Rotterdam Records 18 oktober 2005 19:47donateurzet hier je leukste foto nee van je huis dier deze heb ik net gemaakt Loena 1 jaar Kyla 2 jaar Miloe 4 jaarlaatste aanpassing 14 augustus 2006 16:39 door een beheerder
-=[*TeRRa||TeKK*]=- 20 december 2005 10:16donateurwat zijn er toch weer een hoop snoezige fotoos bijgekomen Snoopy de kater is leuk, wat een snoopy! En dees vink ook koel...
21 december 2005 15:51mooi beestje ik heb ook zo'n soort foto van mijn paard alleen dan beetje anders
21 december 2005 16:07haii schaapje van me WAAROM DOET IE T NOU NIEEEEEElaatste aanpassing 21 december 2005 16:08
laura :jaja: 21 december 2005 16:21 mijn hondje Bobby Paco hondje van me zus toen ie nog pup was Cuyo de andere hond van me zuslaatste aanpassing 21 december 2005 16:22
laura :jaja: 21 december 2005 16:23Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 16:07:▶WAAROM DOET IE T NOU NIEEEEEE nu doet ie het wel hoor leuk beessie
21 december 2005 16:41maar ik zie nog steeds alleen mijnalbum staan in plaats vande foto hoe kan dat nou
laura :jaja: 22 december 2005 00:58Uitspraak van verwijderd op woensdag 21 december 2005 om 16:41:▶maar ik zie nog steeds alleen mijnalbum staan in plaats vande foto hoe kan dat nou hmm dat weet ik ook niet maar ik kan hem iig geval zien en het is echt een schatje
Rotterdam Records 22 december 2005 06:24donateurmijn album is echt bagger mijn fotos zijn ook allemaal weg
NoaBitch 22 december 2005 18:46@Bof en Bert... thanx hihihi enne die dobber pup vind ik echt een schatje en zeker zo met die speen
Uithangbord 23 december 2005 14:41Nog een foto... ik lijk wel een meisje: Dit is mijn kat... ohnee wacht, het is de neus van de kat
SpeedcoreFreakRoxiejh 24 december 2005 14:32http://www.wanne-be-a-model.nl/leden/uploads/roxiejh*hc-brammetje.JPG niet de leukste foto .. maar de enige die op internet staat .. me fretje brammetje laatste aanpassing 24 december 2005 14:33
28 december 2005 15:06Mijn boef heeft vandaag weer ff in de sneeuw om gespeeld en ja daar moest ik natuurlijk ff een paar fotootjus van schieten kauwen op een stokkie kauwen en gek doen te gelijk en dan hoor je iets.... verder met kauwen en dan niet meer mee naar binnen willen>>> haha sorry voor de hoeveelheid maar vond ze zo leuk
18 januari 2006 19:13Kan niet kiezen uit de foto's van mijn beestjes De vis staat er niet op hoor Het konijn,de cavia en de vogel kan ik zo gauw niet vinden Winner: Dutchy: Pluis: Teigetje: Gabber: