Partyflock
 
Forumonderwerp · 819600
Waarschuw beheerder
donateur
zet hier je leukste foto nee van je huis dier deze heb ik net gemaakt:)

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/15389.jpg[/img]
Loena 1 jaar

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/40368.jpg[/img]
Kyla 2 jaar

[img]https://vip.partyflock.nl/images/album/856456.jpg[/img]
Miloe 4 jaar
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480 cacheid=001289bc001faf39cc263b091a011bfef5]http://i22.photobucket.com/albums/b336/vwcaddygirl/DSC01739.jpg[/img]
De stofzuiger heeft het zwaar thuis. :yes:

[img width=640 height=480 cacheid=001289bc001faf44869623a81a011bfef5]http://i22.photobucket.com/albums/b336/vwcaddygirl/DSC01733.jpg[/img]
Lekker zonnen...

[img width=640 height=480 cacheid=001289bc001faf504bac78e91a011bfef5]http://i22.photobucket.com/albums/b336/vwcaddygirl/DSC01540.jpg[/img]
ramen zemen :-S

[img width=640 height=480 cacheid=001289bc001faf5ea095b2441a011bfef5]http://i22.photobucket.com/albums/b336/vwcaddygirl/DSC01521.jpg[/img]

[img width=640 height=480 cacheid=001289bc001faf6a2601c0ea1a011bfef5]http://i22.photobucket.com/albums/b336/vwcaddygirl/DSC01511.jpg[/img]

[img width=533 height=402 cacheid=001289bc001faf783ab21d741a011bfef5]http://i22.photobucket.com/albums/b336/vwcaddygirl/ijsje4.jpg[/img]
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Mijn amerikaanse stafford Django, op 1ste foto is hij ongeveer 3maanden. Nu is hij bijna een jaar oud.

[img width=500 height=375 cacheid=001289bb00175e4a877aceea1a011c0b9e]http://www.mijnalbum.nl/Foto=4CFETG7O[/img]

[img width=500 height=375 cacheid=00000045001fb062bc27701a1a011c0b9e]http://www.mijnalbum.nl/Foto=GPC6XY3L[/img]

[img width=500 height=375 cacheid=001289bb00175e4ce1f377d61a011c0b9e]http://www.mijnalbum.nl/Foto=OGEK4OXP[/img]

[img width=500 height=375 cacheid=00000045001fb06c700d4a9f1a011c0b9e]http://www.mijnalbum.nl/Foto=EASQRDSE[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=300 height=225]http://groups.msn.com/_Secure/0RQDrApYViAQiL3LI8MVqRy3OeVdhOjp7HOkrSxaM7Yxdmlx86KfxX*!9lDWwKQHg9pca3zcnxn34qpJjupeP1dWW01K6cnIqgiYgCpicAYE/poesjes.jpg?dc=4675528785930764635[/img]

mijn sKatjes.. Obie en Dwaas..
hier waren ze net 6 weken.. (L)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cendy op woensdag 23 november 2005 om 00:33:
Uitspraak van ~joyce~ op zaterdag 19 november 2005 om 16:25:
Wat een prachtige Bordeaux dog heb je!!

volgens mij is het een boerboel nathal

Ja klopt is een boerboel..


Ja hij is helemaal oppie topie Boerboel...
je was me voor Cen LOL
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Zo wat een dieren allemaal
Nou dan moet die van mij er ook maar ff bij

Kijk bij ----> verwijderd
[img width=640 height=480]http://www.fotovanmij.nl/profiel_pic.asp?code=0246b4866453a0d412ea8e5e0afaf812[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img]www.mijnalbum.nl/Foto=TFIQW7GS[/img]
mijn schatjes dune en luna!!(L)

[img]www.mijnalbum.nl/Foto=HFGNIA6I[/img]
Dune (k)

[img]www.mijnalbum.nl/Foto=UMXHIENX[/img]
Luna(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
zo'n kat als luna hek ook gehad:lief:
jammer geoeg is ze weggelopen...:cry:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rotterdam Records op dinsdag 18 oktober 2005 om 19:47:
zet hier je leukste foto nee van je huis dier deze heb ik net gemaakt


[img width=643 height=478]http://i17.photobucket.com/albums/b76/natasnl/100_0005.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
ja ik ben er mannden lang van over de rooie geweest...:/
elke keer als je ver straat gaat dan hoop je haar nog te vinden, maar nee hoor...
nu heb ik het wel geaccepteeerd dat ze niet meer terug komt, maar mocht ik haar toch nog tegen komen dan gaat ze alsnog mee...:)
maar ik ga er vanuit van niet, het is immmers al jaren geleden...
 
Waarschuw beheerder
me woefie elmo toen hij nog klein was :D[img width=533 height=400 cacheid=0000002300065ddec741f73a1a011dd942]http://pic18.picturetrail.com/VOL886/3280753/8809153/120717528.jpg[/img]





en dit is hij met zijn broertje japie :d elmo
japie[img width=533 height=400 cacheid=0000002300065ded66c825361a011dd942]http://pic18.picturetrail.com/VOL886/3280753/8809153/120717543.jpg[/img]elmo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -=[*TeRRa||TeKK*]=- op zaterdag 3 december 2005 om 11:26:
ja ik ben er mannden lang van over de rooie geweest...
elke keer als je ver straat gaat dan hoop je haar nog te vinden, maar nee hoor...
nu heb ik het wel geaccepteeerd dat ze niet meer terug komt, maar mocht ik haar toch nog tegen komen dan gaat ze alsnog mee...
maar ik ga er vanuit van niet, het is immmers al jaren geleden...


is wel zielg:(
Waarschuw beheerder
donateur
Altijd, leuk foto's van iedereen zn beestjes :lief:
Waarschuw beheerder
Heb weinig digitale foto's en beestjes zijn niet zo fotogeniek, maar vind deze wel leuk:



