[PFSQUAD] Patrick_D Werkzaam bij PFSquad 10 december 2005 18:33donateurHey ik kan door omstandigheden (zware vermoeidgheid en al) er niet heen heb wel een kaartje en treinkaartje. Ik vind zonde om 40€ weg te gooien alsk nie ga ... Dus wei er me 15€ voor geeft kan t komen halen... wie eerst komt het hem.
Dennis85 10 december 2005 21:08(zware vermoeidgheid en al) We leve in t jaar 2005 zijn verschillende medicijne voor verkrijgbaar zonder dokters-recept...
SMOKUM 10 december 2005 21:49Uitspraak van Dennis85 op zaterdag 10 december 2005 om 21:08:▶We leve in t jaar 2005 zijn verschillende medicijne voor verkrijgbaar zonder dokters-recept... Dat mag niet van zijn mama