Wie kijkt er wel eens naar van die afleveringen van Discovery Channel over bijvoorbeeld Dragracers? Wie kan mij goeie sites geven over de technische gegevens van die karretjes. Een maatje van mij wil graag bevestigd hebben dat die krengen (met 6000 pk, dus de absolute top) van 0 naar 160 rijden in pakweg 1 seconde...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 00:12:van 0 naar 160 rijden in pakweg 1 seconde...
Volgens mij kan dat nooit
ik heb ff opzoek geweest eneuhm heb dit gevonden:
http://media.putfile.com/Drag-Race-RX-7-962-Street-Class-World-Record
http://video.google.com/videoplay?docid=3233959618788285020&q=dragster
5 second quarter at 2005 Hockenheim Dragster.
http://video.google.com/videoplay?docid=-4530549599507663097&q=dragster
160km in 1 sec weet ik niet, staat er nie bij maar dacht dat dat wel lukt

heb jij wel disco-ferry channel? daar leggen ze dat allemaal toch wel uit?
goed zo?
http://media.putfile.com/Drag-Race-RX-7-962-Street-Class-World-Record
http://video.google.com/videoplay?docid=3233959618788285020&q=dragster
5 second quarter at 2005 Hockenheim Dragster.
http://video.google.com/videoplay?docid=-4530549599507663097&q=dragster
160km in 1 sec weet ik niet, staat er nie bij maar dacht dat dat wel lukt
heb jij wel disco-ferry channel? daar leggen ze dat allemaal toch wel uit?
goed zo?
laatste aanpassing
The Tuscan S is a four-litre, 390bhp (power creeps up a little further in the very latest cars ) fire breather, with a tuned up version of the all-aluminum inline Speed Six engine. It can storm from 0-60mph in 3.8s and will rasp straight through to more than 195mph, making even a hairs’ breadth gap a safe overtaking opportunity that needs to be taken.
Some may prefer a six-speed gearbox in a car of this ilk, but TVR felt it was an unnecessary and costly addition when the five-speed and twin-plate clutch cope perfectly well with this level of power.
100mph in 2nd!
The defining moment in this car came at 100mph in second gear, without the final red shift light, even blinking into life. Simply put, this machine’s fondness for high speed and intoxicating engine note makes driving it a constant exercise in self-control and it was not by accident that the TVR test car came equipped with one of the most sophisticated Gatso detection units on the market. Journalists and would-be customers tossing their driving licences in the bin at the exit of Blackpool would be bad for business, and it would happen
Some may prefer a six-speed gearbox in a car of this ilk, but TVR felt it was an unnecessary and costly addition when the five-speed and twin-plate clutch cope perfectly well with this level of power.
100mph in 2nd!
The defining moment in this car came at 100mph in second gear, without the final red shift light, even blinking into life. Simply put, this machine’s fondness for high speed and intoxicating engine note makes driving it a constant exercise in self-control and it was not by accident that the TVR test car came equipped with one of the most sophisticated Gatso detection units on the market. Journalists and would-be customers tossing their driving licences in the bin at the exit of Blackpool would be bad for business, and it would happen
TVR, veruit de meest ultieme sportwagen
GEEN abs, GEEN airco, GEEN esp, GEEN stuurbekrachtiging, GEEN luxe shit zoals digitale tellertjes maar tellertjes die bij aankoop al uit elkaar flikkeren, GEEN stabiliteitsprogramma's zoals bij Porsche of Ferrari, etc etc.
Als je deze auto (TVR Tuscan S) wilt rijden, MOET je over een autorijervaring beschikken van heb ik jou daar. Als je hem open gooit in je bocht met een beeeetje nat weer, sta je dwars, als je hard wilt optrekken, sta je dwars. Maar als je eenmaal gaat, GA je ook


Heb er zelf jammer genoeg geen knaken genoeg voor
WIE o WIE helpt mij uit deze zorg 
Als je deze auto (TVR Tuscan S) wilt rijden, MOET je over een autorijervaring beschikken van heb ik jou daar. Als je hem open gooit in je bocht met een beeeetje nat weer, sta je dwars, als je hard wilt optrekken, sta je dwars. Maar als je eenmaal gaat, GA je ook
Heb er zelf jammer genoeg geen knaken genoeg voor