[img width=400]http://img226.imageshack.us/img226/3159/inouck17wc.jpg[/img] [img width=400 height=320]http://img226.imageshack.us/img226/5615/photo00167gf.jpg[/img]

Beide van Inouck.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
[img width=600 height=450 cacheid=000b0233001ff00de8a519f71a01211da4]http://storage.msn.com/x1pxOYwqu4SjF7ERnV9qwt-Ozj3DQLtLIJD6FUw8mC1rD6whszamlesNelciVm3LL0XdQvE19hNi9wwTaVY417vqXxkeMTbqZFTy-TZPtp-wJcTRTvpGLMPyo85v8sY_jzSGHbGmb-BSQZcFVFDMnSzOA[/img]
 
Waarschuw beheerder
donateur
b)

[img width=640 height=480]http://groups.msn.com/_Secure/0SACFAtIUD9YkVPENrBYOseB5kh0rzFki*Bl6Y0ckczuIpzU7YfuouBwxrvHKC4FlBhbNzrZpjZ0WaSZEyQjpel8PaucQNBJuioyv4yeg*704AAAAynIBAg/PC060001.JPG?dc=4675550620576586850[/img]
 
Waarschuw beheerder
Weet niet of je de foto kunt zien hoor.

Brum

[img]C:\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen[/img]

Bram

[img]C:\Mijn documenten\Mijn afbeeldingen[/img]
 
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=600 height=450 cacheid=000b0233001ff00de8a519f71a0121669d]http://storage.msn.com/x1pxOYwqu4SjF7ERnV9qwt-Ozj3DQLtLIJD6FUw8mC1rD6whszamlesNelciVm3LL0XdQvE19hNi9wwTaVY417vqXxkeMTbqZFTy-TZPtp-wJcTRTvpGLMPyo85v8sY_jzSGHbGmb-BSQZcFVFDMnSzOA[/img]

super foto :yes:

maar dit is mijn allerliefste diertje oliebol de olifant

[img width=238 height=384 cacheid=0003778800085fb723be77941a0121669d]http://openfortress.nl/pix/animals/olifant-schuinvoor.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
mijn lieve kat gizmo met zijn prooi haha

[img width=533 height=400 cacheid=00000023001ffb16dcc0b7891a01222187]http://pic4.picturetrail.com/VOL753/3527552/7255315/94426854.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha gelukkig hebben de mijne dat nog niet gedaan:d

ze nemen wel bladeren mee naar binnen en takken:D
 
Waarschuw beheerder
Haha, wat een grappige en leuke fotos allemaal, ik heb der ook een paar kunnen maken!Zie hier ons katertje snoopy

[img width=500 height=374 cacheid=001289bb0008ceeacdcde7e31a0122ca98]http://www.mijnalbum.nl/Foto=SGC8DH6N[/img]

[img width=500 height=374 cacheid=001289bb002008d5ec72c3cd1a0122ca98]http://www.mijnalbum.nl/Foto=JPZW3ZII[/img]

[img width=500 height=374 cacheid=001289bb002008d3b4534cb91a0122ca98]http://www.mijnalbum.nl/Foto=7WNDDRBA[/img]
 
Waarschuw beheerder
[img width=500 height=375 cacheid=001289bb001f5332673841bf1a0122feeb]http://www.mijnalbum.nl/Foto=MIG8WWUV[/img]
[img width=500 height=375 cacheid=0000004500200bb3347e366c1a0122feeb]http://www.mijnalbum.nl/Foto=8CKNSDQX[/img]

Mijn droppies (L)
Artiest {SHOWLIST artist 36437, 27575}
Waarschuw beheerder
Ons maf beest:

[img width=450 height=600]http://storage.msn.com/x1pSGvRiHFy59IYqKeznudx3bVKfff9bhEdiwCxxhEpin1SsLVnLVHWiRHukswB6rb441l2lgEepiMR866peCs8mkTzsCP7x2XidVNjw06FxZ15WGjNlJIuWd1RzYoY_Vt2t28hxG9S4bp0ROp2YEGjlg[/img]

[img width=450 height=600]http://storage.msn.com/x1pSGvRiHFy59IYqKeznudx3bVKfff9bhEdiwCxxhEpin19E25BhBB4JjHS4XyUN0foEg9mReqzqZaFFODdveMLKz1yTzJloyy9ZahDx7mKItaDdEr9UwYdUFHxxDTAtIWhNvjr57lK71SzEhBnl5IMFQ[/img]

pas trouwens wel op als je hem tegenkomt, hij is zeeeer gevaarlijk :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=533 height=400 cacheid=00000023002015ade0e234a21a0123648f]http://pic18.picturetrail.com/VOL890/4176135/8731433/121796095.jpg[/img]
mn liever witte herdertje toen ze nog klein was

sweetiej hea (L)
i love her
Waarschuw beheerder
Dat is zo lief, in puppyzit, met die achterpootjes opzij :lief:
Waarschuw beheerder
@ Noa Bitch : super foto van je kertsmanboerboel :lief:


Uitspraak van lindaaatje op woensdag 14 december 2005 om 16:59:
Dat is zo lief, in puppyzit, met die achterpootjes opzij


Ja echt supersweet.....heeft onze reu zijn hele leven lang gedaan zo zitten!
Zie je het voor je....supergrote Mastino die zo zit :lief:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tim || Alter Egosz op dinsdag 13 december 2005 om 22:30:
pas trouwens wel op als je hem tegenkomt, hij is zeeeer gevaarlijk :S


krijg je zeker een stoot met die grote neus:P
Waarschuw beheerder
syllie :bounce: dr hond