Partyflock
 
Forumonderwerp · 819600
Waarschuw beheerder
donateur
zet hier je leukste foto nee van je huis dier deze heb ik net gemaakt:)

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/15389.jpg[/img]
Loena 1 jaar

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/40368.jpg[/img]
Kyla 2 jaar

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/856456.jpg[/img]
Miloe 4 jaar
laatste aanpassing door een beheerder
 
Waarschuw beheerder
donateur
Bijten wel ja ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
jah ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
heb wel veel leuke foto's maar deze staan online:D
[img width=579 height=396]http://members.home.nl/e-terreur3/Sisca/flyers.jpg[/img]
me poppie neophyte toen hij nog klein was
[img width=640 height=480]http://members.home.nl/terreursissy/Panic/DSC03589.JPG[/img]
en hier anderhalf

[img width=640 height=480]http://members.home.nl/terreursissy/Panic/DSC03532.JPG[/img]
en hier me kleine panic lekker aan het slapen
hij is nou 8 maand
Artiest [artist=175769]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
[img width=400 height=300 cacheid=000bc2b10021db1bb40c753f1a013e6371]http://members.home.nl/johan.niemeijer/johan/femke.jpg[/img]

drinken uit het bakje wat er voor bedoelt is doen ze nooit.
 
Waarschuw beheerder
Me lieve hondje Tyro (L)

[img width=393 height=615 cacheid=000bc4580021df4012b72e831a013e93c7]http://i1.tinypic.com/o6l2cl.jpg[/img]

[img width=333 height=314 cacheid=000000360021df41265ecdcd1a013e93c7]http://i1.tinypic.com/o6l2es.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
@ Semmie01
ohh wat een lief beest :d

half berner sennen ?
 
Waarschuw beheerder
ohw wat een schattig hondje!!

over katten die nooit uit hun waterbakje drinken : Die van ons drinkt altijd uit het bad.. :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 14:33:
Die van ons drinkt altijd uit het bad


hahaha onze kat heeft een keer geprobeerd om uit de plee te drinken gek beest:p
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
onze katten komen altijd af op stromend water uit de kraan
hoeft de kraan maar ef aan te zetten en staan er met zijn allen om heen
wel grappig om te zien 6 katten die met zijn allen bij de kraan staan om water te kunnen drinken
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 februari 2006 om 09:34:
Me lieve hondje Tyro


ahhh wat lief(L)
Waarschuw beheerder
[img]http://interval1.rendered.startpda.net/10800001-10850000/10816531_120_120_Dg92.jpeg[/img]
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=000000450021f4bab09352ed1a013fc232]http://www.mijnalbum.nl/Foto=SN4SZZHF[/img]


Dit is konijn paddy op de foto 9 weken oud.
 
Waarschuw beheerder
[img width=629 height=489]http://www.twhgrafx.com/images/zzz-warning-bloody-dead-cat-is-exactly-what-you-get.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
Aaah god :@ zo iets plaats je tog niet :@

-------------------------------------------------
OT :)
Dit is mijn lieffie :lief:
[img width=317 height=260 cacheid=000bce1c0021f4e69c5570881a013fc610]http://i27.photobucket.com/albums/c153/FreakyLeejD/lara1.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
katte stinke
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 09:57:
Aaah god zo iets plaats je tog niet

-------------------------------------------------


nee ben ik met je eens vind ik eigelijk wel zielig
maar er zijn wel scahtjes op hoor

kusjes
 
Waarschuw beheerder
[img width=595 height=445]http://blog.leipe.nl/media/2/20051109-rabbits.jpg[/img]
skatjes hé
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=640 height=480 cacheid=000bd0f60021fa4453bba8f31a014012bc]http://i14.photobucket.com/albums/a310/denskie/DehamsterThana1.jpg[/img]

En hij heet Thana, er staan nog 2 foto's in mijn persoonlijke tekst
 
Waarschuw beheerder
kreeg die gele verf er niet meer af... :(

[img width=335 height=460]http://www2.gol.com/users/coynerhm/roadkill.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
t zusje
je kan t dr wel af krijgen maar je moet egt heel goed boenen....beetje terpentine en un roestborstel en goed hard boenen dus dan wil t wel lukken.. tenminste bij mijn kat wel
 
Waarschuw beheerder
platte diertjes
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 19:51:
beetje terpentine en un roestborstel


goeie tip... ga ik vanavond even proberen.. maar moet eerst de maden even van hem afschudden



Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 20:33:
platte diertjes


platte diertjes zijn tof
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 20:45:
platte diertjes zijn tof


spaar ze allemaal !!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 20:51:
spaar ze allemaal !!!


Heb platte kat dubbel.. Ruilen?
 
Waarschuw beheerder
oh tof mag ik ook mee doen met het ruil spelletje.. wonen tog allemaal in dezelfde stad.. ken wel ja...

heb zelf ng geen platte kat.. heb wel un platte kakkerlak dubbel.. ruilen?
als je nie wilt ruilen regel ik snel ff un ander plat diertje...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 21:04:
heb zelf ng geen platte kat.. heb wel un platte kakkerlak dubbel.. ruilen?


heb je ook een vogelbekdier?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 21:17:
heb je ook een vogelbekdier?


zijn moeilijk verkrijgbaar ivm de vogelbekgriep...

dus vogels en van dattum heb ik nie..

heb wel bedreigde diersoorten, zoals de mamoet (waarvan mensen denken dat ie uitgestorven is), de neanderthaler, peerd van ome loeks...zeg t maar...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 21:34:
mamoet


JA! EERST!!!!!!! HEBBUNNNNN
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 21:41:
JA! EERST!!!!!!! HEBBUNNNNN


ish goed is ie van jou... te moeilijk heeft pech..wie t eerst komt die komt t eerst
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2006 om 22:02:
te moeilijk heeft pech


na na na nanaanaaaaaaa
 
Waarschuw beheerder
:(
heb nog wel eenplatte muis overgens
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 14:14:
heb nog wel eenplatte muis overgens


om te ruilen?
 
Waarschuw beheerder
jazekerrr !!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 14:14:
heb nog wel eenplatte muis overgens


ja ikke ikke pass mij die platte muis man... ken ie mooi bij de platte ratten die ik in mn woonkamer heb liggen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 14:24:
jazekerrr !!


kewl... wat zoek jij nog dan?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 14:26:
ja ikke ikke pass mij die platte muis man... ken ie mooi bij de platte ratten die ik in mn woonkamer heb liggen


steler!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 14:26:
steler!


tja je weet tog.. wie t eerst komt.. die komt t eerst...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 14:28:
tja je weet tog.. wie t eerst komt.. die komt t eerst...


:jaja: its a deal, its a steal
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 14:28:
die komt t eerst...


ik zorg wel dat ik kom.. dus
 
Waarschuw beheerder
Heb deze over.... weet nie wat'et is

[img width=311 height=235 cacheid=000bd5e60022093afa1be0a11a0140820f]http://www.highway60.com/roadkill/images/wdchuck2.jpg[/img]
 
Waarschuw beheerder
whehehheheh ,eeen bever whaha, daar heb ik nog wel een plaate woestijnrat voor over !
 
Waarschuw beheerder
egeltje ofsjo.. niets aan man.. die zijn zoooooooo jaren 80
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 14:34:
whehehheheh ,eeen bever whaha, daar heb ik nog wel een plaate woestijnrat voor over


deal... wel snel ruilen want hij stinkt
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 14:34:
egeltje ofsjo.. niets aan man.. die zijn zoooooooo jaren 80


was ik maar jaren 80