En cilindertuning is niet nodig als je een echt toffe cilinder koopt!
Of het nodig is kan je in het midden laten, het wordt wel veel gedaan.
FF voor de scooteranalfabeten: Er zijn scooters hier in Nederland die de 150 m binnen de 7 sec afleggen. Niet mis dacht ik.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 18:28:en ze lijken me erg duur!
Begin er dan maar niet aan. Als het niet duur mag zijn, heb je ook vast geen snelle MHR ofzo eronder hangen.
Als je snugger bent, koop je ook eerst een membraan. De Polini Evo membraan past bijvoorbeeld niet eens op een standaardcarter.
Je hebt dus een Minarelli blok, als je daar een overrange in wilt zetten, dan moet in je overbrengingsgedeelte ook een stukje worden weggefreesd voor de vrijloop van de v-riem.
Het beste zoek jij eerst even uit wat je er allemaal precies op wil.
Je hebt dus een Minarelli blok, als je daar een overrange in wilt zetten, dan moet in je overbrengingsgedeelte ook een stukje worden weggefreesd voor de vrijloop van de v-riem.
Het beste zoek jij eerst even uit wat je er allemaal precies op wil.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 8 februari 2006 om 19:16:vario van dopler want hoef je niet de rolletjes te vervangen steeds.. of raad je die af
als je hier al op ga letten,kan je beter meteen stoppen,een serieuse snelle scoot kost nou eenmaal handen vol geld
Uitspraak van [BJ] scully op zaterdag 11 februari 2006 om 11:16:Mijn gevoel zegt een beetje dat deze jongen daar toch nooit zal komen, als hij er ineens achter komt wat het allemaal wel niet kost, en dat zn evo cilinder nog maar het begin is.
Haha.. keb een goede baan







![[BJ] scully](/images/user/52961_2461542.jpg)





