| Betreft: | evenement: Hardbeat, vrijdag 20 januari 2006 om 21:00 |
Joost mag het weten he 
nou het wordt wel vet... binnen lekker paters roken
Headbanger
nou het wordt wel vet... binnen lekker paters roken
Headbanger
laatste aanpassing
zo wel veel vertrouwen in mn feestje hier
maargoed ff voor alle duidelijkheid,
JA het klopt, er is een hardcore feest in de AzijnFabriek, ik wou weer eens wat anders daar in die toko dus vandaar.
De azijn ligt op +/- 10 minuten lopen van t station, iets voor de skunk (dus altijd makkelijk te vinden
)
of raadpleeg www.azijnfabriek.nl ff
Het is open van 9 tot 3, er draaien 5 dj's:
HeadBanger (MasterOfHardcore), Resort (B.A.D.Events), DC (Hardbeat), B-Nasty (HardBeat) en Brodum (HardBeat).
Wat t aantal dj's betreft, tja volgende keer meer
maar Headbanger zal t zeker goed maken gezien die 1,5 uur draait!
Mja meer kan ik nie vertelle tenzij iemand nog iets wil weten.. owja je mag blowen, minimum leeftijd is 14, dagkassa 7eurie en in de voorverkoop 5 (of ff reserveren is t ook 5 (bellen of mailen na azijn)
Maargoed KOM MAAR GEWOON ALLEMAAL!
wordt een erg vet feestje!
"DC"
maargoed ff voor alle duidelijkheid,
JA het klopt, er is een hardcore feest in de AzijnFabriek, ik wou weer eens wat anders daar in die toko dus vandaar.
De azijn ligt op +/- 10 minuten lopen van t station, iets voor de skunk (dus altijd makkelijk te vinden
of raadpleeg www.azijnfabriek.nl ff
Het is open van 9 tot 3, er draaien 5 dj's:
HeadBanger (MasterOfHardcore), Resort (B.A.D.Events), DC (Hardbeat), B-Nasty (HardBeat) en Brodum (HardBeat).
Wat t aantal dj's betreft, tja volgende keer meer
Mja meer kan ik nie vertelle tenzij iemand nog iets wil weten.. owja je mag blowen, minimum leeftijd is 14, dagkassa 7eurie en in de voorverkoop 5 (of ff reserveren is t ook 5 (bellen of mailen na azijn)
Maargoed KOM MAAR GEWOON ALLEMAAL!
"DC"
je krijgt geen bandje, iedereen is wat dat betreft gelijk in de azijn en idd zo krijgen ook de wat jongere eens een kans lekker te stampe!
anyway ben weer naar daar, lampe klaar maken voor morge, de rest staat al, en wordt vet!!
tot morge!
kijk met zo iemand kan ik praten heeft tenminste wat over voor de jongeren gabber onder ons
oja wat voor bier is er in de azijnfabriek??
ik vond resort ook minder
spreekt een kenner gelukkig..
Resort heeft echt wel de skills.. én de plaatjes
waneer komen de fotos op de site??
Die zijn alleen beschikbaar voor mensen die inhoudelijk de waarheid spreken
Foto's waren van de Azijnfabriek zelf.
www.azijnfabriek.nl bij het kopje foto's. Zullen deze week wel verschijnen.
www.azijnfabriek.nl bij het kopje foto's. Zullen deze week wel verschijnen.
Hey thanx allemaal!
de foto's staan nu online! op www.azijnfabriek.nl
mocht iemand nog foto's gemaakt hebben mag je me een bericht sturen en add ik ze.
de foto's staan nu online! op www.azijnfabriek.nl
mocht iemand nog foto's gemaakt hebben mag je me een bericht sturen en add ik ze.











