vorig jaar niet. Op diezelfde dag misschien wel.
Maar raakt het dit jaar wel uitverkocht???
Maar raakt het dit jaar wel uitverkocht???
| Betreft: | evenement: In Qontrol, zaterdag 15 april 2006 om 21:00 |
Vorig jaar niet. Op diezelfde dag misschien wel.
Maar raakt het dit jaar wel uitverkocht???
Maar raakt het dit jaar wel uitverkocht???
raakt niet uitverkocht
Draaie ze nog beetje lekkere goa trance op IQ? Ben nog nooit geweest
nu maar hopen dat als t niet uitverkocht raakt dat ze niet 2 op 1 kaart doen (de mensen die naar innercity 20 dec 2004 zijn geweest weten wat ik bedoel) was een CHAOS! zeker met dat 1 richtingsverkeer
nu maar hopen dat als t niet uitverkocht raakt dat ze niet 2 op 1 kaart doen (de mensen die naar innercity 20 dec 2004 zijn geweest weten wat ik bedoel) was een CHAOS! zeker met dat 1 richtingsverkeer
heb gistermiddag nog een vip-kaart gekocht duzz et is nog nie uitverkocht...
iedereen zeurt over een tegenvallende Lineup
Zerkerssssssss...................NOT
komt omdat ze alleen maar de grote namen willen horen/ zien, die ze al tichhonderdduizend keer gezien/ gehoort hebben, zodat ze voor de zoveelste keer weer punani en bitche's & ho's willen horen
Uitspraak van Dennis85 op dinsdag 11 april 2006 om 09:10:
Kaartverkoop valt volgens Q-Dance dik tegen... Gaat dus niet uitverkocht raken!
Dat hoeft toch ook niet... Dan is er meer ruimte tenminste om te en schiet niet op met die drukte daar
ach, kan mij het wat schelen, we gaan toch wel uit ons dak!! en als er volgens ticketbox al 80% verkocht is, is dat toch goed? het wordt echt wel gezellig
Kaartverkoop valt volgens Q-Dance dik tegen... Gaat dus niet uitverkocht raken!
Niet uitverkcoht is denk ik wel waarschijnlijk, maar het valt niet dik tegen, anders waren er wel veel weggeef acties geweest lijkt mij. en ze verwachten tussen de 20.000 en 25.000 mensen, dus dat is toch niet slecht, en de ervaring leert dat de beste feesten diegene zijn die niet helemaal uitvrakocht waren, want dan heb je idd genoeg ruimte, en de organisatie moet groot uitpakken om eeng oede indruk te maken op het publiek zodat je goede mond op mond reclame krijgt, zodat de volgende editie een beetere aanloop heeft.